Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425346/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury zlokalizowanych na terenie Gminy Olsztyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-256
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343285076
1.5.8.) Numer faksu: 343285057
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b234bc6-cb9b-46b3-99e9-06bbf2b541751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury zlokalizowanych na terenie Gminy Olsztyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b234bc6-cb9b-46b3-99e9-06bbf2b54175
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020076/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zagospodarowanie terenu przy OSP Turów
1.2.6 Zakup i montaż urządzeń rekreacyjnych i infrastruktury placu zabaw przy ul. Malowniczej
1.2.7 Zagospodarowanie terenu przy skrzyżowaniu ul. Piastowskiej i DK-46 w Przymiłowicach:
1.2.8 Modernizacja placu zabaw przy Oddziale Przedszkolnym w Zrębicach
1.2.9 Zagospodarowanie terenu w Biskupicach na cele wypoczynku i rekreacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury na terenach zlokalizowanych w Gminie Olsztyn”
W ramach niniejszego postępowania należy wykonać następujące zadania:
1) Zagospodarowanie terenu przy OSP Turów
2) Zakup i montaż urządzeń rekreacyjnych i infrastruktury placu zabaw na ul. Malowniczej
3) Projekt zagospodarowania terenu przy skrzyżowaniu ul. Piastowskiej i DK-46 w Przymiłowicach
4) Modernizacja placu zabaw przy Oddziale Przedszkolnym w Zrębicach
5) Zagospodarowanie terenu w Biskupicach na cele wypoczynku i rekreacji.
Zakres prac do wykonania w ramach poszczególnych zadań obejmuje:
1) Dla zadania: Zagospodarowanie terenu przy OSP Turów – dostawę i montaż drewnianej altany o wymiarach 8,00x4,00 m
2) Dla zadania: Zakup i montaż urządzeń rekreacyjnych i infrastruktury placu zabaw na ul. Malowniczej – dostawę i montaż urządzeń zabawowych typu:
a. Karuzela tarczowa z siedziskami – 1 szt.
b. Huśtawka pojedyncza z bocianim gniazdem – 1 szt.
oraz wykonanie nawierzchni piaszczystej pod urządzenia
3) Dla zadania: Projekt zagospodarowania terenu przy skrzyżowaniu ul. Piastowskiej i DK-46 w Przymiłowicach - dostawę i montaż 5 koszy na śmieci zlokalizowanych przy istniejących ławkach na ścieżce rowerowej w miejscowości Przymiłowice. Lokalizacja koszy zgodnie z dołączonym projektem zagospodarowania terenu.
4) Dla zadania: Modernizacja placu zabaw przy Oddziale Przedszkolnym w Zrębicach:
a. dostawę i montaż zestawu wielofunkcyjnego
b. demontaż oraz ponowny montaż dwóch bujaków oraz huśtawki wagowej;
c. wykonanie nawierzchni piaszczystej pod urządzeniami
5) Dla zadania: Zagospodarowanie terenu w Biskupicach na cele wypoczynku i rekreacji
a. dostawę i montaż zestawu Street Workout – 1 szt.
2. Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 1 do SWZ a także opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 12 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne.
3. Równoważność. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy wskazuje, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz lub równoważny. Tam gdzie w dokumentacji technicznej nie podano kryterium równoważności za te kryteria przyjmuje się kluczowe parametry techniczne zaprojektowanych urządzeń, materiałów itp.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p. z. p. w sytuacji, gdyby w dokumentacji a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy p. z. p., a takim określeniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 p. z. p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy p. z. p., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Gwarancja: Wykonawca udzieli na dostarczone i zamontowane urządzenia co najmniej 24 miesiące gwarancji. Maksymalny termin gwarancji na zamontowane i dostarczone urządzenia – 60 miesięcy.
7. Serwis zamontowanych urządzeń: Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania raz w roku w terminie wskazanym przez Zamawiającego bezpłatnych przeglądów, konserwacji oraz serwisu wszystkich zamontowanych urządzeń przez okres minimum 24 miesięcy. Maksymalny okres w trakcie którego Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzania bezpłatnych przeglądów, konserwacji oraz serwisu wszystkich zamontowanych urządzeń wynosi 60 miesięcy.
8. Wszystkie prace montażowe związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, Europejskimi Normami, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ze sztuką budowlaną.
9. Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
10. Uwaga: Zamawiający zaleca (a nie wymaga) dokonanie wizji lokalnej w terenie celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty:1. Grupa EPX Paweł Matera, 39-205 Pustków 288 z zaoferowaną ceną brutto 188 764,00 zł
2. Simba Group Sp. z o. o. ul. Zimna 15, 20-204 Lublin z zaoferowaną ceną brutto
157 564,23 zł.
Kwoty te znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który
na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 69 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p. z. p. Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zgniatarki/kompaktora do odpadów komunalnych dostosowana do pojemnika 1100 L oraz prasokontenera na resztkowe/zmieszane odpady komunalne na potrzeby UWM w Olsztynie
- Dostawa książek i albumów o regionie
- Dostawa i montaż nowych mebli do sali wykładowej przy ul. Prawocheńskiego 15 Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- "Świadczenie usługi hotelarsko- restauracyjnej"
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej (3 zadania częściowe) II postępowanie
- Dostawa samochodu do Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- Utworzenie 64 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029- edycja 5 w Żłobku Samorządowym w Kawęczynie
- Przebudowa boiska przy I Liceum Ogólnokształcącym we Włodawie
- Rozbudowa drogi gminnej ulicy Konstytucji 3 Maja.
- "KBO- Kąpielisko nad Balatonem- miejsce okazjonalnie wykorzystywane do kąpieli w Kwidzynie oraz budowa ciągu komunikacyjnego dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.