eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninZakup i dostawa samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie II



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147060927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zalesie 1A

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 2357154

1.5.8.) Numer faksu: 24 2357155

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozzd-gostynin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozzd-gostynin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b540988-787f-47f8-8981-8417b1eb2700

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00259892/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy przetargowej opisane zostały przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia - punkt VIII ppkt. 4 wskazanego dokumentu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotyczy obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE - znajdują się w dokumentacji postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TPBN/3/2024/G

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie. Samochód musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, sprawny technicznie, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz wolny od wad prawnych, nigdy nierejestrowany, sprawny technicznie – posiadający ważne badanie techniczne na minimum 3 lata.
2. Pojazd musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z Ustawy z dnia
20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023r., poz. 1047 z późn. zm.) oraz Rozporządzeń wykonawczych do tej Ustawy.
3. Pojazd musi posiadać homologację, wystawioną zgodnie z Ustawą z dnia 14 kwietnia 2023r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. z 2023r., poz. 919) oraz spełniać wymogi Europejskich Standardów Emisji Spalin w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów: norma dopuszczalnych emisji spalin dla standardu minimum Euro 6AG.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
SUV, 5-osobowy, model wytwarzany aktualnie przez producenta.
Minimalne wymagane warunki techniczne:
Rok produkcji: 2024;
Typ nadwozia: SUV;
Liczba drzwi: 5;
Rodzaj silnika: napęd hybrydowy;
Skrzynia biegów: bezstopniowa automatyczna;
Napęd 4x4;
Pojemność silnika cm3: min. 2400;
Moc silnika: min. 220 KM;
Maksymalna prędkość: max 180 km/h;
Liczba cylindrów: min 4;
Norma emisji spalin: Euro 6 AG;
Poziom hałasu: max 69 dB;
Kolor nadwozia: grafitowy metalizowany;
Tapicerka: w kolorze ciemnym;
Pojemność bagażnika: min. 580 l do wysokości rolety
min. 1690 l przy złożonej kanapie;
Długość całkowita: min. 4600 mm;
Prześwit: min. 180 mm;
Szerokość: min. 1850 mm;
Wysokość całkowita: min 1685 mm;
Pojemność zbiornika paliwa: min. 55 l;
Liczba miejsc: 5;
Masa własna: max do 1750 kg;
Przednie i tylne hamulce: tarcze wentylowane;
Felgi aluminiowe: min. 19”;
Koło zapasowe: min. dojazdowe;
Światła: przednie i tylne w technologii LED;
Szyby: przyciemniane szyby tylne.
Minimalne wymagane wyposażenie
• 7 poduszek powietrznych;
• asystent utrzymania pasa ruchu;
• automatyczne światła z czujnikiem zmierzchu;
• automatyczny ogranicznik prędkości;
• czujnik przedniej poduszki powietrznej pasażera;
• elektryczne wspomaganie kierownicy;
• elektrycznie regulowane szyby;
• elektryczny hamulec postojowy;
• monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni;
• ostrzeżenie o niskim stanie płynu do spryskiwaczy;
• pamięć ustawień prędkościomierza;
• sygnał awaryjnego hamowania;
• sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa z przodu i z tyłu;
• system automatycznego powiadomienia ratunkowego;
• system monitorowania ciśnienia w oponach;
• system monitorowania martwego pola w lusterkach;
• system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z funkcją automatycznego hamowania;
• system stabilizacji toru jazdy;
• system wspomagający hamowanie;
• system wspomagający pokonywanie podjazdów;
• system wykrywania zmęczenia kierowcy;
• system zapobiegający blokowaniu kół ABS z elektronicznym rozkładem sił hamowania;
• tempomat adaptacyjny;
• układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z funkcją powrotu na zadany tor jazdy;
• układ rozpoznawania znaków drogowych;
• układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów;
• zabezpieczenie tylnych drzwi przed otwarciem;
• elektryczna regulacja fotela kierowcy (przód-tył), podparcia odcinka lędźwiowego, regulacji wysokości fotela, regulowany stopień pochylenia fotela oraz pamięć ustawienia fotela;
• elektryczna regulacja fotela pasażera;
• podgrzewane fotele przednie;
• tylna kanapa dzielona i składana w proporcjach 60:40;
• znakowanie pojazdu metodą syntetycznego DNA;
• immobilizer;
• nakrętki antykradzieżowe do kół.
• manualna regulacja kolumny kierownicy w 2 płaszczyznach;
• nawiewy w drugim rzędzie siedzeń;
• obraz kamery cofania wyświetlany na ekranie multimedialnym;
• odmrażacz przedniej i tylnej szyby;
• ostrzeżenie o pozostawieniu kluczyka w samochodzie;
• podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby;
• podgrzewane lusterka zewnętrzne;
• przycisk na kierownicy do obsługi telefonu;
• przycisk na kierownicy do sterowania automatycznym ogranicznikiem prędkości;
• przycisk na kierownicy do sterowania tempomatem adaptacyjnym;
• przycisk na kierownicy do sterowania układem ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu;
• przycisk otwierania drzwi bagażnika w kabinie;
• przycisk na kierownicy do sterowania ekranem multimedialnym;
• przycisk na kierownicy do sterowania systemem audio;
• stacja do bezprzewodowego ładowania telefonu w konsoli centralnej;
• system bez kluczykowego dostępu do samochodu;
• wskaźnik stanu hybrydowego układu napędowego;
• automatyczne światła drogowe;
• wyłącznik automatycznych świateł drogowych.
• cyfrowy wyświetlacz na tablicy zegarów;
• inteligentny asystent głosowy;
• inteligentny tempomat adaptacyjny;
• bezprzewodowy interfejs Apple CarPlay i Android Auto;
• nawigacja z mapami online z min 4-letnią darmową transmisją danych;
• system Bluetooth umożliwiający bezprzewodową łączność z telefonem;
• komplet dywaników podłogowych;
• obrotomierz;
• gaśnica + trójkąt.
5. Minimalne okresy gwarancji:
1) Gwarancja mechaniczna – min. 36 miesięcy lub 100.000 km.
2) Gwarancja na układ hybrydowy – min. 60 miesięcy lub 100.000 km.
3) Gwarancja na powłokę lakierniczą - min. 24 miesiące
4) Gwarancja na perforację nadwozia - min. 72 miesiące
6. Zamawiający informuje, że powyżej wskazane zostały parametry minimalne pojazdu. Dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę parametrów lepszych niż określone przez Zamawiającego.
7. Jeżeli dokumentacja zamówienia wskazywałaby w odniesieniu do przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego rozwiązania/producenta/dostawcy lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każde rozwiązanie o wskazanych lub lepszych parametrach.
8. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przekazania Zamawiającemu wraz z pojazdem:
1) dokumentacji gwarancyjnej w języku polskim w postaci dokumentu gwarancyjnego (książka gwarancyjna/karta gwarancyjna), ogólnych warunków gwarancji producenta, określających warunki realizacji gwarancji, sposób wykonania świadczeń gwarancyjnych, a także wykaz autoryzowanych punktów serwisowych wykonujących świadczenia gwarancyjne – w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentem gwarancyjnym, a postanowieniami przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, pierwszeństwo mają postanowienia umowy, chyba że postanowienia gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego,
2) książki przeglądów serwisowych,
3) instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim,
4) świadectwa homologacji,
5) pełnego kompletu kluczyków i pilotów w liczbie dostarczanej standardowo przez producenta, nie mniejszej jednak niż 2 komplety.
6) wykazu akcesoriów i wyposażenia pojazdu.
9. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę zgodności oferowanego samochodu osobowego typu SUV z wymaganiami i cechami określonymi w SWZ i załącznikach do niej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wypełnionej i podpisanej specyfikacji technicznej oferowanego pojazdu.
10. Odbiór/przekazanie pojazdu nastąpi w dniu roboczym od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych przez Wykonawcę i Zamawiającego i będzie miał on miejsce w siedzibie Wykonawcy, którego oferta została wybrana i z którym podpisana zostanie przyszła umowa w sprawie zamówienia publicznego.
11. Pojazd w chwili wydania Zamawiającemu będzie zatankowany właściwym paliwem w ilości nie mniejszej niż 15 litrów.
12. Wykonawca przeprowadzi w ramach zamówienia nieodpłatne szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego pojazdu dla dwóch wyznaczonych pracowników Zamawiającego. Szkolenie powinno obejmować podstawowe zasady użytkowania urządzeń umiejscowionych w kabinie kierowcy, zasady wykonywania obsługi codziennej oraz planowanych przeglądów gwarancyjnych.
13. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik
nr 6 do SWZ - warunki określone w tym dokumencie, który został załączony do specyfikacji warunków zamówienia stanowią jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określony został przez Zamawiającego w pkt. XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację nadwozia

