Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376374/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00411873/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa odcinka drogi gminnej nr 215021G Wielki Garc – Gręblin, gmina Pelplin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pelplin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa odcinka drogi gminnej nr 215021G Wielki Garc – Gręblin, gmina Pelplin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9de92321-2efd-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019684/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa odcinka drogi gminnej Wielki Garc - Gręblin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa odcinka drogi gminnej nr 215021G Wielki Garc – Gręblin, gmina Pelplin”.
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowych robót budowlanych związanych z budową odcinka drogi gminnej nr 215021G Wielki Garc – Gręblin, gmina Pelplin, na podstawie dokumentacji projektowej.
Zakres planowanych robót obejmuje m. in.:
1) Budowę odcinka drogi gminnej wraz ze skrzyżowaniem z drogą krajową nr 91:
a) jezdnia drogi gminnej długości ok. 1410 m, o nawierzchni z żelbetowych płyt drogowych pełnych (typu MON) 300x150x15 cm z betonu klasy min. C30/37 i szerokości 4,5 m;
b) pobocze szerokości 0,5 m o nawierzchni z kruszywa;
c) zjazdy na posesję o nawierzchni z płyt ażurowych,
d) progi zwalniające ruch drogowy;
e) skrzyżowanie z drogą krajową o nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku drogi gminnej długości ok. 40 m
2) Budowę chodnika z kostki betonowej wzdłuż odcinka drogi gminnej do połączenia z chodnikiem zlokalizowanym w drodze krajowej;
3) Budowę przepustu stalowego o długości ok. 17 m pod skrzyżowaniem z drogą krajową;
4) Zabezpieczenie sieci gazowej konstrukcją betonową;
5) Przebudowa sieci teletechnicznej.
1.2 Roboty budowlane wykonać na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do postępowania.
1.3 Wykonawca na potrzeby realizacji zamówienia dysponować ma wykwalifikowanym zespołem umożliwiającym realizację zamówienia w tym:
a) Kierownik budowy dysponującego odpowiednimi kwalifikacjami;
b) Kierowników robót dla poszczególnych branż dysponujących odpowiednimi kwalifikacjami.
1.4 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a) Zapewnienie obsługi geodezyjnej całego procesu budowlanego;
b) Zabezpieczenie robót w okresie trwania budowy.
c) Przygotowanie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, a następnie uzyskanie jego zatwierdzenia przez odpowiedni zarząd drogi oraz organ zarządzający ruchem;
d) Należyte zabezpieczenie terenu budowy wraz z dostarczeniem i obsługą wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, bariery, światła ostrzegawcze, poręcze, ogrodzenia itp., zapewniając tym samym bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
e) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i ewentualna wypłata właścicielom stosownego odszkodowania za niemożność użytkowania bądź inne trwałe szkody. Naprawa i wypłata odszkodowania powinny być potwierdzone protokołem stwierdzającym iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy.
f) Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków oraz innych obiektów budowlanych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli nieruchomości.
g) Przed rozpoczęciem robót sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu który dokumentują.
h) Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt.
1.5 Zamawiający informuje, że części składowe opisu przedmiotu zamówienia stanowią: projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiORB, przedmiary robót oraz pozostałe. Wszystkie elementy składowe SWZ traktować należy równoważnie. W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie dane zawarte w SWZ.
1.6 Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zawartych w zamówieniu, zarówno przedstawionych w formie rysunków, części opisowej jak i przedmiarów. Należy to rozumieć w taki sposób, że jeśli np. jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została opisana w części opisowej projektu, a nie ma odzwierciedlenia na rysunku bądź w przedmiarze robót – to obowiązkiem Wykonawcy będzie jej wykonanie.
1.7 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorys ofertowy (w oparciu o załączony do SWZ przedmiar robót). Kosztorys ten używany będzie w celach rozliczeniowych. Cena wynikająca z kosztorysu musi być tożsama z ceną ofertową podaną w formularzu oferty.
1.8 Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu harmonogram wykonania robót.
1.9 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys powykonawczy zatwierdzony przez inspektora nadzoru najpóźniej w dniu złożenia pisma stwierdzającego gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy i wniosku o dokonanie odbioru końcowego;
1.10 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową/powykonawczą zaakceptowaną i podpisaną przez Inspektora nadzoru najpóźniej w dniu złożenia pisma stwierdzającego gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy i wniosku o dokonanie odbioru końcowego.
1.11 Zamawiający zastrzega, poddanie ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
1.12 Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy nie otrzyma Promesy inwestycyjnej z „Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAMU INWESTYCJI STRATEGICZNYCH NR Edycja6PGR/2023/4623/PolskiLad” dotyczącej dofinansowania wykonania robót budowlanych, , będzie miał możliwość do odstąpienia od podpisania umowy z Wykonawcą.
Zamawiający informuje, że oczekuje na uzyskanie pozwolenia na budowę dla przedmiotowego zadania. Wykonawca bez otrzymania od Zamawiającego informacji o uzyskanym pozwoleniu na budowę nie będzie mógł rozpocząć prowadzenia robót budowlanych. Przewidywany okres na uzyskanie pozwolenia na budowę na chwilę obecną szacuje się na ok. 4 miesiące. W przypadku braku pozwolenia na budowę w momencie podpisania umowy i konieczności oczekiwania Wykonawcy na możliwość rozpoczęcia robót budowlanych, o stosowny okres oczekiwania zostanie wydłużony termin zakończenia robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji, gdyż cena najniższej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2339685,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3107261,97 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Gminie Brzyska - IV postępowanie.
- Przebudowa drogi gminnej na działce o nr ewid. 10/21 obr. ewid. Futoma o długości 310 m
więcej: Usuwanie powłoki gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.