Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371614/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00462170/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa amunicji oraz środków ochrony indywidualnej i wyposażenia taktycznego na potrzeby funkcjonariuszy Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d11beffd-24c9-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa amunicji oraz środków ochrony indywidualnej i wyposażenia taktycznego na potrzeby funkcjonariuszy Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d11beffd-24c9-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232525/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa amunicji oraz środków ochrony indywidualnej i wyposażenia taktycznego na potrzeby funkcjonariuszy Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa amunicji FMJ – 200 000 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35300000-7 - Broń, amunicja i podobne elementy
4.5.5.) Wartość części: 178861,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa amunicji do strzelby PR-PIK 98 KAL.12 – 2 000 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35300000-7 - Broń, amunicja i podobne elementy
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa amunicji do strzelby LFT 6,8 KAL.12 – 1 000 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35300000-7 - Broń, amunicja i podobne elementy
4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ukompletowania broni palnej:a) Ładownica materiałowa – 7 sztuk;
b) Kabura dedykowana do pistoletu Arex Delta – 20 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.5.) Wartość części: 10325,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akcesoriów strzeleckich oraz treningowych:a) W ramach zamówienia podstawowego:
• Ochraniacze słuchu – 35 sztuk;
• Okulary balistyczne – 30 sztuk;
b) W ramach prawa opcji:
• gogle noktowizyjne – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa baterii i kartridży do paralizatorów Taser x26P oraz X2 :a) Bateria do Taser X26P – 20 sztuk;
b) Bateria do Taser X2 – 10 sztuk;
c) Kartridż do Taser X2 – 10 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 10162,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu na realizację części 6 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 oraz pkt 4 i pkt 5 ustawy Pzp.
Konsekwencją powyższego jest unieważnienie postępowania w części 6 postępowania, ponieważ wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Uruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie
więcej: Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.