eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrówka LeśnaRemont istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego Leśniczówki Kiszewko.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego Leśniczówki Kiszewko.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE. LASY PAŃSTWOWE-NADLEŚNICTWO OBORNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gajowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka Leśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 2971302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fffed30-1cde-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego Leśniczówki Kiszewko.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fffed30-1cde-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004062/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont istniejącego budynku mieszkalnego Leśniczówki Kiszewko.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395577

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285818,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego budynku mieszkalnego Leśniczówki Kiszewko, nr inw. 165-00050, Kiszewko 14, 64-607 Kiszewko, nr działki ewidencyjnej 10568/1, zgodnie z Dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ. Remont polegać będzie w szczególności na wykonaniu następujących robót budowlanych:
1. wykonanie izolacji przeciwwilgociowych posadzki;
2. wykonanie izolacji termicznej posadzki;
3. wykonanie izolacji ścian oraz sufitu poddasza;
4. wykonanie wylewki i okładzin podłóg;
5. wykonanie ścianek działowych;
6. wykonanie okładzin ścian;
7. renowacja stolarki drzwiowej;
8. wymiana stolarki drzwiowej;
9. montaż instalacji elektryczne;
10. montaż instalacji sanitarnych;
11. wykonanie wkładu kominowego/nowego kanału dymowego;
12. dostarczenie i montaż sanitariatów w łazience oraz WC;
13. remont schodów;
14. malowanie ścian oraz sufitów;
15. demontaż pieców kaflowych.

Szczegółowy wykaz i opis robót budowlanych koniecznych do wykonania w ramach Przedmiotu Umowy został ujęty w Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 9 do SWZ).

W skład przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto:
a) prowadzenie wewnętrznego dziennika budowy,
b) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) – w razie konieczności;
c) przygotowanie rozliczenia,
d) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu.

Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ, zawierającej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: projekt budowlany, STWiOR, przedmiar robót.

UWAGA! Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym, natomiast w ramach zamówienia należy wykonać wszelkie roboty występujące w przedmiarze, projekcie budowlanym oraz SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377787,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ING-MAL Dagmara Bukowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302171096

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 28

7.3.4) Miejscowość: Połajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.