eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³awRemont i docieplenie tarasu w budynku Szko³y Podstawowej nr 45 przy ul. Krajewskiego 1 we Wroc³awiu



Og³oszenie z dnia 2024-08-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i docieplenie tarasu w budynku Szko³y Podstawowej nr 45 przy ul. Krajewskiego 1 we Wroc³awiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WROC£AW - ZARZ¡D INWESTYCJI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931040088

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Januszowicka 15 A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-135

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@zim.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zim.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i docieplenie tarasu w budynku Szko³y Podstawowej nr 45 przy ul. Krajewskiego 1 we Wroc³awiu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bb364231-ef30-43d7-8930-41a0965e8f22

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00457321

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032726/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.70 Przebudowa i remont tarasu budynku Zespo³u Szkó³ nr 9 przy ul. Krajewskiego we Wroc³awiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wnioski, zawiadomienia i informacje, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://zim-wroc.logintrade.net, lub poczt± elektroniczn± na adres bzp@zim.wroc.pl.
1.1. Za moment wp³ywu o¶wiadczeñ lub dokumentów przyjmuje siê datê i godzinê zarejestrowania ich na platformie zakupowej po stronie Zamawiaj±cego lub datê i godzinê wp³ywu wiadomo¶ci na skrzynkê poczty elektronicznej Zamawiaj±cego.
1.2. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych:
a) rtf, pdf, xps, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx;
b) zip, 7Z;
c) xml, xsd;
d) XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES.
1.3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e platforma zakupowa umo¿liwia jednorazowe przes³anie plików o ³±cznej wielko¶ci nie przekraczaj±cej 150 MB, a wskazana skrzynka poczty elektronicznej o ³±cznej wielko¶ci 20 MB. W zwi±zku z tym, wiêksze pliki
zaleca siê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia powy¿szych wielko¶ci.
2. Wymagania techniczne, które musz± spe³niaæ urz±dzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zosta³y na stronie internetowej pod adresem https://zim-wroc.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.
3. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.
4. Pe³n± obs³ugê techniczn± platformy zakupowej ¶wiadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolini± techniczn± +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; e-mail:
helpdesk@logintrade.net.
5. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w Rozdziale X, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy zakupowej. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ przekazywanych przez Wykonawcê musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu w sprawie ¶rodków dowodowych oraz Rozporz±dzeniu w sprawie dokumentów elektronicznych.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Ze strony Zamawiaj±cego pracownikiem upowa¿nionym do kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawie zamówienia jest Magdalena Skalska-Kozdrowska (bzp@zim.wroc.pl).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.362.64.SP-45.Krajewskiego.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie i dociepleniu tarasu w budynku Szko³y Podstawowej nr 45 przy ul. Krajewskiego 1 we Wroc³awiu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Koñcowa ocena danej oferty zostanie wyliczona jako suma punktów uzyskanych przez ni± za poszczególne kryteria.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która bêdzie przedstawia³a najkorzystniejszy bilans ceny i kryteriów okre¶lonych w SWZ, czyli oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku).
3. Ocena punktowa bêdzie dotyczyæ wy³±cznie ofert uznanych za wa¿ne i niepodlegaj±cych odrzuceniu.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nale¿y bardzo szczegó³owo wype³niæ tabele w formularzu ofertowym dotycz±ce do¶wiadczenia osób dysponowanych na funkcje kierownika budowy wpisuj±c nazwê inwestycji wraz z opisem robót pozwalaj±cym stwierdziæ, ¿e wymienione realizacje potwierdzaj± posiadanie do¶wiadczenia zawodowego postawionego przez Zamawiaj±cego w powy¿szych punktach jak równie¿ okres realizacji inwestycji wraz z okresem pe³nienia funkcji kierowniczych oraz nazwê i adres Zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nale¿y zaznaczyæ TAK w formularzu ofertowym w przypadku deklarowania zatrudnienia osób m³odocianych lub niepe³nosprawnych lub bezrobotnych, o których mowa w Rozdziale VII SWZ.
6. Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego Zamawiaj±cego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek wp³aciæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (art. 225 ust. 1 Ustawy Pzp). W takiej sytuacji wykonawca ma obowi±zek:
6.1. poinformowania zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
6.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego;
6.3. wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
6.4. wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób m³odocianych lub niepe³nosprawnych lub bezrobotnych

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. ZDOLNO¦Æ DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadaj±cej osobowo¶ci prawnej albo wykonawcy, którzy prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, s± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
3. SYTUACJA FINANSOWA LUB EKONOMICZNA. ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
4. ZDOLNO¦Æ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
4.1. dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci: konstrukcyjno-budowlanej,
4.2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn.:
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia polegaj±ce na budowie, przebudowie lub
remoncie obiektu u¿yteczno¶ci publicznej lub zamieszkania zbiorowego
5. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia, musi byæ spe³niony:
5.1. przez Wykonawcê samodzielnie, lub
5.2. przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie, lub
5.3. samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenia Wykonawcy:
1.1. o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania,
1.2. o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
1.3. o korzystaniu przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu z zasobów podmiotów trzecich,
1.4. o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.
2. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiaj±cy winien zwróciæ wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu).
3. Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
3.1. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru – pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u lub w
formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie.
3.2. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie – pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu (zgodnie z art. 58 Ustawy Pzp), z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u lub w formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie.
4. Zobowi±zanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u albo z³o¿one wraz z ofert± cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej w formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie lub w formie kopii po¶wiadczonej elektronicznie przez wykonawcê ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

5 000,00 PLN

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one elektronicznie w formie orygina³u lub w formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie.
2. W odniesieniu do oferty wspólnej ka¿dy z Wykonawców sk³ada odrêbnie wymagane o¶wiadczenia i dokumenty w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana przez Zamawiaj±cego jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w/s zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lono we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-06 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-06 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.