Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00429662/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00483384/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-08
- 2023/BZP 00115683/01 - Wynik z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Realizacja w formule „zaprojektuj - wybuduj” zadania pn. „Wymiana windy zlokalizowanej w skrzydle C budynku KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Powsińska 69/71
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-903
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.eb2b.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytucja gospodarki budżetowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457886
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00429662/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej zamawiającego Przed zmianą:
https://zamowienia.gov.pl
Po zmianie:
https://zamowienia.eb2b.com.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Warunki realizacji:
1. Zamówienie składa się z dwóch etapów:
1) Etap I – obejmujący wykonanie projektu budowlanego (wielobranżowego) do pozwolenia na budowę wraz z elementami/detalami jak do projektu wykonawczego oraz projektu organizacji robót i harmonogramu rzeczowo-finansowego wraz z zestawieniem kosztów prac projektowych i robót oraz urządzeń/materiałów;
2) Etap II – obejmujący wykonywanie robót budowlano-instalacyjnych oraz wykonanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o powyższą dokumentację projektową oraz wykonanie dokumentacji technicznej wymiany dźwigu, tzw. dokumentacji rejestracyjnej.
II. Postanowienia dotyczące wizji lokalnej:
1) Przed terminem składania ofert Zamawiający przewiduje dla Wykonawców wizję lokalną.
2) Termin wizji ustala się na dzień 23.11.2022 r. o godz. 11:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców: Al. Ujazdowskie 1/3, wejście A Biuro Przepustek. Osobami do kontaktu w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej są:
• Krzysztof Pawłowski, tel. 697 694 640, e-mail: krzysztof.pawlowski@centrum.gov.pl;
• Piotr Włosek , tel. 734 115 036, email: piotr.wlosek@centrum.gov.pl
3) Najpóźniej do dnia 16.11.2022 r. zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje” wykaz osób (imię i nazwisko oraz dane firmy w tym telefon kontaktowy, imię ojca, PESEL), które wezmą udział w wizji, zgodnie z formularzem pn. Lista osób wykonujących prace na rzecz KPRM, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy (w miejsce nr umowy należy wpisać nr niniejszego postępowania przetargowego). Ponadto osoby, które wezmą udział w wizji lokalnej muszą przekazać przedstawicielom Inwestora Zastępczego uczestniczącym w ww. wizji wypełnione i podpisane przez siebie (w oryginale) Oświadczenie o zachowaniu poufności – Załącznik nr 2 do umowy (analogicznie jak dla ww. Załącznika nr 5 w miejsce nr umowy należy wpisać nr niniejszego postępowania przetargowego).
4) Zamawiający zastrzega, że osoby, które nie dostarczą do COAR powyższego wykazu (w terminie określonym powyżej w pkt 3 lub nie spełnią z wynikiem pozytywnym procedur obowiązujących w KPRM w zakresie dopuszczania podmiotów zewnętrznych do wejścia na teren KPRM - nie będą mogły wziąć udziału w planowanej wizji lokalnej.
5) Zamawiający zaleca Wykonawcom wzięcie udziału w wizji lokalnej, gdyż ze względu na specyficzne uwarunkowania realizacyjne, uważa ją za bardzo istotną dla należytego sporządzenia ofert. Brak udziału w wizji nie powoduje wykluczenia potencjalnego Wykonawcy z postępowania.
III. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może
ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej
określone w dziale IX ustawy Pzp, tj. odwołanie i skarga do sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w
przepisach art. 506-578 ustawy Pzp, a postępowanie skargowe w przepisach art. 579-590 ustawy Pzp. Szczegółowy zakres
został opisany w Rozdziale XVIII SWZ. Odwołanie przysługuje na nr zamówienia: 2022/26.
Po zmianie:
I. Warunki realizacji:
1. Zamówienie składa się z dwóch etapów:
1) Etap I – obejmujący wykonanie projektu budowlanego (wielobranżowego) do pozwolenia na budowę wraz z elementami/detalami jak do projektu wykonawczego oraz projektu organizacji robót i harmonogramu rzeczowo-finansowego wraz z zestawieniem kosztów prac projektowych i robót oraz urządzeń/materiałów;
2) Etap II – obejmujący wykonywanie robót budowlano-instalacyjnych oraz wykonanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o powyższą dokumentację projektową oraz wykonanie dokumentacji technicznej wymiany dźwigu, tzw. dokumentacji rejestracyjnej.
II. Postanowienia dotyczące wizji lokalnej:
1) Przed terminem składania ofert Zamawiający przewiduje dla Wykonawców wizję lokalną.
2) Termin wizji ustala się na dzień 02.12.2022 r. o godz. 11:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców: Al. Ujazdowskie 1/3, wejście A Biuro Przepustek. Osobami do kontaktu w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej są:
• Krzysztof Pawłowski, tel. 697 694 640, e-mail: krzysztof.pawlowski@centrum.gov.pl;
• Piotr Włosek , tel. 734 115 036, email: piotr.wlosek@centrum.gov.pl
3) Najpóźniej do dnia 16.11.2022 r. zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje” wykaz osób (imię i nazwisko oraz dane firmy w tym telefon kontaktowy, imię ojca, PESEL), które wezmą udział w wizji, zgodnie z formularzem pn. Lista osób wykonujących prace na rzecz KPRM, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy (w miejsce nr umowy należy wpisać nr niniejszego postępowania przetargowego). Ponadto osoby, które wezmą udział w wizji lokalnej muszą przekazać przedstawicielom Inwestora Zastępczego uczestniczącym w ww. wizji wypełnione i podpisane przez siebie (w oryginale) Oświadczenie o zachowaniu poufności – Załącznik nr 2 do umowy (analogicznie jak dla ww. Załącznika nr 5 w miejsce nr umowy należy wpisać nr niniejszego postępowania przetargowego).
4) Zamawiający zastrzega, że osoby, które nie dostarczą do COAR powyższego wykazu (w terminie określonym powyżej w pkt 3 lub nie spełnią z wynikiem pozytywnym procedur obowiązujących w KPRM w zakresie dopuszczania podmiotów zewnętrznych do wejścia na teren KPRM - nie będą mogły wziąć udziału w planowanej wizji lokalnej.
5) Zamawiający zaleca Wykonawcom wzięcie udziału w wizji lokalnej, gdyż ze względu na specyficzne uwarunkowania realizacyjne, uważa ją za bardzo istotną dla należytego sporządzenia ofert. Brak udziału w wizji nie powoduje wykluczenia potencjalnego Wykonawcy z postępowania.
III. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może
ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej
określone w dziale IX ustawy Pzp, tj. odwołanie i skarga do sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w
przepisach art. 506-578 ustawy Pzp, a postępowanie skargowe w przepisach art. 579-590 ustawy Pzp. Szczegółowy zakres
został opisany w Rozdziale XVIII SWZ. Odwołanie przysługuje na nr zamówienia: 2022/26.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-30 11:00
Po zmianie:
2022-12-09 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-30 11:15
Po zmianie:
2022-12-09 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-29
Po zmianie:
2023-01-07
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.