eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowiceZimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Pyskowice w sezonie 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Pyskowice w sezonie 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.pyskowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Pyskowice w sezonie 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcd20129-a80b-4667-94e0-ce6267ce1834

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011379/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Pyskowice w sezonie 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.021.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Pyskowice w sezonie 2024/2025
2. Zakres zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia stosuje się pojęcia prowadzenia akcji czynnej zimowego utrzymania dróg oraz akcji biernej zimowego utrzymania dróg.
2.1. Akcja czynna zimowego utrzymania dróg
W skład zadania wchodzi:
• Odśnieżanie
• Zapobieganie powstawaniu i likwidacja śliskości
• Wywóz nadmiaru śniegu.
• Usuwanie materiału uszorstniającego zalegającego na jezdniach, w ściekach przy krawężnikowych, przystankach autobusowych po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg.
1) Odśnieżanie i przeciwdziałanie śliskości należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego z chwilą wystąpienia opadów śniegu lub zjawisk, które mogą powodować gołoledź czy inne utrudnienia w ruchu kołowym. Prace powinny być wykonane tak, aby zachować stałą przejezdność dróg.
2) Odśnieżanie ma na celu usunięcie śniegu z jezdni, zatok przystankowych i poboczy dróg. Zakres prac prowadzonych przy odśnieżaniu oraz zastosowana technika odśnieżania musi być dostosowana do:
• rodzaju nawierzchni drogi,
• szerokości jezdni i przyjętej na niej organizacji ruchu,
• panujących warunków atmosferycznych,
• aktualnego stanu utrzymania dróg,
• przyjętego dla danej drogi standardu utrzymania,
3) Do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości należy stosować środki chemiczne i materiały uszorstniające. W zależności od typu spodziewanej lub już występującej śliskości należy stosować odpowiednie metody i dawki materiałów. Niedopuszczalne jest stosowanie żużla wielkopiecowego oraz paleniskowego jako materiału szorstkiego do prowadzenia akcji zimowej.
4) Łączną powierzchnię dróg gminnych objętych odśnieżaniem, zapobieganiem powstawaniu i likwidacją śliskości określa załącznik nr 4 do SWZ. Zgodnie z tym załącznikiem drogi gminne w granicach administracyjnych Gminy Pyskowice podzielone zostały na 4 standardy zimowego utrzymania dróg.
5) Standardy zimowego utrzymania dróg gminnych zostały określone w załączniku nr 5. Poszczególnym standardom zimowego utrzymania dróg przypisane są minimalne poziomy utrzymania nawierzchni jezdni oraz dopuszczalne odstępstwa od standardu w warunkach występowania opadów śniegu lub śliskości zimowej, jak również dopuszczalny maksymalny czas występowania tych odstępstw.
2.2 Akcja bierna zimowego utrzymania dróg
Przez akcję bierną rozumie się utrzymywanie sprzętu w tzw. gotowości, gromadzenie i przechowywanie niezbędnych materiałów uszorstniających, utrzymywanie łączności z Zamawiającym, działanie punktu dyspozytorskiego, patrolowanie dróg oraz kontrola stanu warunków atmosferycznych, w dniach kiedy nie jest prowadzona akcja czynna.
Wykonawca w ramach prowadzenia akcji biernej gwarantuje całodobową łączność telefoniczną z Zamawiającym oraz całodobową łączność telefoniczną pomiędzy poszczególnymi jednostkami odśnieżającymi a koordynatorem ze strony Wykonawcy. Wykonawca wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę.
Wykonawca otrzymuje ryczałtowe wynagrodzenie dobowe za prowadzenie akcji biernej. Za dni w których jest prowadzona akcja czynna, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za akcję bierną.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania pracy ludzi i sprzętu do zmieniających się warunków atmosferycznych.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia w rozdz. II SWZ-OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 834723,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 834723,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 834723,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Południe sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411005806

7.3.3) Ulica: Kokotek 33

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

P.P.U. "S&S Boden" Franciszek Szlęga -odśnieżanie dróg oraz zapobieganie powstawaniu i likwidacja śliskości ciągnikiem wyposażonym w pług


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 834723,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-15 do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.