eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychowoZakup i dostawa nowych p³yt drogowych wielootworowych typu JOMB na potrzeby inwestycji pn. "Przebudowa drogi gminnej na kolonii Sadkowo"



Og³oszenie z dnia 2022-11-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa nowych p³yt drogowych wielootworowych typu JOMB na potrzeby inwestycji pn. „Przebudowa drogi gminnej na kolonii Sadkowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Tychowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920506

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bobolicka 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tychowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 943115130

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@tychowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://tychowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nowych p³yt drogowych wielootworowych typu JOMB na potrzeby inwestycji pn. „Przebudowa drogi gminnej na kolonii Sadkowo”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7842307f-6b2c-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00457242

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016062/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Zakup i dostawa nowych p³yt drogowych wielootworowych typu JOMB na potrzeby inwestycji pn. „Przebudowa drogi gminnej na kolonii Sadkowo”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.tychowo.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Ilekroæ w niniejszym dokumencie jest mowa o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, nale¿y przez to rozumieæ ¶rodki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog±
elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Sk³adanie ofert i wszelkich dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert± dopuszcza siê jedynie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu systemu „miniPortal" (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP (https://epuap.gov.p /wps/portal).
3. Zamawiaj±cy mo¿e komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
4. Przes³anie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu poczty elektronicznej lub „miniPortalu" (https://miniportal.uzp.gov.pl).
5. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: http://bip.tychowo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sk³adanie ofert i wszelkich dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert± dopuszcza siê jedynie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu systemu „miniPortal” (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal).
2. Korzystanie z „miniPortalu” jest jednoznaczne z akceptacj± Regulaminu korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca, zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formacie danych .doc, .docx, .rtf, .odt,
.pdf, .gif, .jpg, .jpeg, .png, .tif, .xls, .xlsx, .zip, .7z (zalecane).
7. Sposób z³o¿enia oferty wraz z za³±cznikami, w tym zaszyfrowania oferty, sposób wycofania oferty, opisany zosta³ w „Instrukcji
u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
8. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na
ePUAP i udostêpnionego równie¿ w systemie „miniPortal”.
9. Zamawiaj±cy zaleca zapoznanie siê z opublikowan± na stronie internetowej Urzêdu Zamówieñ Publicznych opini± „Jak nale¿y
podpisaæ ofertê w postaci elektronicznej?”: https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slider-aktualnosci/jak-nalezy-podpisac-oferte-w-
postaci-elektronicznej/jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postaci-elektronicznej.
10. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4.05.2016r., str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Tychowa z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w Tychowie, ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo, (94) 3115130, e-mail: umig@tychowo.pl;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@tychowo.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej „ustaw± Pzp";
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NB¦.271.30.2022.BK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest Zakup i dostawa nowych p³yt drogowych wielootworowych typu JOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilo¶ci 2048 szt.
2. P³yty winny byæ krzy¿owo zbrojone stal±.
3. Powierzchnie p³yt powinny byæ bez rys, pêkniêæ i ubytków betonu.
4. Dostawa p³yt bêdzie siê odbywaæ w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na terenie Gminy Tychowo, tj. plac przy ul. Le¶nej 21 w Tychowie.
5. Wykonawca w cenê przedmiotu zamówienia musi wliczyæ koszty transportu i roz³adunku.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za ilo¶æ i jako¶æ przedmiotu zamówienia. Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji umowy.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Do ka¿dej dostarczonej partii p³yt Wykonawca przed³o¿y certyfikat zgodno¶ci lub deklaracjê zgodno¶ci.
9. Przedmiot zamówienia bêdzie wykorzystywany do remontu dróg i winien spe³niaæ wymagania wskazane w opisie zamówienia. W przypadku, gdy dostarczony towar (w czê¶ci lub w ca³o¶ci) nie bêdzie odpowiada³ opisowi przedmiotu zamówienia - Zamawiaj±cy odmówi przyjêcia towaru a Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113800-3 - Materia³y do uk³adania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy sk³adane wraz z ofert± - o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.) - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
1a. O¶wiadczenie wykonawcy, sk³adane na ¿±danie zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu - o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postêpowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cej zawarcia
z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji ((§ 3 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415)).
1b. Przepisu, o którym mowa w pkt 1a nie stosuje siê w przypadku, gdy w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególno¶ci, w przypadku:
1) gdy zachodzi konieczno¶æ zast±pienia przyjêtych materia³ów innymi, pod warunkiem, ¿e spe³niaj± wymagania okre¶lone w SWZ (wraz z za³±cznikami), a zmiana wynika w szczególno¶ci:
a) ze zmiany producenta,
b) producent zakoñczy³ produkcjê tych materia³ów lub zosta³y one wycofane z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
c) uzasadnionych przyczyn technicznych lub technologicznych;
2) zmian umowy zwi±zanych ze zmian± stanu prawnego w zakresie dotycz±cym realizowanego przedmiotu umowy, który spowoduje konieczno¶æ zmiany sposobu jego wykonania przez wykonawcê;
3) zmiana terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy, wykazanych przez wykonawcê, w szczególno¶ci w przypadku:
a) niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przyjêt± technologi±, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na termin jego wykonania - w zwi±zku z tym termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e zostaæ przesuniêty o czas tych niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz o czas niezbêdny do usuniêcia ich skutków,
b) je¿eli opó¼nieniu ulegnie wykonanie prac niezbêdnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowi±zany jest zamawiaj±cy - w zwi±zku z tym termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e zostaæ przesuniêty o czas niezbêdny do wykonania opó¼nionych prac,
c) gdy prace objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwe organy, z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - w zwi±zku z tym termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e zostaæ przesuniêty o czas niezbêdny do wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ w³a¶ciwych organów,
d) uzasadnionych przyczyn technicznych lub technologicznych,
4) zmniejszenia zakresu prac objêtych przedmiotem zamówienia - wynagrodzenie rycza³towe zostanie wówczas obni¿one, stosownie do zakresu niewykonanej czê¶ci prac, o warto¶æ niewykonanego zakresu prac. Wynagrodzenie zostanie obni¿one o kwotê stanowi±c± iloczyn ceny oferty wykonawcy i wspó³czynnika, bêd±cego ilorazem warto¶ci niewykonanego zakresu prac i warto¶ci ca³ego zakresu prac okre¶lonych w ustaleniu warto¶ci zamówienia. Je¿eli zmniejszenie zakresu prac objêtych przedmiotem zamówienia wynika z przyczyn zale¿nych od zamawiaj±cego, to wynagrodzenie mo¿e zostaæ obni¿one maksymalnie o 30%;
5) wyst±pienia si³y wy¿szej, obejmuj±cej równie¿ istniej±cy stan epidemii (COVID-19), gdy skutki wyst±pienia/istnienia przyczyny wp³ywaj± na terminowe wykonania umowy - w zwi±zku z tym termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e zostaæ przesuniêty o czas niezbêdny do wykonania opó¼nionych prac.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP pod adresem internetowym https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostêpnionego równie¿ na „miniPortalu” pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-31

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania, strony internetowej, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: http://bip.tychowo.pl.
2. Adres strony internetowej do sk³adania ofert i wszelkich dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert± (przy u¿yciu „miniPortalu”): https://miniportal.uzp.gov.pl.
3. Termin wykonania zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania umowy, nie pó¼niej ni¿ do dnia 28 grudnia 2022r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.