eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćZakup, dostawa i montaż projektora cyfrowego wraz z serwerem w standardzie DCI 4K w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż projektora cyfrowego wraz z serwerem w standardzie DCI 4K w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury Filmowej Stylowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950001490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odrodzenia 9

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-23-13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckf@stylowy.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stylowy.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stylowy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż projektora cyfrowego wraz z serwerem w standardzie DCI 4K w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0acd8e37-3a9b-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048970/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie sprzętu do projekcji cyfrowej w sali nr 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PTP/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 479970,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż projektora cyfrowego wraz z serwerem w standardzie DCI 4K z laserowym źródłem światła o mocy świetlanej nie mniejszej niż 20 000 ANSI Lumenów, wystarczającej do prawidłowej projekcji kontentu na ekranie srebrnym oraz dostawa obiektywu, stolika, laptopa, modułu automatyki.
2. Przedmiot zamówienia musi być dostosowany do wymiarów i warunków, znajdującego się już wyposażenia sali kinowej nr 3 w CKF Stylowy w Zamościu.
3. Zamawiający wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego sprzętu, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz posiadającego odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne równoważne dokumenty dopuszczające do użytku.
4. Dostarczony sprzęt musi być kompletny i gotowy do uruchomienia i użytkowania bez żadnych dodatkowych nakładów po stronie Zamawiającego, musi zostać podłączony i zintegrowany z systemem TMS oraz systemami automatyki obecnymi w obiekcie (tj. sterowanie ppoż).
5. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia jest budynek Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu (ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość).
6. Wykonawca zobowiązany jest do przeglądu gwarancyjnego minimum raz w roku w okresie trwania gwarancji (w ramach zamówienia i ceny ofertowej). W ramach gwarancji Wykonawca zapewni również coroczny przegląd gwarancyjny (chyba, że producent sprzętu wymaga przeglądu częściej) w okresie trwania gwarancji, obejmujący serwis, wymianę części zużywalnych i elementów eksploatacyjnych.
7. Wykonawca zobowiązany jest do konfiguracji posiadanego projektora BARCO-DP2K-23B oraz serwera DOREMI DCP 2K4 jako zestawu zapasowego dla zamawianego sprzętu.
8. Opis przedmiotu zamówienia i warunki dostawy zostały określone w załącznikach do niniejszej SWZ, tj. w załączniku nr 6 – Projekt umowy oraz załączniku nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
9. Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane rozwiązania równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji postępowania, zobowiązany jest wykazać, że zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych –zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589908,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1372698,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589908,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINEKSPERT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 729-160-04-34

7.3.3) Ulica: ul. Przybyszewskiego 167

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-120

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589908,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.