Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350637/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg wraz z infrastrukturą techniczną w Dobrzycy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627413013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobrzyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg wraz z infrastrukturą techniczną w Dobrzycy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-537c80cf-2249-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037165/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dróg wraz z infrastrukturą techniczną w Dobrzycy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350637
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3725641,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa dróg wraz z infrastrukturą techniczną w Dobrzycy.
Zamówienie obejmuje realizację niżej wymienionych inwestycji:
1) ZADANIE NR 1 - Budowa dróg (wraz z odwodnieniem) w Dobrzycy
1/ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamierzenia budowlanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres robót obejmuje budowę ulic od podstaw w miejscowości Dobrzyca wg załączonego planu orientacyjnego oraz zestawienia:
- odcinek I ≈ 267,0[mb] (działka nr 1002/38, 1002/40, 1002/65)
- odcinek II ≈ 153,0[mb] (działka nr 1002/13, 1002/30, 1002/24, 1002/26, 1002/29, 1002/62
- odcinek III ≈ 152,6[mb] (działka nr 1002/37, 1002/13, 1002/82)
- odcinek IV ≈ 109,0[mb] (działka nr 1002/56)
- droga powiatowa nr 4309P (działka nr 1019/1),
- trasa kanału kanalizacji deszczowej poza w/w ulicami (działka nr 1002/81, 1002/64, 1002/50, 1002/51).
Przedsięwzięcie polegać będzie na zaprojektowaniu i wybudowaniu wymienionych ulic z uwzględnieniem wjazdów do działek i dojść do furtek. Zadanie to będzie zawierać w szczególności prace:
- budowę od podstaw konstrukcji jezdni na w/w odcinkach ulic z kostki brukowej betonowej,
- ustawienie po obrysie jezdni krawężnika 15x30x100, oraz krawężnika najazdowego na wjazdach do posesji,
- z uwagi na nieokreśloną zabudowę na ulicy dla odcinka IV przewidzieć krawężnik najazdowy po obrysie na całej długości,
- budowę wjazdów do posesji oraz dojść do posesji z kostki brukowej betonowej,
- wzdłuż ulicy odcinek nr I przewidziano chodnik jednostronny po prawej stronie jezdni o szerokości 2m,
- wzdłuż ulicy odcinek nr III przewidzieć stanowiska parkingowe wzdłużne,
- budowę elementów odwodnienia: rozbudowa kanalizacji deszczowej wpiętej do istniejącego kanału deszczowego w działce nr 1002/64 i 1002/81, wpusty deszczowe, studnie rewizyjne,
- przebudowę skrzyżowań na włączeniu w drogę powiatową nr 4309P ,
- wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu.
W ramach przedmiotowej inwestycji zostaną zrealizowane następujące elementy:
- dokonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
- wykonanie wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,
- wykonanie oraz skompletowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla całego przedmiotu zamówienia, w tym:
a) szczegółowej koncepcji projektowej,
b) projektów budowlanych i projektów technicznych i/lub wykonawczych,
c) materiałów niezbędnych do uzyskania stosownych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji;
d) projektu stałej organizacji ruchu,
e) projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
- na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę w/w opracowania uzyskanie właściwej decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robot budowlanych lub dokonanie skutecznego zgłoszenia dla wykonania robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę w zależności od sytuacji,
- wykonanie wszelkich robot budowlanych zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi i projektami technicznymi i/lub wykonawczymi;
- sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Inwestorowi;
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem skutecznych zgłoszeń i pozwoleń na użytkowanie.
Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobowiązany jest uzyskać wszystkie wymagane decyzje, pozwolenia, zezwolenia, warunki techniczne i realizacyjne, porozumienia oraz wypełnić inne niewymienione formalności prawne, mając na uwadze osiągnąć zamierzony cel zgodnie z obowiązującym prawem do wybudowania i oddania do użytku w/w ulic.
2/ Zadanie obejmuje 2 etapy:
I etap – sporządzenie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę
II etap – wykonanie robót budowlanych
3/ Szczegółowy opis zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy
2) ZADANIE NR 2 - Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Dobrzycy.
Zadanie obejmuje zabudowę terenu w postaci obiektów infrastruktury technicznej stanowiącej sieć wodociągową oraz kanalizację sanitarną w miejscowości Dobrzyca. Inwestycja zlokalizowana zostanie w obrębie działek o nr ewidencyjnych: 1002/13, 1002/40, 1002/50, 1002/56, 1002/62, 1002/64, 1002/65, 1002/66, 1002/81 obręb Dobrzyca. Projektowana sieć wodociągowa oraz kanalizacja sanitarna usytuowana zostanie w pasie działek stanowiących drogi oraz działki prywatne.
Zakres prac obejmuje budowę rurociągu wodociągowego z rur PEHD, dla zabezpieczenia dostaw wody na potrzeby bytowo-gospodarcze wraz z uwzględnieniem zabezpieczenia przeciw pożarowego oraz rurociągu kanalizacyjnego z rur PVC w celu odprowadzenia ścieków komunalnych w miejscowości Dobrzyca. Obecnie przedmiotowy teren objęty projektem jest terenem nieuzbrojonym.
