eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecDOSTAWA Z MONTAŻEM ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA I ZABUDOWY PRACOWNI TERAPEUTYCZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA Z MONTAŻEM ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA
I ZABUDOWY PRACOWNI TERAPEUTYCZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu

1.3.) Oddział zamawiającego: WSzdNiPCh

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Tysiąclecia 30

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpsychiatryczny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalpsychiatryczny.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalpsychiatryczny.logintrade.net/zapytania_email,142824,5a073c43aefbbfeab6367a08b4fdad70.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA Z MONTAŻEM ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA
I ZABUDOWY PRACOWNI TERAPEUTYCZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b4014de-6412-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068943/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa elementów wyposażenia, sprzętu oraz pomocy dydaktyczno-terapeutycznych w celu organizacji świetlicy środowiskowo- rehabilitacyjnej. dostawa i montaż elementów wyposażenia i zabudowy pracowni.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432547

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRACOWNIE/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 236747,97 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88533,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakup wraz z dostawą, montażem elementów wyposażenia i zabudowy pracowni terapeutycznych, w celu organizacji świetlicy środowiskowo- rehabilitacyjnej w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu.
2. Zakup zrealizowany zostanie przy wsparciu finansowym Samorządu Województwa Dolnośląskiego, w ramach zadania pn. Poprawa bazy terapeutycznej poprzez organizację świetlicy środowiskowo- rehabilitacyjnej na potrzeby terapii zajęciowej Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży. POROZUMIENIE DZ-N/5/2023 , ZE ZMIAN.
3. W kosztach Wykonawcy jest transport, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz wykonanie wszelkich niezbędnych prac związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Zadanie obejmuje organizację Pracowni Ceramicznej, Pracowni Artystycznej, Pracowni Kulinarnej oraz Kącików do terapii biblioteczno- edukacyjno- integracyjnej w pomieszczeniach świetlicy.
5. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie w oparciu o schemat – aranżację każdej pracowni, zamieszczony w załączniku nr 2 do Swz, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151000-5 - Meble różne

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39131000-9 - Regały biurowe

39141300-5 - Szafy

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu została złożona jedna oferta. Usługi Stolarskie Jarosław Pokładek, Warta Bolesławiecka 90, 59-720 Warta Bolesławiecka, NIP 6941301228. Oferta nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w SWZ. Zgodnie z Pzp ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych i składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożone przez Wykonawcę dokumenty nie zostały opatrzone żadnym z w/w podpisów. Na mocy art. 226 ust. 1 pkt. 6 Pzp Zamawiający odrzucił ofertę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.