Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252989/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Konopnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kozubszczyzna 127A
1.5.2.) Miejscowość: Motycz
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-030
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konopnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.konopnica.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Konopnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75a8de79-0294-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024390/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252989/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa Utworzenie, prowadzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Konopnica wraz z odbiorem i zagospodarowaniem polegająca na:
1) utworzeniu na terenie gminy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
2) wyposażeniu w/w Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w kontenery na wysegregowane odpady komunalne oraz obsługa Punktu (PSZOK)
3) odbiorze i zagospodarowaniu masy odpadów komunalnych zebranych selektywnie na PSZOK-u.
2. Informacje istotne dla zamówienia:
1) Wykonawca jest zobowiązany w związku z realizacją przedmiotu umowy do przyjmowania następujących odpadów:
a) odpady budowlano - rozbiórkowe pochodzące z prowadzenia drobnych prac remontowych (gruz budowlany, płyty karton – gips, styropian, szyby okienne (stłuczka szklana-małe ilości), wełna mineralna, płytki ceramiczne, profile metalowe, opakowania po cemencie, papa odpadowa (niewielki ilości) itp. Od 1 kwietnia 2021 r. zgodnie z Uchwałą Nr XXII/143/2021 Rady Gminy Konopnica z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, obowiązuje limit wagowy na odpady przyjmowane w PSZOK (500kg na gruz, 300 kg inne remontowo-budowlane) – 216,2 Mg
b) odpady selektywnie zebrane – szkło – 3,7 Mg
c) odpady selektywnie zebrane - papier – 7,3 Mg
d) odpady selektywnie zebrane - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal – 6,4 Mg
e) przeterminowane leki – 0,006 Mg
f) chemikalia i odpady niebezpieczne – 3,9 Mg
g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 10,6 Mg
h) odpady wielkogabarytowe – 135,9 Mg
i) zużyte opony – 15,8 Mg
j) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki – 0,001 Mg
k) tekstylia i odzież – 5,5 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574943,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574943,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 574943,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO - TRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7142017741
7.3.3) Ulica: Samoklęski 28
7.3.4) Miejscowość: Kamionka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-132
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 574943,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MOTYCZ
więcej: przetargi MOTYCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- "Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych stałych z budynków Ośrodka dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów".
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów komunalnych
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.