eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiasecznoZakup, dostawa i konfiguracja sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piasecznie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i konfiguracja sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji dla Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piasecznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i konfiguracja sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji dla Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piasecznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad9bd565-55c6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035021/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Zakup sprzętu informatycznego, oprogramowania, licencji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412398/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Spr. 136/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup, dostawa i konfiguracja sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji dla Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piasecznie.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w postaci komputerów stacjonarnych, laptopów, serwerów, macierzy, akcesoriów i oprogramowania z podziałem na zadania:
Zadanie 1 - Dostawa 3 sztuk serwerów, 1 sztuki macierzy, 4 sztuki switcha, akcesoriów i oprogramowania wraz z usługą instalacji i konfiguracji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 389895,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup, dostawa i konfiguracja sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji dla Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piasecznie.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w postaci komputerów stacjonarnych, laptopów, serwerów, macierzy, akcesoriów i oprogramowania z podziałem na zadania:
Zadanie 2 - Dostawa 11 sztuk komputerów stacjonarnych, 11 sztuk monitorów, 11 sztuk laptopów wraz z torbą i myszą, 7 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, 15 sztuk UPS, 22 sztuki oprogramowania, kable sieciowe/Patchcordy, 11 sztuk listew antyprzepięciowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 90805,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478925,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478925,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478925,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyczne Polsoft s.c. Arkadiusz Serodziński, Elżbieta Karkut-Czarnobil

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010698748

7.3.3) Ulica: Bukowiecka 92

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-893

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478925,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części II zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy COMP DATA Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 134A, 02-952 Warszawa przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 156 850,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 164 019,27 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.