Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00383705/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomyśl Wielki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomyslwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radomyslwielki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/radomyslwielki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d789c4a0-338d-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036674/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.I.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 319585,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem bezpośrednio z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach do ich miejsca zamieszkania. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się dowóz do Niepublicznej Szkoły Podstawowej (NSP), Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy (NSPP) w okresie od 01.09.2024 do 30.06.2025 r. w dni nauki szkolnej oraz w dni pracy Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego (ORW) w Pniu w okresie 01.09.2024 do 31.07.2025 r. Dowóz uczniów do szkół i placówek w Mielcu odbywać się będzie w okresie od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.
2. Szacunkowa ilość kilometrów obejmujących dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Radomyśl Wielki wynosi ok. 66 000 km (przez okres obowiązywania umowy) oraz szacunkowa ilość kilometrów obejmująca dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Mielca wynosi 35 000 km (przez okres obowiązywania umowy). Dowóz uczniów do Mielca będzie się odbywał busem małym, a na terenie gminy dużymi busami.
3. Przewidywana liczba dowożonych osób do szkół i placówek:
- do szkoły w Dulczy Małej – 16 uczniów oraz opiekun,
- do ORW i NSPP w Pniu - 22 uczniów oraz opiekun,
- do szkoły w Mielcu- 6 uczniów oraz opiekun.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby dowożonych uczniów, zmian osobowych na liście uczniów, tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz innych zmian, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dowozu do szkoły.
5. Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewnia Zamawiający.
6. Szczegółową trasę przejazdu Wykonawca uzgodni z dyrektorem szkoły w Dulczy Małej oraz ORW i NSPP w Pniu, przed rozpoczęciem realizacji zadania. Zamawiający wyznacza początek trasy pod Urzędem Miejskim w Radomyślu Wielkim.
7. Imienny wykaz przewożonych osób i ich adresy będą udostępnione po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
8. Godziny przyjazdów i odjazdów należy uzgodnić z dyrekcją szkół.
9. Dowóz do szkół i placówek winien odbywać się dwoma autobusami posiadającymi min. po 22 miejsc pasażerskich z kierowcą (dalej zwany: busem dużym), oraz jednym pojazdem posiadającym min. 9 miejsc siedzących z kierowcą (dalej zwany: busem małym). Busy wykorzystywane do przewozu uczniów muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, szyny podjazdowe i 1 miejsce przystosowane do zamontowania wózka inwalidzkiego, sprawną klimatyzację, ogrzewanie.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
a) w pełni sprawnych technicznie pojazdów. Stan techniczny busów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z busów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający jest upoważniony do kontroli stanu środków transportu wykonujących dowozy;
b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów;
c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów;
d) każdemu z uczniów miejsca siedzącego w busie;
e) w przypadku awarii busa – podstawienie pojazdu zapasowego.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany:
a) liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.),
b) czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolak Marian Transport Osobowy w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720010060
7.3.4) Miejscowość: Dulcza Wielka
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wolak Marian TRANSPORT OSOBOWY w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Wolak Marian TRANSPORT OSOBOWY w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 27 czerwca 2025 r.
- PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2025 r.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.