eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa amunicji oraz środków ochrony indywidualnej i wyposażenia taktycznego na potrzeby funkcjonariuszy Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa amunicji oraz środków ochrony indywidualnej i wyposażenia taktycznego na potrzeby funkcjonariuszy Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d11beffd-24c9-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa amunicji oraz środków ochrony indywidualnej i wyposażenia taktycznego na potrzeby funkcjonariuszy Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d11beffd-24c9-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232525/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa amunicji oraz środków ochrony indywidualnej i wyposażenia taktycznego na potrzeby funkcjonariuszy Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371614

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa amunicji FMJ – 200 000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35300000-7 - Broń, amunicja i podobne elementy

4.5.5.) Wartość części: 178861,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa amunicji do strzelby PR-PIK 98 KAL.12 – 2 000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35300000-7 - Broń, amunicja i podobne elementy

4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa amunicji do strzelby LFT 6,8 KAL.12 – 1 000 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35300000-7 - Broń, amunicja i podobne elementy

4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ukompletowania broni palnej:
a) Ładownica materiałowa – 7 sztuk;
b) Kabura dedykowana do pistoletu Arex Delta – 20 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35200000-6 - Sprzęt policyjny

4.5.5.) Wartość części: 10325,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa akcesoriów strzeleckich oraz treningowych:
a) W ramach zamówienia podstawowego:
• Ochraniacze słuchu – 35 sztuk;
• Okulary balistyczne – 30 sztuk;
b) W ramach prawa opcji:
• gogle noktowizyjne – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa baterii i kartridży do paralizatorów Taser x26P oraz X2 :
a) Bateria do Taser X26P – 20 sztuk;
b) Bateria do Taser X2 – 10 sztuk;
c) Kartridż do Taser X2 – 10 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

4.5.5.) Wartość części: 10162,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w postępowaniu na realizację części 6 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 oraz pkt 4 i pkt 5 ustawy Pzp.
Konsekwencją powyższego jest unieważnienie postępowania w części 6 postępowania, ponieważ wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.