Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00383830/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00406991/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych, ulica: 22 Stycznia 1863r, Piastowska, Dworcowa, Krańcowa, Działkowa, Przemysłowa, Kopernika, Prusa i Mickiewicza w Trzemesznie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzemeszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Henryka Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Trzemeszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-240
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@trzemeszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzemeszno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-090a3d24-339e-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych, ulica: 22 Stycznia 1863r, Piastowska, Dworcowa, Krańcowa, Działkowa, Przemysłowa, Kopernika, Prusa i Mickiewicza w Trzemesznie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090a3d24-339e-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081579/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych, ulica: 22 Stycznia 1863r, Piastowska, Dworcowa, Krańcowa, Działkowa, Przemysłowa, Kopernika, Prusa i Mickiewicza w Trzemesznie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5476294,01 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2189396,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Przebudowa ul. 22 Stycznia 1863r. Piastowska i Dworcowa:Ul. 22 Stycznia 1863: Modernizowany odcinek drogi o długości 258,00m. polegać będzie na wykonaniu nakładki bitumicznej po uprzednim sfrezowaniu starej nawierzchni i regulacji urządzeń (wpusty uliczne, zawory, zasuwy i włazy sieci kanalizacyjnych, wymianie krawężników i obrzeży betonowych oraz remont istniejącego chodnika.
Ul. Piastowska – Modernizowany odcinek drogi o łącznej długości 484,90m w całości mieści się w pasie drogowym (działki wymienione wyżej). Modernizacja drogi polegać będzie na wykonaniu nakładki
bitumicznej po uprzednim sfrezowaniu starej nawierzchni i regulacji urządzeń (wpusty uliczne, zawory, zasuwy i włazy sieci kanalizacyjnych, wymianie krawężników i obrzeży betonowych oraz remont istniejącego chodnika, miejsc postojowych, dodatkowo nawierzchnia betonowa typu „Trylinka” łącznika ul.
Piastowkiej zostanie zastąpiona nawierzchnią betonową z kostki betonowej Bechaton EKO gr. 8cm.
Ul. Dworcowa – Modernizowany odcinek drogi o długości 522,00m. polegać będzie na wykonaniu nakładki
bitumicznej po uprzednim sfrezowaniu starej nawierzchni i regulacji urządzeń (wpusty uliczne, zawory, zasuwy i włazy sieci kanalizacyjnych, wymianie krawężników i obrzeży betonowych, remontu nawierzchni przy dworcu PKP oraz remont istniejącego chodnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 2189396,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ul. Prusa i Kopernika - w chwili obecnej działki nr 341/37, 341/19, 339 i 403 w obszarze projektowanejmodernizacji na długości ul. Kopernika i Prusa w m. Trzemeszno stanowią drogę bitumiczną. Występuje na niej uzbrojenie podziemne i nadziemne. Modernizowany odcinek dróg o długości 970,00m. polegać będzie na wykonaniu nakładki bitumicznej po uprzednim sfrezowaniu starej nawierzchni i regulacji urządzeń (wpusty uliczne, zawory, zasuwy i włazy sieci kanalizacyjnych, wymianie krawężników i obrzeży betonowych oraz remont istniejącego chodnika.
Ul. Przemysłowa - W chwili obecnej działki nr 47, 63/2, 64, 73/2, 74, 75 i 76/3 w obszarze projektowanej modernizacji w na długości ul. Przemysłowej w m. Trzemeszno stanowią drogę bitumiczną. Występuje na niej uzbrojenie podziemne i nadziemne. Modernizowany odcinek drogi o długości 376,00m. Modernizowana droga gminna w całości mieści się w pasie drogowym (działki wymienione wyżej). Modernizacja drogi polegać będzie na wykonaniu nakładki bitumicznej po uprzednim sfrezowaniu starej nawierzchni i regulacji urządzeń (wpusty uliczne, zawory, zasuwy i włazy sieci kanalizacyjnych, wymianie krawężników i obrzeży betonowych oraz remont istniejącego chodnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1696056,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ul. Działkowa i Kańcowa –Projekt obejmuje przebudowę jezdni oraz chodników na działkach nr 117, 145 oraz 154 w ciągu ulicy Działkowej i Krańcowej w Trzemesznie. Długość jezdni wynosić będzie 130 oraz 106 m.
