Og³oszenie z dnia 2024-08-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00506911/01 - Wynik z dnia 2024-09-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja wraz z wyposa¿eniem ¶wietlicy wiejskiej w Morszkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONNA LACKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582032
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna Lacka
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 506 55 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonnalacka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-jablonna-lacka
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wraz z wyposa¿eniem ¶wietlicy wiejskiej w Morszkowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e856d6da-fca9-40c5-8a7f-4f03d88b4e9f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00457633
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032792/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Modernizacja wraz z wyposa¿eniem ¶wietlicy wiejskiej w Morszkowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://jablonnalacka.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jablonnalacka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie. pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± postanowieñ Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujemy ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku prowadzonym postêpowaniem jest Gmina Jab³onna Lacka reprezentowana przez Wójta Gminy. Z administratorem danych osobowych mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: listownie na adres: 08-304 Jab³onna Lacka ul. Targowa 4, drog± e-mail: gmina@jablonnalacka.com.pl, telefonicznie: 25 605 55 30, 25 787 10 23
Informujemy, ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferê przetwarzania danych osobowych. Z IOD mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: listownie, kieruj±c korespondencjê z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” na adres: 08-304 Jab³onna lacka, ul. Targowa 4 lub drog± mail: inspektor.rodo@naticom.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. prawo zamówieñ publicznych - w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci przeprowadzenia negocjacji;
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w zakresie danych osobowych strony umowy w celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Ponadto odbiorcami danych osobowych mog± byæ podmioty, z którymi administrator zawar³ zapewniaj±ce bezpieczeñstwo danych osobowych umowy powierzenia danych, w tym administratorzy systemów informatycznych i sieci komputerowych. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w tych okoliczno¶ciach danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich oraz organizacji miêdzynarodowych.
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/Panu:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
Na niezgodne z prawem przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych na adres 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego wynikaj±cego z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa i monta¿ mebli, sprzêtu AGD i rolet dzieñ-noc – CZÊ¦Æ I
- dostawa i monta¿ turbiny wiatrowej, paneli fotowoltaicznych w formule „zaprojektuj i wybuduj” oraz klimatyzatorów – CZÊ¦Æ II
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego
71323100-9 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn±
31121340-5 - Elektrownie wiatrowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-08
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Dla CZʦCI I: Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej jedn± dostawê z monta¿em mebli wykonanych na wymiar o warto¶ci min. 50 000,00 z³.
Dla CZʦCI II: Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty obejmuj±ce monta¿ mikroinstalacji fotowoltaicznych, ka¿da o mocy co najmniej 5,5 kW. oraz przedstawi dowody, ¿e ww. zadanie zosta³o wykonane nale¿ycie w formie po¶wiadczenia, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ ww. po¶wiadczenia, sk³ada o¶wiadczenie, potwierdzaj±ce, czy us³ugi wymienione w wykazie zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca sk³ada:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z dostawami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 6.1 (dla Czê¶ci I) lub 6.2 (dla Czê¶ci II) do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawca wraz z ofert± sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe:1) Dokumenty (w jêzyku polskim) potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, tj.: podpisany i wype³niony opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z za³±cznikiem nr 7.1 i 7.2 do SWZ
2) Karty katalogowe dla oferowanego sprzêtu AGD i rolet
3) W przypadku zaoferowania w ofercie rozwi±zañ równowa¿nych, Wykonawca do oferty zobowi±zany jest za³±czyæ dok³adny opis oferowanych produktów, z wyszczególnieniem w³a¶ciwo¶ci technicznych i u¿ytkowych, z którego wynikaæ bêdzie zachowanie warunków równowa¿no¶ci.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Postanowienia w zdaniu poprzedzaj±cym nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-23 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformie zakupowej pod adresem: https://jablonnalacka.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i wyposa¿enie pomieszczeñ w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzêtu, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajêæ dydaktycznych.
- "POPRAWA EFEKTYWNO¦CI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4"
- Modernizacja przedszkola przy ZSP nr 2 - Aktywny Maluch
- Zakup wyposa¿enia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum us³ug turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Le¶na"
- Instalacja paneli fotowoltaicznych w budynku Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Ole¶nie
- Zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia Baru na K±pielisku Fala
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.