Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00377320/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gorczański Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122461287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poręba Wielka 590
1.5.2.) Miejscowość: Niedźwiedź
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-735
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpn@gorcepn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gorczanskipark.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db39d8f7-2e2a-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Park Narodowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db39d8f7-2e2a-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00215692/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego PN w 2024 roku"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377320
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271-5/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2024 roku".Zadanie/część 1:
Oczyszczenie i pogłębienie zbiornika w oddz. 194b (nad stokówką) uszkodzonego przez dziki i jelenie. Zabezpieczenie południowego brzegu kłodami wierzbowymi i kamieniami pozyskanymi na miejscu. (działanie nr 11.3)
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia i w załącznikach do opz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2024 roku".Zadanie/część 2:
Utwardzenie nawierzchni miejsca postojowego w sąsiedztwie Ośrodka Edukacyjnego uszkodzonego podczas ulewnych deszczy. (działanie nr 12.5)
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia i w załącznikach do opz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 3750 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2024 roku".Zadanie/część 3:
Naprawa fragmentu ścieżki edukacyjnej „Park dworski hr. Wodzickich” i odtworzenie ścieżek spacerowych w parku dworskim w Porębie Wielkiej działaniem w ochronie przyrody oraz poprawie bezpieczeństwa odwiedzających GPN (działanie nr 13)
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia i w załącznikach do opz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.5.5.) Wartość części: 36773 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2024 roku".Zadanie /część 4:
a) Modernizacja części nadziemnej budynku dawnej wozowni z jej wstępną adaptacją na cele punktu informacji turystycznej i ekspozycji wraz z jego dostosowaniem do funkcji związanej z czynną ochroną niektórych gatunków nietoperzy oraz odtworzenie daszku nad sąsiadującą z nią lodownią Etap I. Modernizacja części nadziemnej drewnianego budynku dawnej Wozowni wraz z renowacją kamiennych fundamentów budynku. (działanie nr 14)
b) Modernizacja części nadziemnej budynku dawnej wozowni z jej wstępną adaptacją na cele punktu informacji turystycznej i ekspozycji wraz z jego dostosowaniem do funkcji związanej z czynną ochroną niektórych gatunków nietoperzy oraz odtworzenie daszku nad sąsiadującą z nią lodownią Etap II. Modernizacja części nadziemnej budynku dawnej "Lodowni" wraz z renowacją kamiennych fundamentów budynku. (działanie nr 14)
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia i w załącznikach do opz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.5.) Wartość części: 471300 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2024 roku".Zadanie/część 5:
Konserwacja i bieżąca naprawa szlaku turystycznego żółtego w O.O Turbacz i O.O. Kudłoń działaniem w ochronie przyrody oraz poprawie bezpieczeństwa odwiedzających GPN. (działanie nr 23)
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia i w załącznikach do opz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.5.5.) Wartość części: 41521 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2024 roku".Zadanie/część 6:
Konserwacja i bieżąca naprawa zielonego szlaku turystycznego w O.O Turbacz i O.O. Jaworzyna działaniem w ochronie przyrody oraz poprawie bezpieczeństwa odwiedzających GPN. (działanie nr 24)
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia i w załącznikach do opz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.5.5.) Wartość części: 112047 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2024 roku".Zadanie/część 7:
Konserwacja i bieżąca naprawa szlaków turystycznych, spacerowych, rowerowych i konnych w OO. Jaworzyna działaniem w ochronie przyrody oraz poprawie bezpieczeństwa odwiedzających GPN. (działanie nr 26)
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia i w załącznikach do opz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2024 roku".Zadanie/część 8:
Konserwacja, naprawy i ulepszanie pozainwestycyjne małej infrastruktury szlaków i ścieżek edukacyjnych GPN (płatnych) (działanie nr 28)
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia i w załącznikach do opz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.5.) Wartość części: 155504 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2188,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93873,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2188,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Dawiec, Łukasz Dawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192
7.3.4) Miejscowość: Lubomierz 21,
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2188,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4176,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4176,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Dawiec, Łukasz Dawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192
7.3.4) Miejscowość: Lubomierz 21,
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4176,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42451,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43342,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42451,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Dawiec, Łukasz Dawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192
7.3.4) Miejscowość: Lubomierz 21,
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42451,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557727,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557727,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557727,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Gut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732903148
7.3.4) Miejscowość: Pleśna 87,
7.3.5) Kod pocztowy: 33-171
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557727,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44876,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44876,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Dawiec, Łukasz Dawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192
7.3.4) Miejscowość: Lubomierz 21,
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44876,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109470 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119887,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109470 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowo Budowlana ECO-REM Józef Łukaszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361189844
7.3.4) Miejscowość: Kościeliska 61A,
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukaszczyk Józef Firma Handlowo-Usługowo-Budowlana "ECO-REM"
jakie przetargi wygrała firma
Łukaszczyk Józef Firma Handlowo-Usługowo-Budowlana "ECO-REM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109470 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3784,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3784,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Dawiec, Łukasz Dawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192
7.3.4) Miejscowość: Lubomierz 21,
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "DAWIEC" ŁUKASZ DAWIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3784,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Ablewicz Rafał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371928616
7.3.4) Miejscowość: Poręba Wielka 168,
7.3.5) Kod pocztowy: 34-735
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ ABLEWICZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ ABLEWICZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny - etap III i V
- Rozbudowa (modernizacja ) oczyszczalni ścieków w Prostkach
- "Budowa przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Poddębice".
- "Modernizacja budynku zabytkowego w Kłobuczynie w celu utworzenia centrum dla grup defaworyzowanych o szczególnych potrzebach"
- Modernizacja budynku OSP w Kałkowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.