Zakres opracowania:
- rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni i chodników wraz z odwozem gruzu na wysypisko,
- rozebranie krawężników i obrzeży wraz z odwozem gruzu na wysypisko,
- koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem,
- obrzeże betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem (beton C12/15),
- krawężnik betonowy 15x22 cm (15x30 cm) na ławie betonowej z oporem (beton C12/15)
- opornik betonowy 12x25 cm na ławie betonowej
- ściek z dwóch rzędów kostki betonowej
- warstwa gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa grub. 15 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm grub. 15 cm
- nawierzchnia chodnika oraz opaski z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (chodnik kolor szary, opaska kolor czerwony) na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm
- nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (kolor grafitowy) na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm
- nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej (kolor szary) na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm
- zahumusowanie i obsianie trawą przyległego terenu
- regulacja wysokościowa studzienek i zaworów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 978890,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć IV – Przebudowa ul. Mickiewicza:Ulica gminna Mickiewicza oraz drogi powiatowe ul. Wyszyńskiego i Orchowska zlokalizowane są w centralnej części miasta Trzemeszno. W/w ulice stanowią skrzyżowanie trójwlotowe z jedną wyspą kanalizująca na
ul. Wyszyńskiego. Przebudowie podlega skrzyżowanie w/w ulic na skrzyżowanie z ruchem okrężnym.
Podstawowe parametry techniczne
− ul. Wyszyńskiego ok. 43,00 m – klasa „Z” zbiorcza
− ul. Orchowska ok. 29,00 m – klasa „Z” zbiorcza
− ul. Mickiewicza ok. 58,00 m – klasa „D” dojazdowa
− szerokość jezdni dróg gminnych 6,60 ÷ 8,20 m
− szerokość chodnika 2,50m ÷ 3,00m
− spadek poprzeczny chodnika jednostronny 2%
− spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2% lub jednostronny 2%
− skrzyżowanie ulic o ruchu okrężnym – rondo
− średnica wyspy środkowej Ø 7,00 m
− średnica pierścienia najazdowego Ø 11,00 m
− średnica zewnętrzna ronda Ø 23,00 m
− szerokość jezdni na rondzie 6,00 m
− nawierzchnia jezdni – bitumiczna dwuwarstwowa
− nawierzchnia chodnika – kostka betonowa szara h=8cm
− nawierzchnia zjazdu – kostka betonowa grafitowa h=8cm
− teren zabudowany
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 611950,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2395258,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3965841,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2395258,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polbud Polak sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571701744
7.3.3) Ulica: Padniewko 65
7.3.4) Miejscowość: Padniewko
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2395258,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1657978,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2995145,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1657978,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transbruk Marek Begier sp. komandytowo-akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891796463
7.3.3) Ulica: Polna 1B
7.3.4) Miejscowość: Nekla
7.3.5) Kod pocztowy: 62-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBRUK MAREK BEGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBRUK MAREK BEGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1657978,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 838482,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1663197,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 838482,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polbud Polak sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571701744
7.3.3) Ulica: Padniewko 65
7.3.4) Miejscowość: Padniewko
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 838482,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 744474,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1098335,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 744474,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Mikitow KOSBRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841673221
7.3.3) Ulica: Kopydłowo 5/1
7.3.4) Miejscowość: Kopydłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-270
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 744474,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- Wykonywanie interwencyjnych remontów uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na terenie Powiatu K-K oraz przebudowy chodników na terenie Powiatu K-K w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych gruzem, tłuczniem, frezem (...) - z podziałem na dwie części (pakiety)
- Usługi bieżącego utrzymania dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.