Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00434077/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa cyfrowej konsolety fonicznej i splitera 64-kanałowego dla Wydziału Jazzu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532192677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 7
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48774484715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pans.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pans.nysa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pans.nysa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa cyfrowej konsolety fonicznej i splitera 64-kanałowego dla Wydziału Jazzu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-debc47f0-377f-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Cyfrowa konsoleta foniczna.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do budynku Collegium Artium, położonego w Nysie przy ul. Marcinkowskiego 6-8, cyfrowej konsolety fonicznej przeznaczonej dla Wydziału Jazzu.
Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nie obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
Pod pojęciem „Dostawa” należy rozumieć: transport sprzętu, jego rozładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, montaż o ile jest wymagany.
Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia we własnym zakresie odpadów powstałych w wyniku dostawy sprzętu (tj. palety, opakowania kartonowe, folia itp.).
Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 jest zawarty w załączniku nr 3 do SWZ – Formularz techniczny do Części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
4.5.5.) Wartość części: 102438,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Spliter 64-kanałowyPrzedmiot zamówienia obejmuje dostawę do budynku Collegium Artium, położonego w Nysie przy ul. Marcinkowskiego 6-8, splitera 64-kanałowego, przeznaczonego dla Wydziału Jazzu.
Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nie obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
Pod pojęciem „Dostawa” należy rozumieć: transport sprzętu, jego rozładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, montaż o ile jest wymagany.
Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia we własnym zakresie odpadów powstałych w wyniku dostawy sprzętu (tj. palety, opakowania kartonowe, folia itp.).
Opis przedmiotu zamówienia dla:
- Części 2 jest zawarty w załączniku nr 4 do SWZ – Szczegółowy opis techniczny do Części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.5.) Wartość części: 28272,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125447,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125447,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125447,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsbud Audio Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012064999
7.3.3) Ulica: Gajdy 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-878
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125447,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do Części 2 została złożona jedna oferta.
Oferta Wykonawcy ZIKE LABS Sp. z o. o., ul. Boya-Żeleńskiego 25, 35-105 Rzeszów, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i pkt 5 Ustawy.
Wobec powyższego Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania w Części 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.