eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówModernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ryglicach



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ryglicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnowski - Starostwo Powiatowe w Tarnowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 38

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sptarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fef1569-2d67-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ryglicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fef1569-2d67-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062564/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja ZSP w Ryglicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371843

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na modernizacji budynku szkoły Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ryglicach wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych wraz z otaczającym parkiem krajobrazowym decyzją WKZ z dnia 27.03.1997 r. pod numerem A-123 (Zespół pałacowo-parkowy). Obiekt murowany, piętrowy, częściowo podpiwniczony, z dachem wielospadowym krytym dachówką ceramiczną - marsylką.
2) Lokalizacja: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Prof. Czesława Majorka w Ryglicach, ul. Tarnowska 23, 33-160 Ryglice Działka nr: 510/1 w Ryglicach
3) Zakres obejmuje:
a. remont pokrycia dachowego oraz wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej,
b. remont pokrycia attyki w części frontowej budynku,
c. wymianę instalacji odgromowej, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych wraz z montażem czyszczaków,
d. remont kominów (w części strychu i pokrycia dachowego),
e. wymianę instalacji c.o. w budynku wyposażonej w system inteligentnej regulacji temperatury pomieszczeń, dostosowujący się do zmian zewnętrznych warunków klimatycznych,
UWAGA: Zakres objęty postępowaniem przetargowym nie obejmuje wymiany istniejącego kotła gazowego wraz z armaturą, o której mowa w dokumentacji projektowej.
f. wykonanie izolacji ścian fundamentowych wraz z odwodnieniem i wykonaniem wentylacji mechanicznej na poziomie piwnic,
g. modernizację pomieszczenia sanitarnego na parterze z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych,
h. dostosowanie i modernizacja ciągów komunikacyjnych w części parteru wraz z wejściem głównym w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami,
i. roboty malarskich w modernizowanych pomieszczeniach budynku.
j. wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej do sal lekcyjnych oraz pomieszczeń sanitarnych jak i socjalnych tj. sekretariat oraz pokój nauczycielski, przy czym drzwi zostaną wymienione na zapewniające parametry techniczne tj. skrzydło o szerokości min. 90 cm zgodnie ze standardami dostępności dla osób niepełnosprawnych; Prace będą polegać na demontażu istniejącej stolarki drzwiowej oraz montażu nowych skrzydeł wraz z ościeżnicami i niezbędnymi pracami wykończeniowymi (uzgodniony z Konserwatorem Zabytków wzór stolarki drzwiowej – załącznik nr 11 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1398519,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1970000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1398519,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE USŁUGOWO-HANDLOWE ZELIAŚ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930085432

7.3.3) Ulica: Daleka 20

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-101

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1398519,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.