Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00218731/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00234194/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
- 2024/BZP 00239879/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja piętrowych rozdzielnic elektrycznych pionów A, D, E i F w budynku UM przy ul. Zwycięstwa 21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9fc2604-bf5a-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja piętrowych rozdzielnic elektrycznych pionów A, D, E i F w budynku UM przy ul. Zwycięstwa 212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9fc2604-bf5a-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024813/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja piętrowych rozdzielnic elektrycznych pionów A, D, E i F w budynku UM przy ul. Zwycięstwa 21
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 407980,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót elektrycznych, budowlanych w zakresie modernizacji piętrowych rozdzielnic elektrycznych obejmującej wymianę tablic (obudowa i wyposażenie) dla pionów:
1) Etap I - Pion A: obejmuje tablice 4TPA, 4TPAK, 3TPA, 3TPAK, 2TPA, 2TPAK, 0TPA, 0TPAK, TBW,
2) Etap II - Pion D: obejmuje tablice 5TPD, 5TPDK, 4TPD, 4TPDK, 3TPD, 3TPDK, 2TPD, 2TPDK, 0TPD, 0TPDK,
3) Etap III - Pion E: obejmuje tablice 5TPE, 5TPEK, 4TPE, 4TPEK, 3TPE, 3TPEK, 2TPE, 2TPEK, 0TPE, 0TPEK, 0TPEa
4) Etap IV - Pion F: obejmuje tablice 5TPF, 5TPFK, 4TPF, 4TPFK, 3TPF, 3TPFK, 2TPF, 2TPFK, 0TPF, 0TPFK, TO (piwnica), T2, T2K.
2. Zakres robót został określony w Projekcie budowlanym stanowiącym podstawę do realizacji następujących robót:
1) pomiary weryfikacyjne istniejących obwodów tablic rozdzielczych,
2) demontaż istniejących tablic rozdzielczych w pionach A, D,E i F,
3) wykonanie i zabudowanie nowych tablic rozdzielczych, malowanych proszkowo w kolorze RAL 9010 struktura,
4) wykonanie podłączenia istniejących obwodów do nowych tablic - wykonanie niezbędnych przepięć - połączeń ,
5) wykonanie pomiarów powykonawczych oraz opisu tablic.
Wykonawca przed demontażem istniejących tablic rozdzielczych musi dokonać weryfikacji oznaczeń ze stanem faktycznym i wykonać aktualne opisy do wszystkich modernizowanych tablic.
UWAGA!
1. Ze względu na złożoną strukturę konstrukcji oraz infrastrukturę teletechniczną w pomieszczeniach i na ciągach komunikacyjnych Wykonawca przed rozpoczęciem prac przeprowadzi wizję lokalną w terenie w celu weryfikacji możliwości dokonania przekuć i otworów w ścianach.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją istniejących konstrukcji i instalacji, dlatego też przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wykonania próbnych odwiertów i odkrywek, które pozwolą uniknąć kolizji z istniejącą infrastrukturą. Ewentualne problemy Wykonawcy wynikające z natrafienia na niezinwentaryzowane konstrukcje i instalacje nie stanowią podstawy roszczenia o wydłużenie terminu realizacji i/lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Ponadto Zamawiający, w celu umożliwienia Wykonawcom prawidłowego sporządzenia oferty, umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu, którego dotyczy przedmiot niniejszego postępowania. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Wizja lokalna odbędzie się w dniu 04.03.2024 r. na terenie budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21.
Osobą wyznaczoną do kontaktu w przedmiotowej sprawie jest: Pan Jacek Konewecki, tel. 32 239-12-04
Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane dodatkowe informacje, jak również odpowiedzi na pytania zadawane przez Wykonawców. Wszelkie ewentualne pytania, które Wykonawcy będą chcieli zadać po odbyciu wizji lokalnej, należy zadawać w sposób i na zasadach określonych w SWZ.
2. Zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji materiałów i urządzeń przed przystąpieniem Wykonawcy do prac z ich wykorzystaniem.
4. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zakłócającym funkcjonowania Urzędu, przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników i klientów Urzędu.
5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego.
6. Zamawiający nie udostępni Wykonawcy zaplecza socjalnego. Zamawiający nie dysponuje terenem na potrzeby zorganizowania przez Wykonawcę zaplecza budowy.
7. Zamawiający zezwoli na ustawienie kontenera na gruz budowlany w uzgodnionym miejscu pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę szczelnego okrycia kontenera. Ze względu na odnowione elewacje budynku Urzędu Zamawiający nie dopuszcza stosowania zsypu na gruz budowlany.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na wyłączenie zasilania pomieszczeń w godzinach pracy Urzędu. Dodatkowo każdorazowe wyłączenie zasilania pomieszczeń przez Wykonawcę wymaga uzyskania uprzedniej zgody Zamawiającego.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił obecność w budynku UM co najmniej jednego pracownika od godz. 7.00 we wszystkie dni robocze (od poniedziałku do piątku) następujące po dniach, w których Wykonawca prowadził prace. Zadaniem pracownika/pracowników Wykonawcy będzie niezwłoczne usuwanie wszystkich zauważonych nieprawidłowości w zasilaniu elektrycznym obwodów wyprowadzonych z modernizowanych rozdzielnic piętrowych, w tym wynikających z przyczyn po stronie instalacji elektrycznej.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do użytkowania każdego uruchomionego Pionu (Pion A,D,E,F) zakończonego odbiorem częściowym.
ZESTAWIENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
1) Projekt Budowlano-Wykonawczy,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) Przedmiary robót pionów A, D, E i F.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ww. dokumentacji projektowej, która stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ.
UWAGA!
Przedstawione w w/w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 103. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, jednocześnie nie gorsze od opisanych w w/w dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę.
Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia techniczne i materiały muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
Wykonawca, który zaproponuje zastosowanie rozwiązań lub urządzeń równoważnych w stosunku do opisywanych w dokumentacji, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45442100-8 - Roboty malarskie
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233686,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489911,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362754,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDTS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6793101040
7.3.3) Ulica: ul. Działowskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-399
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace montażowe – Elekto-Instal Grażyna Guziel, ul. Na Piaski 49, 41-711 Ruda Śląska.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362754,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zawarcie umów ramowych na wykonanie usług w zakresie opracowania dokumentacji technicznych niezbędnych do naprawy szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego Oddział KWK Sośnica z podziałem na 4 zadania.
- Dostawa części zamiennych do przenośników zgrzebłowych - NOWOMAG dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica - nr grupy nr 292-10-03
- Czyszczenie separatorów ropopochodnych, tłuszczu, skrobi, neutralizatorów oraz opróżnianie, transport i przetworzenie pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez 4 WOG w Gliwicach.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach w 2025r.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
- Naprawa wewnętrznych, betonowych: ścian, stropu, dna i słupa w dwóch zbiornikach wody pitnej dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.