eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnawatka"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Tarnawatka na cele rekreacyjne i społeczne"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Tarnawatka na cele rekreacyjne i społeczne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNAWATKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 39

1.5.2.) Miejscowość: Tarnawatka

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-604

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846624710

1.5.8.) Numer faksu: 846624724

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tarnawatka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnawatka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tarnawatka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Tarnawatka na cele rekreacyjne i społeczne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8af7c84e-2f78-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068785/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Tarnawatka na cele rekreacyjne i społeczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376785

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2024.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1195121,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
Budowa/przebudowa placów zabaw na terenie gminy Tarnawatka, wyposażenie ich w bezpieczną nawierzchnię ogrodzenia (tam gdzie jest to konieczne) oraz małą infrastrukturę w ramach zadania pod nazwą: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Tarnawatka na cele rekreacyjne i społeczne”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 686355,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie terenu na cele społeczne wraz z budową niedużego budynku gospodarczego w miejscowości Podhucie oraz zagospodarowanie terenu na cele społeczne wraz budową wiaty w miejscowości Niemirówek w ramach zadania pod nazwą: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Tarnawatka na cele rekreacyjne i społeczne”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 508765,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie jest współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych i obejmuje zarówno cześć I jaki cześć II zamówienia (cały zakres zadania realizowanego z Funduszu Polski Ład). W związku z tym iż na część II zamówienia nie została złożona żadna oferta Zamawiający musiałby zrealizować tą cześć zamówienia ze środków własnych których nie posiada. Ponadto realizacja tylko części 1 zamówienia spowoduje brak jej finansowania ze względu na niewywiązanie się z całości zakresu wskazanego we wstępnej promesie do Programu Polski Ład.
Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty na realizacje zamówienia (całości zadania) biorąc pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie jest współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych i obejmuje zarówno cześć I jaki cześć II zamówienia (cały zakres zadania realizowanego z Funduszu Polski Ład). W związku z tym iż na część II zamówienia nie została złożona żadna oferta Zamawiający musiałby zrealizować tą cześć zamówienia ze środków własnych których nie posiada. Ponadto realizacja tylko części 1 zamówienia spowoduje brak jej finansowania ze względu na niewywiązanie się z całości zakresu wskazanego we wstępnej promesie do Programu Polski Ład.
Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty na realizacje zamówienia (całości zadania) biorąc pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.