eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl WielkiDowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomyśl Wielki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomyslwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radomyslwielki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radomyslwielki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d789c4a0-338d-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036674/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.I.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319585,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem bezpośrednio z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach do ich miejsca zamieszkania. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się dowóz do Niepublicznej Szkoły Podstawowej (NSP), Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy (NSPP) w okresie od 01.09.2024 do 30.06.2025 r. w dni nauki szkolnej oraz w dni pracy Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego (ORW) w Pniu w okresie 01.09.2024 do 31.07.2025 r. Dowóz uczniów do szkół i placówek w Mielcu odbywać się będzie w okresie od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.
2. Szacunkowa ilość kilometrów obejmujących dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Radomyśl Wielki wynosi ok. 66 000 km (przez okres obowiązywania umowy) oraz szacunkowa ilość kilometrów obejmująca dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Mielca wynosi 35 000 km (przez okres obowiązywania umowy). Dowóz uczniów do Mielca będzie się odbywał busem małym, a na terenie gminy dużymi busami.
3. Przewidywana liczba dowożonych osób do szkół i placówek:
- do szkoły w Dulczy Małej – 16 uczniów oraz opiekun,
- do ORW i NSPP w Pniu - 22 uczniów oraz opiekun,
- do szkoły w Mielcu- 6 uczniów oraz opiekun.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby dowożonych uczniów, zmian osobowych na liście uczniów, tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz innych zmian, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dowozu do szkoły.
5. Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewnia Zamawiający.
6. Szczegółową trasę przejazdu Wykonawca uzgodni z dyrektorem szkoły w Dulczy Małej oraz ORW i NSPP w Pniu, przed rozpoczęciem realizacji zadania. Zamawiający wyznacza początek trasy pod Urzędem Miejskim w Radomyślu Wielkim.
7. Imienny wykaz przewożonych osób i ich adresy będą udostępnione po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
8. Godziny przyjazdów i odjazdów należy uzgodnić z dyrekcją szkół.
9. Dowóz do szkół i placówek winien odbywać się dwoma autobusami posiadającymi min. po 22 miejsc pasażerskich z kierowcą (dalej zwany: busem dużym), oraz jednym pojazdem posiadającym min. 9 miejsc siedzących z kierowcą (dalej zwany: busem małym). Busy wykorzystywane do przewozu uczniów muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, szyny podjazdowe i 1 miejsce przystosowane do zamontowania wózka inwalidzkiego, sprawną klimatyzację, ogrzewanie.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
a) w pełni sprawnych technicznie pojazdów. Stan techniczny busów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z busów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający jest upoważniony do kontroli stanu środków transportu wykonujących dowozy;
b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów;
c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów;
d) każdemu z uczniów miejsca siedzącego w busie;
e) w przypadku awarii busa – podstawienie pojazdu zapasowego.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany:
a) liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.),
b) czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolak Marian Transport Osobowy w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720010060

7.3.4) Miejscowość: Dulcza Wielka

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2025-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.