Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471746/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
- 2023/BZP 00058636/01 - Wynik z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazów medycznych, technicznych
z dzierżawą zbiornika i butli na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W RAWIE MAZOWIECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750081271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agulska@szpitalrawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalrawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazów medycznych, technicznych
z dzierżawą zbiornika i butli na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f314cd2e-6c30-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej: agulska@szpitalrawa.pl
8.7 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na
ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.16 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie składania
dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż ofert), odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:
a) dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal;
b) poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiającego: agulska@szpitalrawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą
oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest
zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w
szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu
korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do
sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń
mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1) specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z
dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy
wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia
Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji
„Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20.
8.4 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem i odbiorcą Państwa danych osobowych pozyskanych w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej,
ul. Warszawska 14, 96-200 Rawa Mazowiecka.
2. Pozyskane dane osobowe w postaci:
nazwisko i imię (imiona),
dane rejestrowe organizacji biorącej udział w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego w tym NIP,
nr. konta, dane adresowe organizacji,
adres e-mail,
stanowisko,
numer telefonu,
będą przetwarzane przez osoby zatrudnione Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej oraz podmiot
przetwarzający działający dla Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej na podstawie umowy między
stronami.
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące
przepisy prawa:
a) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t.j..),
b) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U 2020 r. poz. 2415)
c) Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164ze zm.).
5. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest ja
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : 6. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić
jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z przepisami art. 18 ust 5 pkt 1 i 2
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U 2022 poz. 1710
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/09/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa zbiornika na ciekły tlen medyczny, sukcesywna dostawa ciekłego tlenu
medycznego, tlenu medycznego sprężonego w butlach oraz gazów medycznych i technicznych oraz dzierżawa butli wraz z
akcesoriami
4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111500-0 - Gazy medyczne
24111900-4 - Tlen
39226210-7 - Butle
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
9.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące9.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów;
– jeżeli wykonawca jest dystrybutorem gazów medycznych - aktualne zezwolenie – decyzję
wydawaną przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zezwalającej na podjęcie
działalności gospodarczej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi
przeznaczonymi dla ludzi w zakresie obrotu gazami medycznymi
- jeżeli Wykonawca jest bezpośrednim wytwórcą gazów medycznych – aktualnego zezwolenia
Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego albo aktualnego zezwolenia na prowadzenie
składu zawierającego uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami
leczniczymi;
- w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsolidacyjny lub celny - aktualne zezwolenie na prowadzenie składu
zawierającego uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora
Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga
złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie tj.:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4, pkt. 5, pkt. 7, pkt. 8 ustawy
2)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający może żądać zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu
do rejestru działalności regulowanej
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest doobrotu w Polsce i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywołanej ustawy tj. posiada
certyfikat CE i deklarację zgodności;.
b) aktualne dokumenty dopuszczające oferowane gazy medyczne i techniczne do obrotu i
używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w przypadku, gdy dany wyrób nie
jest kwalifikowany jako produkt leczniczy albo wyrób medyczny, stosowne oświadczenie w
tym zakresie;
c) oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane:
- gazy medyczne będące produktem leczniczym posiadają ważną charakterystykę produktu leczniczego,
- gazy medyczne, techniczne i wyroby medyczne zawierają kratę charakterystyki substancji chemicznej lub niebezpiecznej.
W przypadku, gdy zaoferowany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej, należy poinformować, że dany produkt nie
posiada w swym składzie substancji niebezpiecznych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest doobrotu w Polsce i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywołanej ustawy tj. posiada
certyfikat CE i deklarację zgodności;.
b) aktualne dokumenty dopuszczające oferowane gazy medyczne i techniczne do obrotu i
używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w przypadku, gdy dany wyrób nie
jest kwalifikowany jako produkt leczniczy albo wyrób medyczny, stosowne oświadczenie w
tym zakresie;
c) oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane:
- gazy medyczne będące produktem leczniczym posiadają ważną charakterystykę produktu leczniczego,
- gazy medyczne, techniczne i wyroby medyczne zawierają kratę charakterystyki substancji chemicznej lub niebezpiecznej.
W przypadku, gdy zaoferowany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej, należy poinformować, że dany produkt nie
posiada w swym składzie substancji niebezpiecznych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 11.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 10 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp przewiduje się poniższe zmiany postanowień niniejszej umowy bezprzeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia niezależnie od wartości tej zmiany:
1) zaistnienia w trakcie realizacji Umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty i
były one niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji danego asortymentu Produktu, modyfikacja/zmiana parametrów
produktu itp.), co skutkowałoby brakiem możliwości dalszej realizacji Umowy na dotychczasowych warunkach. W takim
przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zaproponowania Zamawiającemu produktu równoważnego, tj. produktu o co
najmniej takich samych cechach, co dany produkt określony w ofercie i SWZ. Wykonawca rozpocznie dostawy nowego
produktu pod warunkiem zmiany Umowy, na niezmienionych zasadach oraz bez podwyższenia cen jednostkowych netto;
2) zmniejszenia zakresu realizacji Umowy, jeżeli realizacja Umowy stanie się niemożliwa ze względu na wycofanie ze
sprzedaży przez producenta produktu określonego w ofercie i SWZ i braku możliwości zastąpienia przez Wykonawcę
wycofanego Produktu Produktem równoważnym. W takim przypadku Zamawiający ma również prawo zmniejszyć
proporcjonalnie kwotę przeznaczoną na realizację Umowy;
3) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
Umowy;
4) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonywanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
5) obniżenia cen jednostkowych gazów medycznych, o których mowa w ofercie Wykonawcy, w przypadku zaistnienia
okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy,
6) zmiany terminów dostawy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy,
7) zastąpienia sprzętu (zbiorników, butli etc.), który ma być dostarczony w ramach realizacji przedmiotu niniejszej umowy,
sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty
Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu, który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena
wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu;
8) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
9) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są
korzystne dla Zamawiającego, o okres nie dłuższy niż 3 miesiące; przedłużenie terminu realizacji umowy może nastąpić pod
warunkiem, iż zmiana taka nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, o której mowa w § 7 ust. 2 Umowy,
10) wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewyczerpania w całości środków, o których mowa w § 7 ust. 2
umowy, o okres nie dłuższy niż 3 miesiące; realizacja Umowy w przedłużonym terminie będzie się odbywała w zakresie
asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy- formularzu asortymentowocenowym.
Zgodnie z postanowieniami art. 439 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego
Wykonawcy określonego w § 7 niniejszej umowy, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją
zamówienia (wzrost jak i ich obniżenie) na zasadach określonych poniżej:
1) zmiany wynagrodzenia dokonuje się na podstawie wniosku złożonego przez jedną ze stron umowy nie wcześniej niż po
upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - powt.
więcej: Gazy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.