eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StężycaZimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Stężyca



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Stężyca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Stężyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stężyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-322

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 588828940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stezyca@gminastezyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminastezyca.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Stężyca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-449d6652-4084-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00320945/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Stężyca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371312/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiot zamówienia, kryteria oceny ofert, warunki realizacji są zgodne z zamówieniem przeprowadzonym w trybie podstawowym: WG.271.14.2022.WC (brak ofert). W związku z powyższym spełniona jest przesłanka do zastosowania trybu z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 pkt. 2: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-69de363b-2f6b-11ed-9171-f6b7c7d59353

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.16.2022.WC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185365,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych polegających na odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi i śliskości zimowej w sezonie zimowym 2022/2023. Zadanie zostało podzielone na części - rejony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Wittka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891576051

7.3.3) Ulica: Cicha 1a

7.3.4) Miejscowość: Garcz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie podzielone na części, informacja o zawartych umowach:
wykonawca, nr części - rejon, okres realizacji w m-cach, wynagrodzenie brutto zł

wykonawca Nr części - rejon Okres realizacji w m-cach wynagrodzenie brutto zł

Salon Fryzjerski „ANIA” Anna Wittka Garcz ul. Cicha 1a, 83-333 Chmielno, NIP 5891576051 Część nr 1 Zwalczanie gołoledzi 6 mcy, 80000 zł.

Firma Usługowa Damian Szutenberg ul. Rzemieślnicza 16 83-322 Klukowa Huta. NIP 5892059470 Część nr 2 Gapowo, Stężycka Huta, Niesiołowice 6 mcy, 22500 zł.

Salon Fryzjerski „ANIA” Anna Wittka Garcz ul. Cicha 1a, 83-333 Chmielno, NIP 5891576051 Część nr 3 Kamienica Szl., Łosienice 6 mcy, 31200 zł.

Firma Usługowa Damian Szutenberg ul. Rzemieślnicza 16 83-322 Klukowa Huta, NIP 5892059470 Część nr 4 Nowa Wieś, Żuromino, Klukowa Huta 6 mcy, 30000 zł,

Józef Mielewczyk Usługi transportowe, ziemne i budowlane 83-316 Gołubie, ul. Przylesie 8, NIP 5891002309 Część nr 5 Gołubie 6 mcy, 18900 zł.

Gospodarstwo Rolne Karol Kukowski ul. Rodu Wybickich 58 83-316 Sikorzyno, NIP 5892013108 Część nr 6 Sikorzyno 6 mcy, 14000 zł.

Usługi Ziemne Piotr Szulist ul. Długa 39, 83-315 Szymbark, NIP 5891321799 Część nr 7 Szymbark, Potuły 6 mcy, 20000 zł.

JDOM Jarosław Bucior ul. Zamkowa 2 Zgorzałe, 83-322 Stężyca, NIP 5891653834 Część nr 8 Zgorzałe 6 mcy, 6000 zł.

JDOM Jarosław Bucior ul. Zamkowa 2 Zgorzałe, 83-322 Stężyca, NIP 5891653834 Część nr 9 Pierszczewo 6 mcy, 6000 zł.

KRUSZBUD s.c. Ryszard Blok, Marek Blok Łączyno 7, 83-323 Kamienica Szlachecka, NIP 5891718769 Część nr 10 Borucino, Łączyno 6 mcy, 10400 zł.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. ul. Jana III Sobieskiego 31, 83-322 Stężyca, NIP 5892010587 Część nr 11 Stężyca 6 mcy, 24000 zł.

Usługi Ziemne Piotr Szulist ul. Długa 39, 83-315 Szymbark, NIP 5891321799 Część nr 12 Czaple 6 mcy, 10000 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.