1. W ramach zamierzenia polegającego na rozbudowie sieci wodociągowej zostanie wykonana:
Budowa rurociągu wodociągowego z rur PEHD 100 łączonych metodą zgrzewania, średnicy 110mm, klasy PN10 posadowionych na głębokości 1,50 m p.p.t. z uzbrojeniem w zasuwy odcinające oraz hydranty p. poż.
Budowa przyłączy wodociągowych z rur PE100, średnicy Φ40, do granicy pasa drogowego
Budowany rurociąg wodociągowy PEHDΦ110 będzie łączyć się z istniejącą siecią wodociągową w węźle nr 1 (istniejąca sieć PVC o średnicy Φ90) na terenie działki 1002/40.
Do budowy sieci wodociągowej należy stosować materiały dopuszczone do kontaktu z wodą przeznaczoną do spożycia przez ludzi, posiadające atest PZH.
Budowana sieć wodociągowa koliduje z uzbrojeniem podziemnym, urządzeniem kolidującym jest sieć elektroenergetyczna napowietrzna i podziemna.
2. W ramach zamierzenia polegającego na rozbudowie kanalizacji sanitarnej przewidziano grawitacyjno-tłoczny system kanalizacji z wykonaniem jednej sieciowej przepompowni ścieków z wewnętrznym zasilaniem energetycznym. W ramach zadania zostanie wykonana:
Budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC łączonych kielichowo, średnicy 200mm, klasy SN8 posadowionych na głębokości 1,50-2,50 m p.p.t. z uzbrojeniem,
Budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej z rur PVC, średnicy 160mm, klasy SN8,
Projektowana kanalizacja sanitarna PVCΦ200 będzie łączyć się z istniejącą siecią kanalizacyjną w istniejącej studni Sistn. (istniejąca sieć PVC o średnicy Φ200).
Uwaga! W PROJEKCIE ZOSTAŁY WSKAZANE PRZYKŁADOWE POMPY – Oferowane przez Wykonawcy pompy muszą być dostosowane do istniejącego systemu na terenie Gminy Dobrzyca. Oferowane pompy należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed zakupem.
3. Przepompownia ścieków
W ramach realizacji zadania Wykonawca wybuduje pompownię ścieków ze zbiornikiem z kręgów betonowych z betonu C45 w systemie dwupompowym o naprzemiennej pracy pomp, wyposażoną w pompy zatapialne, ze stopą sprzęgającą, wyposażoną w kwasoodporny osprzęt i instalację hydrauliczną oraz automatyczne sterowanie pracy pomp z sygnalizacją alarmową i możliwością awaryjnego zasilania agregatem prądotwórczym.
Dla przepompowni ścieków PS1 przewidziano zajecie powierzchni o wymiarach jak na planie, z umocnieniem terenu za pomocą kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej, ograniczonej obrzeżem betonowym na ławie z oporem. Teren wokół przepompowni należy ogrodzić ogrodzeniem z paneli o wysokości 1,53 m i grubości drutu
Φ 5 mm na słupkach stalowych obsadzonych w betonie oraz wykonać bramę wjazdową dwuskrzydłową z paneli ogrodzeniowych o wysokości 1,53 m i grubości drutu
Φ 5 mm i szerokości 4,00 m, zamykaną na zasuwę z możliwością zawieszenia kłódki.
Koszty kwalifikowalne:
Wodociąg odcinki: W1-W6; W13-W15; Kanalizacja odcinki: K1 (PS1-S1); K1.1; K2; K2.1 (S11+15m): K2.2.
Koszty niekwalifikowalne:
Wodociąg odcinki: W2-W9; W10-W12; W16-W17; Kanalizacja odcinki: K1 (S1-S8); K2.1 (-15m); K3 (Sistn-S20); Rurociąg tłoczny T1
Wykonawca wykona oraz zamontuje na własny koszt dwie tablice informacyjno – promocyjne zgodne z wytycznymi instytucji dofinansowującej w ramach programu Polski Ład. Tablice należy wykonać na stelażu metalowym zabezpieczonym przed korozją, tablica na trwałym nośniku odpornym na warunki atmosferyczne. Dokładne miejsce montażu zostanie określone na etapie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3176134,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4973081,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3176134,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171559705
7.3.3) Ulica: Golina, ul. Asfaltowa 1
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
na tym etapie postępowania podwykonawcy nie są jeszcze znani
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "DROBUD" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "DROBUD" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3176134,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Piastów i ul. Leśnej w Złotorii.
- Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechocińskiej do ul. 8-go Marca w Złotorii.
- Budowa ścieżek rowerowych: Część 1 - Dobrylewo - Brzyskorzystewko do Sobiejuch Część 2 - Żnin - Północ do ciągu pieszo - rowerowego, ul. Mickiewicza
- Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Zorzy w Grębocinie.
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.