Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00362003/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Łubnice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubnice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Łubnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łubnice 66A
1.5.2.) Miejscowość: Łubnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-232
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8659236
1.5.8.) Numer faksu: 15 8659236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubnice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubnice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7592621c-2835-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Łubnice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7592621c-2835-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012484/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na ternie Gminy Łubnice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5040145,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:
1) roboty budowlane związane z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Przeczów usytuowanej na działkach nr ew. 491, 490, 489, 486, 483, 484, 482, 477, 474/1, 474/2, 473, 472, 471, 469, 58/2, 839 ,845, 842/1 i 441 z rur PEHD SDR17 PN10 Ø110x6,6mm wraz z hydrantami p.poż. nadziemnymi DN80 w ilości 9 szt. zgodnie z przebiegiem pokazanym na rysunku projektu zagospodarowania terenu.
Projektowana długość sieci wodociągowej wynosi:
• odcinek W1 – W2 długości 1207,75m
Przejście przedmiotowego wodociągu pod drogą powiatową (działka nr ewid. 842/1) należy wykonać w technologii bezwykopowej za pomocą przewiertu sterowanego układając rurociąg w rurze ochronnej PEHD SDR17 PN10 Ø250x14,8mm długości 12,0m przy zachowaniu odległości posadowienia pomiędzy poziomem jezdni a górną krawędzią rury ochronnej wynoszącej nie mniej niż 1,5 m. Miejsca przejścia pod drogą należy oznakować w sposób trwały i widoczny przy pomocy słupków oznacznikowych (z odpowiednim opisem) po obu stronach drogi.
Dokładny zakres prac oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają:
- projekt budowlany wykonany przez Pracownię Projektową „do kwadratu” Mariusz Ziółek Ul. A. Mickiewicza 6 28-230 Połaniec,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 7 (część 1) do niniejszej SWZ.
2) roboty budowlane związane z Budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Łubnice – etap VI w ramach rozbudowy infrastruktury kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Łubnice polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym dla miejscowości Wilkowa, Wolica, Góra, Borki, Grabowa, Przeczów, Łyczba, Beszowa, Orzelec Mały, Łubnice, Orzelec Duży w systemie grawitacyjno-ciśnieniowym, z przepompowniami ścieków, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Zakres realizacji etapu VI obejmuje:
- wykonanie sieci kanalizacji w miejscowościach Orzelec Mały i Beszowa w zakresie zlewni pompowni P2 i P3, składającej się z rurociągów grawitacyjnych i tłocznych, studzienek rewizyjnych, pompowni wraz z zasilaniem, ogrodzeniami i dojazdami do nich, która zostanie włączona do istniejącej sieci kanalizacyjnej. Włączenie nastąpi do sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łubnice na działce ew. nr 179/1 do stacji rozprężnej.
- wykonanie sieci przesyłowo – tłocznej z miejscowości Łubnice do miejscowości Borki, z włączeniem ze studni SR18 na działce ew. nr 8/1 w Łubnicach.
Dokładny zakres prac wchodzących w skład niniejszego punktu oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają:
- dokumentacja projektowa w tym Projekt budowlany i wykonawczy wraz z uzgodnieniami, w części dotyczącej zlewni P-2 i P-3, (arkusze mapy nr 17, 19, 23, 24, 27, 30, 28, 25, 20, 18 i 15 projektu zagospodarowania terenu) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiąca załącznik nr 7 (część 2) do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
3) Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki na potrzeby obsługi infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, spełniającej poniższe minimalne wymagania.
Wymagane parametry techniczne i wyposażenie:
a) Maszyna fabrycznie nowa rok produkcji 2024, dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym.
b) Koła przednie o rozmiarze min. 20 cali, koła tylne o rozmiarze min. 28 cali, błotniki kół.
c) Bieżnik opon kół: terenowy.
d) Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy znamionowej
nie mniejszej niż 100 KM i pojemności nie mniejszej niż 3 500 cm3 i nie większej niż 4000 cm3, spełniający normy spalin Tier 4 Final i Eu Stage V, wyposażony w filtr paliwa z odstojnikiem i ręczną pompkę paliwa.
e) Maska przednia komory silnika otwierana do góry od przodu maszyny i podtrzymywana przez teleskop, pokrywy boczne osłony silnika zdejmowane.
f) Skrzynia biegów automatyczna typu Auto Shift, min 6 biegów do przodu i min. 3 biegi do tyłu, możliwość przełączania biegów pod obciążeniem, możliwość sterowania i wybierania biegów manualnie.
g) Napęd na cztery koła 4 x 4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie.
h) Most tylny sztywny, przedni wahliwy 16o, blokada tylnego mostu załączana przez operatora.
i) Układ hamulcowy mokry wielotarczowy – regulowany hydraulicznie z podwójnym pedałem hamulca.
