eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńZakup wraz z dostawą wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych w Wieluniu z podziałem na 2 pakiety, realizowane w ramach projektu "Sercem tworzone."



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Zespołu Szkół Specjalnych w Wieluniu z podziałem na 2 pakiety, realizowane w ramach projektu „Sercem tworzone."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731645573

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Traugutta 12

1.4.2.) Miejscowość: Wieluń

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zs5wielun@op.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsswielun.szkolnastrona.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458041

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00458032/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
W związku z niemożnością wprowadzenia danych wynikających z Ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy odpowiednio do poszczególnych pakietów (Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2) - brak możliwości technicznej - Platforma e-Zamówienia nie dokonała podziału na poszczególne Pakiety w niniejszym ogłoszeniu - mimo że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zarejestrowane było na
Platformie e-Zamówienia z opcją: podział na 2 części tj. Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2, poniżej informacje wynikające z Ogłoszenia o wyniku:

DLA PAKIETU NR 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MAKARTRONIC Maciej Bartosiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251659792
7.3.3) Ulica: Wigury 15/21
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-302
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni


DLA PAKIETU NR 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971890383
7.3.3) Ulica: Długa 63D/4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-633
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Po zmianie:
W związku z niemożnością wprowadzenia danych wynikających z Ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy odpowiednio do poszczególnych pakietów (Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2) - brak możliwości technicznej - Platforma e-Zamówienia nie dokonała podziału na poszczególne Pakiety w niniejszym ogłoszeniu - mimo że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zarejestrowane było na
Platformie e-Zamówienia z opcją: podział na 2 części tj. Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2, poniżej informacje wynikające z Ogłoszenia o wyniku:

DLA PAKIETU NR 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MAKARTRONIC Maciej Bartosiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251659792
7.3.3) Ulica: Wigury 15/21
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-302
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni


DLA PAKIETU NR 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971890383
7.3.3) Ulica: Długa 63D/4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-633
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123 000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.