eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont budowli hydrotechnicznych na terenie ZZ w Kole



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budowli hydrotechnicznych na terenie ZZ w Kole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 618567750

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19424,Remont-budowli-hydrotechnicznych-na-terenie-ZZ-w-Kole.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budowli hydrotechnicznych na terenie ZZ w Kole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8484a88f-135c-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.146 Remont zapory bocznej zbiornika Słupca, Remont jazu zbiornika wodnego Września, Remont zastawki w km 13+020 tzw. Kanału Bylice, Remont budowli w km 43+370 rzeki Moskawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.ROZ.2710.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 874118,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zwiększenie zdolności retencyjnej tzw. Kanału Bylice (wg MPHP Bierzwienna Długa), będącego prawym dopływem rzeki Rgilewki. Zadanie zlokalizowane jest na terenie działalności Zarządu Zlewni w Kole w zlewni Nadzoru Wodnego Koło. Roboty wykonywane będą na terenie województwa wielkopolskiego, powiatu kolskiego, gminy Kłodawa.

Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR),
- Przedmiar robót,
- Mapki poglądowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 48759,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budowli piętrzącej rz. Moskawy w km 43+370 JCWP Moskawa do Wielkiej RW600009185441 będącej prawym dopływem rzeki Warty.
Powyższe zadanie zlokalizowane jest na terenie działalności Zarządu Zlewni w Kole w zlewni Nadzoru Wodnego Środa Wielkopolska. Roboty wykonywane będą na terenie województwa wielkopolskiego, powiatu średzkiego, gminy Dominowo miejscowości Chłapowo JCWP: Moskawa do Wielkiej RW600009185441
Remont ww. budowli wykonywany w ramach obowiązku utrzymania urządzenia wodnego będącego własnością Skarbu Państwa ma na celu zapewnienie należytego stanu technicznego obiektu, co umożliwi realizację piętrzenia wód na przedmiotowej budowli i przyczyni się do zwiększenia retencji korytowej cieku oraz poprawy warunków gruntowo-wodnych na przyległych terenach użytkowanych rolniczo.

Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR),
- Przedmiar robót,
- Mapki poglądowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 113745,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zapory bocznej zbiornika wodnego Słupca zlokalizowanego na cieku JCWP Dopływ ze zb. Słupca RW6000181836369 w km 1+922 – 5+562 w miejscowości Słupca, będącego prawym dopływem rzeki Meszny.
Powyższe zadanie zlokalizowane jest na terenie działalności Zarządu Zlewni w Kole w zlewni Nadzoru Wodnego Słupca. Roboty wykonywane będą na terenie województwa wielkopolskiego, powiatu słupeckiego, gmina Miasto Słupca, gmina Słupca, miejscowości Słupca i Róża.
JCWP Dopływ ze zb. Słupca RW6000181836369

Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR),
- Przedmiar robót,
- Mapki poglądowe,
- Projekt robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 209122,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budowli hydrotechnicznej (jazu) zbiornika wodnego Września w km 31+650 JCWP Wrześnica RW60001018389 będąca dopływem rzeki Warty.
Powyższe zadanie zlokalizowane jest na terenie działalności Zarządu Zlewni w Kole w zlewni Nadzoru Wodnego Września. Roboty wykonywane będą na terenie województwa wielkopolskiego, powiatu wrzesińskiego, gminy Września miejscowości Września Kod JCWP: Wrześnica RW60001018389

Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR),
- Przedmiar robót,
- Mapki poglądowe,
- Projekt robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 502491,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42024,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67923,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42024,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KASKADA-Tereny Zielone Adam Kantorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652767133

7.3.3) Ulica: Zberzyn 20

7.3.4) Miejscowość: Budzisław Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 62-541

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42024,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68680,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133479,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68680,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-LAS SERWIS Andrzej Piętowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820001769

7.3.3) Ulica: ul. L. Staffa 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-194

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68680,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229656,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243117,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229656,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW-KOS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833453314

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 39-41

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-122

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Do 95% prac wynikających z przedmiaru robót


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229656,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595097,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596567,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595097,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Handlowo-Usługowy Arkadiusz Jaranowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HYDROPROFIT Mateusz Jaranowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961251964

7.3.3) Ulica: Bobowicko, ul. Kasztanowa 13

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595097,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.