j) Sterowanie układem koparkowym za pomocą dwóch joysticków usytuowanych przy obrotowym amortyzowanym fotelu operatora.
k) Blokada elektryczna ruchów joysticków układu koparkowego.
l) Sterowanie układem koparkowym za pomocą pojedynczego joysticka z funkcją: możliwości zmiany kierunku jazdy, regulacją biegów, funkcją otwierania i zamykania łyżki, samopoziomowania,
m) Elektryczna blokada joysticka ruchów łyżki ładowarkowej,
n) Układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłokową o wydajności min 160 l/min i ciśnieniu min 250 bar.
o) Na wysięgniku koparkowym zamontowana podwójna instalacja hydrauliczna przystosowana do zasilania młota wyburzeniowego, frezarki do asfaltu, wiertnicy lub innych osprzętów.
p) Łyżka ładowarkowa wieloczynnościowa, dzielona z zębami przykręcanymi i widłami do palet, o pojemności łyżki min 1,1 m3, szerokości min. 2400 mm, łyżka ma posiadać wymienne przykręcane ostrze wewnętrzne ze stali HARDOX,
q) Łyżka ładowarkowa na być wyposażona w układ amortyzacji łyżki i samopoziomowanie,
r) Maksymalna wysokość podnoszenia łyżki ładowarkowej do sworznia obrotu łyżki nie mniejsza niż 3,40 m.
s) Udźwig w łyżce ładowarkowej na maksymalnej wysokości minimum 3650 kg.
t) Mechaniczna blokada samoczynnego opadania wysięgnika ładowarkowego.
u) Szybkozłącze ładowarkowe mechaniczne z karetką z widłami o dł. 1200 mm.
v) Wysięgnik koparkowy teleskopowy przesuwny mechanicznie na ramie tylnej min 1,10 m.
w) Szybkozłącze ładowarkowe mechaniczne.
x) Głębokość kopania min. 5,60 m.
y) Zasięg kopania na poziomie gruntu co najmniej 6,8 m mierzony od sworznia obrotu wysięgnika
z) Łyżka koparkowa o szerokości 350 mm z zębami i kpl. sworzni.
aa) Łyżka koparkowa o szerokości min. 600 mm z zębami i kpl. sworzni.
bb) Pług odśnieżny o szer. min. 2900 mm ze skosowaniem i amortyzowaną gumową listwą dolną, sterowany hydraulicznie, z płytą montażową, światłami obrysowymi i oprzewodowaniem.
cc) Podkładki gumowe pod podpory – 2 szt.
dd) Ramię wysięgnika podnoszone dwoma cylindrami, przechył łyżki wykonywany za pomocą dwóch cylindrów.
ee) Kabina operatora spełniająca wymagania norm ROPS/FOBS, wyposażona w : panoramiczne szyby, obrotowy i amortyzowany fotel operatora z pasem bezpieczeństwa, ogrzewanie, klimatyzację, nadmuchy, wycieraczki i spryskiwacze przedniej oraz tylnej szyby, drzwi z obu stron kabiny, możliwość wsiadania oraz wysiadania na obie strony koparko-ładowarki, uchylne szyby w drzwiach bocznych, szyba tylna otwierana, dodatkowo kabina musi posiadać min. 2 lusterka wsteczne, światła drogowe, kierunkowskazy, regulowana kolumna kierownicy, radioodtwarzacz, immobiliser, osłona przeciwsłoneczna na przedniej szybie, chłodzony schowek, składane stopnie boczne do wsiadania i wysiadania z maszyny. Dopuszczalny poziom hałasu w kabinie operatora max. 76 dB.
ff) Dwa ponad 4 calowe wyświetlacze kontrolne w kabinie operatora pokazujące: stan paliwa, temperaturę oleju silnika i hydraulicznego układu roboczego, załączone napędy, godziny pracy, prędkość jazdy, biegi, kierunek jazdy stan adblu, wysunięte podpory tylne.
gg) Gumowe maty podłogowe – dywaniki z wysoką krawędzią
hh) Wlew do spryskiwaczy szyb umiejscowiony w kabinie operatora.
ii) Sygnał akustyczny cofania.
jj) Sygnalizacja świetlna i akustyczna wysuniętych podpór tylnych maszyny podczas jazdy.
kk) Instalacja elektryczna 12 V, z wyłącznikiem klawiszowym masy w kabinie i głównym przy akumulatorze, skrzynka bezpieczników umieszczona w kabinie operatora, jeden akumulator.
ll) Zbiornik paliwa o pojemności min. 140 l.
mm) Masa eksploatacyjna maszyny min. 9200 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4872435,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6877495,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4872435,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "Budomont" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130019829
7.3.3) Ulica: Przy Torze 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-205
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "BUDOMONT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "BUDOMONT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4872435,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.