Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00357049/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00370285/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00379391/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 183014N Krzemieniewo-Boleszyn etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodziczno
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grodziczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziczno 17a
1.5.2.) Miejscowość: Grodziczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-324
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 564729722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: benia@grodziczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej 183014N Krzemieniewo-Boleszyn etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61cb1225-24ba-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001191/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej 183014N Krzemieniewo-Boleszyn etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2532834,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Inwestycja obejmuje przebudowę drogi gminnej 183014N Krzemieniewo-Boleszyn etap II.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację, między innymi: roboty przygotowawcze, karczowanie karp, roboty ziemne,
frezowanie nawierzchni bitumicznej, przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni i zjazdów, regulację i utwardzenie poboczy,
regulację rowów przydrożnych, montaż znaków pionowych, uporządkowanie terenu przyległego.
3. W ramach przebudowywanej drogi gminnej 183014N Krzemieniewo-Boleszyn etap II, zostanie wykonany odcinek w km
3+326 – 5+374 w jednym etapie robót.
4. Przedmiotowa droga w km 0+000 – 3+326 posiada nawierzchnię bitumiczną wykonaną w I etapie przebudowy w 2024
roku. Na dalszym odcinku posiada nawierzchnię żwirową wzmocniona kruszywem łamanym oraz gruntową. Istniejący
odcinek drogi do przebudowy o szerokości zmiennej od 4,0 do 5,0 m, pobocza zarośnięte trawą. Droga zlokalizowana jest w
południowo-zachodniej części gminy Grodziczno. Na przeważającej długości, droga biegnie przez tereny rolnicze o luźnej
zabudowie gospodarskiej.
5. Droga gminna na w/w odcinku posiada następujące uzbrojenie podziemne i nadziemne: wodociąg wiejski, linię telefoniczną, napowietrzną linię energetyczną, które nie kolidują w przebudowie drogi.
6. Nie ingeruje się w istniejącą infrastrukturę podziemną.
7. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z jezdni odbywać się będzie za pomocą spadków poprzecznych i
podłużnych nawierzchni na pobocza i przyległe tereny oraz rowami przydrożnymi.
8. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
9. Wykonawca robót zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas robót z
uwzględnieniem ruchu samochodów, ciągników i maszyn rolniczych z zastosowaniem ruchu wahadłowego, zapewniającego
stały dojazd do istniejących posesji oraz pól uprawnych.
10. Zakres robót został ujęty w przedmiarach robót, które stanowią część niniejszej dokumentacji postępowania i stanowią
element dla skalkulowania ceny ostatecznej, ofertowej. Wykonawca nie może korygować zakresu robót umieszczonych w
przedmiarze robót. Jeżeli natomiast w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczeniach dostrzegł nieprawidłowości, to
wyjaśnienia wszelkich wątpliwości może dochodzić procedurą pytań, zgodnie z art. 284 Pzp.
11. W przypadku stwierdzenia braków, wad lub sprzeczności w dostarczonych przez Zamawiającego do opracowania
kosztorysu ofertowego materiałach, Wykonawca powinien niezwłocznie o tym fakcie powiadomić Zamawiającego przed
upływem terminu składania ofert.
12. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne takie jak rurociągi, kable
itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu
przez Zamawiającego w ramach planu lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed
uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie
spowodowane przez niego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych.
13. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i
wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw,
przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót.
14. Wszystkie odpowiednie materiały pozyskane na terenie budowy zostaną wykorzystane lub odwiezione na odkład
odpowiednio do wymagań umowy lub wskazań zamawiającego.
15. Wykonawca dokona na własny koszt utylizacji wszystkich materiałów odpadowych powstałych podczas realizacji
inwestycji na podstawie ustawy o odpadach.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót i za ich zgodność z
dokumentacją projektową.
17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w terenie i wyznaczenie wysokości wszystkich
elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej lub przekazanymi na piśmie
przez zamawiającego. W przypadku gdy materiały lub roboty nie będą zgodne z dokumentacją projektową, to takie materiały
będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty wykonane zostaną rozebrane na koszt wykonawcy. Wykonawca
zobowiązany jest do przeprowadzenia badań w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczalnego źródła w
sposób ciągły spełniają wymagania zgromadzone w dokumentacji technicznej. Każdy materiał lub produkt nieposiadający
odpowiednich atestów, certyfikatów, itd. niezaakceptowany przez Zamawiającego, który został wbudowany lub użyty przez
Wykonawcę będzie podlegał wymianie na właściwy. Wykonawca musi liczyć się z ryzykiem, że niewłaściwy materiał
wbudował na własny koszt i będzie musiał go wymienić także na własny koszt. W przypadku, jeżeli Wykonawca nie wymieni
niewłaściwego materiału, Zamawiający zleci jego wymianę na koszt Wykonawcy.
18. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji
projektowo-kosztorysowej jak i również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca musi
przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
19. Zakres prac oraz odpowiedzialności wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także koszty
wszystkich robót, bez których realizacja zamówienia byłaby nie możliwa, a w szczególności:
a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
b) organizowanie i prowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji
odbiorczej zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,
c) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
d) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego oraz jego uporządkowanie,
e) koszty ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi,
odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, które to
wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi oraz innych zobowiązań wynikających z umowy.
f) materiały i urządzenia należy zastosować zgodnie z dokumentacją techniczną.
20. Gdy w treści dokumentacji, w tym na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
przedmiarach zostały wskazane pochodzenie, znaki towarowe, producenta, dostawcy materiałów lub normy, aprobaty,
systemy itp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, czyli takich, które zagwarantują
realizację przedmiotu zmówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów
technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Jeżeli Wykonawca zamierza zastosować rozwiązania
równoważne i wykaże to w ofercie przetargowej, to jest zobowiązany w treści oferty udokumentować i potwierdzić w sposób
jednoznaczny, że zastosowane materiały, urządzenia, systemy itp. będą odpowiadały wskazanym w opisie przedmiotu
zamówienia w stopniu co najmniej równym w zakresie cech funkcjonalnych, jakościowych oraz estetycznych. Jeżeli
Wykonawca zamierza skorzystać z tego uprawnienia, i nie wykaże na etapie składania ofert równoważności zastosowanych
materiałów, urządzeń, systemów itp., to będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze Specyfikacją
Warunków Zamówienia w aspekcie opisu przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z tego
uprawnienia wskazane jest, aby poza udokumentowaniem tej równoważności do każdej pozycji zastosowanego materiału,
urządzenia, systemu itp. sporządził odrębnie arkusz porównawczy, w którym wskaże wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia i cechy równoważności.
21. W przypadku rozbieżności w dokumentach stosowane będą wymagania bardziej rygorystyczne. Przez wymagania takie
rozumie się zwiększone parametry techniczne wykonywanych robót, ilość zaplanowanych do wykonania robót budowlanych
w tym ilość metrów bieżących czy kwadratowych realizowanych robót.
22. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w SWZ - Wykonawcy winni
przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Wykonawcę przewyższa środki zabezpieczone w budżecie gminy na realizację inwestycji.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3180815,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3673128,91 PLN
INNE PRZETARGI GRODZICZNO
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół z terenu Gminy Grodziczno.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Gminę Grodziczno
więcej: przetargi GRODZICZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.