Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389047/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00389694/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa PSZOK wraz z zakupem wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 29
1.5.2.) Miejscowość: Kock
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-150
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kock@kock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kock.ezamawiajacy.pl/pn/kock/demand/164712/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa PSZOK wraz z zakupem wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af6dd2f-354b-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102578/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Budowa PSZOK wraz z zakupem wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia dla Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), która obejmuje w szczególności:
a) sprzęt fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych,
b) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie Gminy Kock
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia (jeśli dotyczy),
e) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
f) dopuszczenie do pracy w Polsce;
g) wyposażanie we wszystkie instalacje i urządzenia wymagane przepisami prawa o ruchu drogowym i rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (jeśli dotyczy);
h) sprzęt musi posiadać dokumenty umożliwiające rejestracje i poruszanie się po drogach publicznych (jeśli dotyczy).
i) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych sprzętów został opisany w Specyfikacji technicznej stanowiącej w załącznik Nr 1 do SWZ
Zakres dostawy:
1. bus 2 szt.
2. bus zwykły 6osobowy ze skrzynią i wywrotką
3. przyczepka 2osiowa dmc 750 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze
34223300-9 - Przyczepy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 764445,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764445,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 764445,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tirmet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 537 267 22 01
7.3.3) Ulica: ul. Radzyńska 4
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 764445,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-22PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu samochód dostawczy skrzyniowy, podwójna kabina (ZAŁOGOWA), 7 osobowy do 7,5T DMC
- Dostawa używanego samochodu dostawczego/specjalnego - laweta pomocy drogowej do 3500 kg DMC, 3 osobowego
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego z zabudową izotermiczną dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Czarnem
- Zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS) w ilości 1 sztuki
- OBUWIE.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.