Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00100255/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00100454/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00209484/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-19
- 2024/BZP 00213273/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb3f0119-c5aa-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb3f0119-c5aa-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.13.2024.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185441 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla potrzeb Działu Utrzymania Technicznego i Porządku [TP] przez osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.2. Zakres usługi obejmuje:
a) Nadzorowanie robót konserwacyjnych ogólnobudowlanych, w tym dekarskich realizowanych przez firmy zewnętrzne w tym w szczególności :
- wprowadzania wykonawcy na budowę ze wskazaniem zakresu robót ogólnobudowlanych do wykonania,
- nadzór nad zgodnością ze stanem faktycznym, kontrola materiałów ogólnobudowlanych i ich zużycia w tym materiałów z odzysku,
- kontrola przestrzegania przez Wykonawcę postanowień umownych,
- odbiór robót ogólnobudowlanych, sporządzanie protokołu odbioru oraz wykazu stwierdzonych usterek,
- naliczanie kar umownych z tytułu niedotrzymania warunków umowy,
- egzekwowanie od Wykonawcy robót usunięcia usterek, w tym stwierdzonych w trakcie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- sprawdzanie kosztorysów ofertowych dotyczących robót ogólnobudowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym,
- wykonywanie wycen prac /kosztorysów,
- wykonanie przeglądów robót przed zakończeniem okresu gwarancji,
b) Nadzorowanie wymiany oszklenia otworów okiennych i drzwiowych przez firmę zewnętrzną.
c) Nadzorowanie zabezpieczenia stolarki otworowej okiennej i drzwiowej płytami OSB, zamurowanie otworów oraz zabezpieczeń terenu przez firmę zewnętrzną.
d) Wykonanie przeglądów robót przed zakończeniem okresu gwarancji.
e) Przeglądy roczne placów zabaw oraz małej architektury.
f) Udział w wizjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 113440,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości dla potrzeb Działu Nadzoru Właścicielskiego.2. Zakres usługi obejmuje:
2.1. Obowiązki inspektorów nadzoru podczas realizacji zamówienia:
a) Udział w organizowanych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych odbiorach remontów nieruchomości wspólnych oraz przeprowadzanie okresowych kontroli prawidłowego wykonania remontów nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska jest członkiem.
b) Opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych w zakresie celowości i zasadności planów remontowych.
c) Sprawdzenie zasadności kosztów remontu na podstawie kosztorysu, kompletowanie dokumentów i opisywanie rachunków wystawionych przez zarządcę wspólnoty na Gminę Miasta Gdańska.
d) Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi.
e) Uczestnictwo w analizie dokumentacji projektowej i w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
f) Kontrola w ramach okresu trwania gwarancji, stanu podwórek zrealizowanych w ubiegłych latach.
g) Wykonywanie ekspertyz geologicznych.
h) Analiza i opiniowanie dokumentacji technicznej wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska posiada swoje udziały.
i) Analiza i opiniowanie dokumentacji związanych z Budżetem Obywatelskim oraz zadaniami rad dzielnic (w tym nadzór nad realizacją).
j) Analiza wskazanych przez Zleceniodawcę terenów gminnych pod względem możliwości zagospodarowania lub odnajdywanie zastępczych terenów gminnych możliwych do zagospodarowania.
k) Wykonywanie koncepcji zagospodarowań oraz dokumentacji projektowej na rzecz zagospodarowań podwórzy gminnych m.in. projektów wiat śmietnikowych oraz dokonywanie wszelkich uzgodnień lub uzyskiwanie odstępstw koniecznych do realizacji zagospodarowania.
l) Wykonanie ekspertyzy technicznej obiektów budowlanych, elementów małej architektury.
m) Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji kosztorysowej do zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w przeznaczonym do tego programie.
n) Bieżące wsparcie merytoryczne podczas realizacji zadań własnych Dział Nadzoru Właścicielskiego.
2.2. Obowiązki inspektorów nadzoru związane z odbiorem końcowym zrealizowanego Zadania:
a) Sprawdzenie jakości i ilości robót zgłoszonych do odbioru końcowego i dokonanie komisyjnego odbioru końcowego przedmiotu umowy przy współudziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i innych zgłoszonych osób w terminie 7 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego robót. Do obowiązków inspektorów nadzoru należy sprawdzenie dokumentów rozliczeniowych i dokumentów odbiorowych, w terminie 10 dni od daty ich przekazania przez Wykonawcę;.
b) Inspektor nadzoru zobowiązany jest do informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót.
c) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót w ramach realizacji Zadania oraz usunięcia ewentualnych wad.
d) Przygotowanie materiałów koniecznych do odbioru końcowego, w terminie 7 dni od przekazania dokumentacji powykonawczej przez Wykonawcę robót; przy zachowaniu terminów wskazanych w umowie z Wykonawcą.
e) Sprawdzenie kompletności i dokonanie weryfikacji dokumentacji powykonawczej Wykonawcy robót i oświadczeń wymaganych przepisami prawa.
f) Koordynowanie odbiorów wymaganych przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego.
g) Przeprowadzenie odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołów.
h) Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 72000,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projektowanie i Wykonawstwo Budowlane Andrzej Tybura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191308238
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROJEKTOWANIE I WYKONAWSTWO BUDOWLANE ANDRZEJ TYBURA
jakie przetargi wygrała firma
PROJEKTOWANIE I WYKONAWSTWO BUDOWLANE ANDRZEJ TYBURA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów przenośnych typu laptop
- Dostawa samochodu terenowego dla potrzeb Morskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu budynku Basenu Miejskiego w Górze Kalwarii, ul. Pijarska 119 w ramach zadania pn.: Modernizacja budynku basenu.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: "Budowa kompleksu przedszkolno - żłobkowego w Obrowie
- Usługa nadzoru inwestorskiego dla inwestycji PolFEL
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.