eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica"Prace konserwatorskie i roboty budowlane w Kościele pw. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy małopolskiej - Diecezja Tarnowska". Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład:



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace konserwatorskie i roboty budowlane w Kościele pw. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy małopolskiej – Diecezja Tarnowska”.
Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA P.W. M.B. SZKAPLERZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040060554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gorlicka 169

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3541001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: parafia.moszczenica243@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://parafiamoszczenica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-123b2bb2-39eb-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Parafia Rzymsko-Katolicka Moszczenica

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace konserwatorskie i roboty budowlane w Kościele pw. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy małopolskiej – Diecezja Tarnowska”.
Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-123b2bb2-39eb-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00320944/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace konserwatorskie i roboty budowlane w Kościele pw. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 528455,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych w Kościele pw. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy, w oparciu o zatwierdzoną dokumentację w tym: zgodnie z Pozwoleniem nr 72/2024 z dnia 12.03.2024 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Obiekt został wpisany do rejestru Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie, Decyzja Nr A-179/556 z dnia 10.05.1972 r.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) prace wewnątrz Kościoła związane z konserwacją drewnianych 7 sztuk słupów,
2) iniekcja wszystkich 10 sztuk betonowych baz filarów,
3) iniekcja murów zewnętrznych nad posadzką wraz z częścią pod chórem
4) wykonanie pasa procesyjnego

5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
1) Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu robót
2) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót oraz odtworzenie trawników zielonych przylegających do miejsc prowadzenia robót
3) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót
4) przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie w 2-ch egz. Operatu kolaudacyjnego, który powinien zawierać:
a) umowę,
b) ofertę,
c) Umowy z ewentualnymi podwykonawcami,
d) Tabele elementów rozliczeniowych,
e) polisę ubezpieczeniową, protokoły przekazania terenu budowy,
f) Protokoły odbioru robót ulegających zakryciu,
g) badania materiałów,
h) Deklaracje zgodności materiałów,
i) Aprobaty,
j) rozliczenie finansowe,
k) Potwierdzenie zakończenia robót,
l) Oświadczenie uprawnionego kierownika o wykonaniu robót zgodnie z przepisami oraz gwarancje na wykonany przedmiot zamówienia

6. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym do SWZ:
1) przedmiarem robót stanowiącym (zał. nr 12 do SWZ), mającym wyłącznie charakter pomocniczy i służący ułatwieniu dokonania wyceny robót,
2) programem konserwatorskim do restauracji filarów i belek podtrzymujących strop kościoła ( zał. nr 13 do SWZ),
3) projektem architektoniczno-budowlanym (zał. nr 14 do SWZ)
4) oraz pod nadzorem osób posiadających odpowiednie, określone prawem budowlanym uprawnienia oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz wg tradycyjnie uznanych zasad sztuki budowlanej w stosunku do powszechnie stosowanych rozwiązań i ściśle przestrzegając wytycznych technologicznych związanych z danymi systemami oraz zasadami BHP z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
7. Wyroby i materiały winny spełniać warunki określone Ustawą dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych potwierdzone wymaganymi dokumentami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym.
8. Materiały i wyroby budowlane winny być odpowiednio oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania jak certyfikat na znak bezpieczeństwa, aktualną aprobatę techniczną, deklarację zgodności z Polską Normą, atest higieniczny, określenie klasyfikacji ogniowej itp.
9. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212361-4 - Roboty budowlane w zakresie kościołów

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy HAŻBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 738-10-01-335

7.3.3) Ulica: Dukielska 83A

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-321

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.