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na powłokę lakieroniczą

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp.
2. W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r., poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca dołącza formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wraz z prawidłowo uzupełnionym załącznikiem do formularza ofertowego – załącznik ten zawiera specyfikację techniczną pojazdu. Specyfikacja musi obejmować pełen zakres zamówienia według wymagań Zamawiającego, zgodnie z załączonym wzorem.
2. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę wadium na warunkach określonych w punkcie XXVIII SWZ.
3. W celu potwierdzenia akceptacji przez Wykonawcę warunków realizacji zamówienia zawartych we wzorze umowy, Wykonawca załączy do oferty parafowane przez Wykonawcę projektowane postanowienia umowy.
4. Do oferty Wykonawca dołączy oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – jeżeli Wykonawca dokonuje zastrzeżenia takich informacji – wskazane jest wyodrębnienie wskazanych dokumentów, tj. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i za wyjątkami przewidzianymi w Ustawie Pzp utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium należy wnieść w jednej z form wskazanej w art. 97 ust. 7 Ustawy Pzp.
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
87 1020 3974 0000 5202 0273 2485.
- za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie Pzp,
2) z ich treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie Gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert),
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub aby z jej treści wynikało, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie, do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
7. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty jako dokument
w postaci elektronicznej składany pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnione.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
3. Przepisy Ustawy Pzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. XXII pkt. 2 ppkt. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców – oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Pozostałe oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednakże strony są uprawnione do wprowadzenia do umowy zmian nieistotnych tj. innych niż wymienione
w art. 454 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
1) istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o zamówienie.
2. Strona wnioskująca o zmianę umowy złoży odpowiedni wniosek drugiej stronie.
3. Złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 2 powyżej stanowi warunek umożliwiający podjęcie procedury zmiany umowy.
4. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) siły wyższej, o której mowa § 13 ust. 6 umowy,
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację dostawy lub świadczenia stron,
3) zmiany urzędowej stawki podatku VAT,
4) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę,
5) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
6) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych
w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony umowy.
5. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
6. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu
art. 454 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
1) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
2) zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami,
3) zmiana danych teleadresowych.
7. Zmiany treści umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 i ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Wszelkie zmiany postanowień umownych, za wyjątkiem sytuacji w umowie przewidzianych winny być dokonywane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej – na warunkach określonych w paragrafie 16 projektowanych postanowień umowy, przy czym w razie wątpliwości przyjmuje się, że formy pisemnej nie wymagają zmiany określone w ust. 6 wskazanego paragrafu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawców, co do których zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.