Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397115/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Marcinowice do szkół, ośrodków i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Marcinowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliana Tuwima 2
1.5.2.) Miejscowość: Marcinowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-124
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@marcinowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marcinowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marcinowice.logintrade.net/zapytania_email,169748,62419cb9c06e2e5d1cfdbbe8abd925db.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Marcinowice do szkół, ośrodków i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1df1499d-3925-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023776/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Marcinowice do szkół, ośrodków i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245844,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowiezieniu z domu do szkół/ośrodków/placówek i odwiezieniu ze szkół/ośrodków/placówek do domu, wraz z zapewnieniem opieki, dzieci/uczniów niepełnosprawnych (tj. dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, orzeczenia o niepełnosprawności) zamieszkałych na terenie Gminy Marcinowice, zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej szkole/ośrodku/placówce oraz z planem zajęć dzieci/uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025, które umożliwią dzieciom/uczniom niepełnosprawnym realizację obowiązku szkolnego i nauki. Usługa realizowana będzie na 7 trasach. Prognozowana liczba kilometrów na czas realizacji usługi wynosi 39161 km i uwzględnia:
Trasy 1, 2, 3, 4 : 132 km/dzień x 21 dni = 2772 km/miesiąc x 10 miesięcy = 27720 km
Trasy 5, 6: 38 km/dzień x 21 dni = 798 km/miesiąc x 12 miesięcy = 9576 km
-oraz 5% na nieprzewidziane przejazdy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203637,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334434,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203637,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Justyna Poniatowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382759200
7.3.4) Miejscowość: Zebrzydów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-124
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Justyna Poniatowska
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Justyna Poniatowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203637,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31INNE PRZETARGI MARCINOWICE
więcej: przetargi MARCINOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy (2)
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport sanitarny
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.