Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00383872/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w gminie Sokolniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokolniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Sokolniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-420
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sokolniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9464981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stacji uzdatniania wody w gminie Sokolniki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8de4756-33a2-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00383652/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja stacji uzdatniania wody w gminie Sokolniki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zadanie polegające na realizacji robot budowlanych: „Modernizacja stacji uzdatniania wody w gminie Sokolniki”. Adres inwestycji: Stary Ochędzyn, 98-420 Sokolniki, działka nr 172/7.
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany dokonać przebudowy technologii uzdatniania wody pitnej poprzez wymianę urządzeń technologicznych, budowę zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej wraz z zestawem pomp oraz wykonanie robót instalacyjnych niezbędnych do sprawnego działania procesu uzdatniania wody. Zadanie nie obejmuje ujęcia wody. Wyposażenie studni pozostaje bez zmian podobnie jak sieci łączące studnię ze stacją uzdatniania. Nie przewiduje się również robót dotyczących sieci odprowadzających wody popłuczne. Inwestycja prowadzona jest w formule „zaprojektuj-wybuduj”.
3. Do zadań Wykonawcy należy również opracowanie dokumentacji projektowej.
4. W ramach posadowienia zbiornika retencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o PFU oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach wskazanego zakresu robot i obejmującej w szczególności opracowanie:
- projektu budowlanego z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę,
- uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- projektów i opracowań wynikających z uzyskanych uzgodnień i decyzji,
- innych niezbędnych decyzji uzgodnień koniecznych do realizacji celu inwestycji jakiemu ma służyć,
5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) Opracować koncepcję techniczną proponowanych rozwiązań na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (zw. dalej PFU) obejmujących:
a) określenie warunków hydraulicznych zasilania sieci wodociągowej,
b) proponowaną technologię uzdatniania wody,
c) propozycję budowy systemu magazynowania wody uzdatnionej na terenie objętym zakresem zamierzenia inwestycyjnego,
Koncepcja techniczna i przedstawione w niej rozwiązania, w tym propozycje zastosowania urządzeń i materiałów wymagają akceptacji Zamawiającego, przed rozpoczęciem fazy przygotowawczej do prac projektowych.
Do koncepcji dołączyć należy wnioski materiałowe, dla podstawowych urządzeń i armatury.
2) Sporządzić Dokumentację projektową wg zasad wskazanych w pkt 6 dla zatwierdzonych przez Zamawiającego rozwiązań koncepcyjnych obejmujących posadowienie zbiornika retencyjnego.
3) Sporządzić dokumentację techniczna, schematy obejmujące branże:
a) technologiczną ( w zakresie uzdatniania wody )
b) elektryczną,
c) automatykę i sterowanie.
8) Uzyskać prawomocną decyzję o pozwolenia na budowę – dla posadowienia zbiornika retencyjnego,
9) Sporządzić Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zw. dalej STWiOR),
10) Wykonać prace budowlano-montażowe w zakresie określonym w PFU i wykonanej na jego podstawie Dokumentacji projektowej, dokumentacji technicznej i schematów.
11) Pełnić nadzór autorski,
12) Wykonawca opracuje program rozruchu oraz program szkoleń, wraz z harmonogramem, które muszą być uzgodnione i uzyskać akceptację Zamawiającego. Harmonogram rozruchu powinien uwzględniać harmonogram szkoleń. Zamawiający zapewni na miejscu szkolenia odpowiednią liczbę personelu, tj. służb eksploatacyjnych, aby instalacja mogła być w pełni eksploatowana bez wykorzystywania obcego personelu. Wykonawca zapewni odpowiedni materiał szkoleniowy. Szkolenia i instruktaż będą prowadzone w języku polskim. Wykonawca zapewni instruktorów, którzy przeprowadzą, szkolenie na miejscu obejmujące właściwą eksploatację, kontrole jakości, konserwację wyposażenia oraz procedury bezpieczeństwa. Ilość i czas szkoleń zostanie doprecyzowany na etapie dokumentacji projektowej – przy czym Zamawiający przewiduje, iż Wykonawca zapewni nie mniej niż 8 h szkolenia. Termin szkolenia zostanie ustalony w fazie realizacji inwestycji.
9. Opis przedmiotu zamówienia wg wniosku o dofinansowanie:
Zadanie obejmuje gruntowną modernizację i doposażenie stacji uzdatniania wody
w Starym Ochędzynie. Doposażenie stacji uzdatniania wody w Walichnowach i w Sokolnikach. Stacja uzdatniania wody w Ochędzynie uzyska nową kompletną dwustopniową linię technologii wody pitnej (obecnie technologia jednostopniowa) Zamontowany zostanie m.in. zbiornik retencyjny, zestawy pomp, centralny aerator, filtr. W pozostałych stacjach uzdatniania doposażony zostanie układ napowietrzania filtrów i sterowania. Inwestycja jest niezbędna ze względy na utrzymanie jakości podawanej wody do spożycia. Jest niezwykle oczekiwana przez mieszkańców zgłaszających problemy dostarczanej wody.
10. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz z załącznikami - Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2001210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2001210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INSTALKAN s.c. Daniel Solecki, Dariusz Solecki , Danielem Soleckim, przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Daniel Solecki TERMTEC
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dariuszem Soleckim, przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Dariusz Solecki,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080091325
7.3.3) Ulica: Długa
7.3.4) Miejscowość: Pajęczno
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALKAN s.c. DANIEL SOLECKI, DARIUSZ SOLECKI
jakie przetargi wygrała firma
INSTALKAN s.c. DANIEL SOLECKI, DARIUSZ SOLECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2001210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.