Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na administracyjno – biurowy – siedziba kancelarii leśnictw Nadleśnictwa Krzystkowice” - zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Krzystkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzystkowice@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzystkowice.zielonagora.lasy.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na administracyjno – biurowy – siedziba kancelarii leśnictw Nadleśnictwa Krzystkowice” - zamówienie z wolnej ręki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6920fa1d-4e46-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032675/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na administracyjno – biurowy – siedziba kancelarii leśnictw Nadleśnictwa Krzystkowice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 704873,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania budynku
mieszkalnego(Klępina, 66-010 ul. Leśna 6) na administracyjno – biurowy – siedziba kancelarii leśnictw Nadleśnictwa
Krzystkowice, obejmująca prace:
- renowacja elewacji budynku z naprawą miejscowa uszkodzeń struktury i wypraw zewnętrznych
- malowanie elewacji farbą elewacyjną
- malowanie elementów drewnianych elewacji, ganku
- wymian części stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej ( w tym drzwi p.pożarowe)
- malowanie ścian wewnętrznych z wykonaniem części nowych okładzin, budowa trzonu kaflowego, ścianek z płyt gipsowokartonowych
- pokrycie części połaci niskiej dachu blachą płaską z uzupełnieniem elementów dekarskich, rynien, rur spustowych,
obróbek blacharskich, przemurowanie komina od poddasza – komin od c.o i trzonu kuchennego. Wykonanie wkładu
żaroodpornego od trzonu kuchennego.
- wymianę monitoringu zewnętrznego, montaż sygnalizacji, instalacji teletechnicznej do pomieszczeń kancelarii montaż
instalacji domofonowej ( montaż do poszczególnych kancelarii z przywołaniem z ganku budynku).
- wymianę okładzin schodów zewnętrznych, podestów, budowa podjazdu dla niepełnosprawnych.
- uzupełnienie materiału ociepleniowego strop z pianki poliuretanowej
-przebudowę drogi wewnętrznej od istniejącego zjazdu zwykłego z drogi krajowej na terenie dz. 316
- przebudowę zbiornika na ścieki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982028,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Walicht Marek Walicht
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Blach- Dek Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950023084
7.3.3) Ulica: Ruchocki Młyn 1
7.3.4) Miejscowość: Kuźnica Zbąska
7.3.5) Kod pocztowy: 64-308
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982028,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.