Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00388440/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00400989/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Stworzenie nowego ciągu komunikacyjnego w budynku gminnym użytkowanym przez NZOZ w Janowcu Wielkopolskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523023034
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Stworzenie nowego ciągu komunikacyjnego w budynku gminnym użytkowanym przez NZOZ w Janowcu Wielkopolskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-689a57a6-4950-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013512/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Stworzenie nowego ciągu komunikacyjnego w budynku gminnym użytkowanym przez NZOZ w Janowcu Wielkopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388440/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155037,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest montaż windy dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem robót dostosowujących, umożliwiających funkcjonalne połączenie windy z budynkiem i otoczeniem zewnętrznym do budynku gminnego pełniącego funkcję przychodni zdrowia w miejscowości Janowiec Wielkopolski przy ul. Gnieźnieńskiej 4.
1)Zakres robót obejmuje:
- demontaż istniejącego okna w ścianie zewnętrznej na piętrze
- zamurowanie części otworu okiennego do szerokości projektowanych drzwi do windy wraz z osadzeniem nowego nadproża bezpośrednio nad drzwiami oraz zamurowaniem przestrzeni ponad projektowanymi drzwiami. Przewiduje się jednocześnie pozostawienie nadproży występujących nad obecnie istniejącymi oknami- nadproża te pełnić będą główną rolę w przenoszeniu obciążeń (układ konstrukcyjny pozostaje bez zmian);
- demontaż istniejącego grzejnika we wnęce podokiennej;
- przeróbka podejść grzejnikowych na ścianę boczną;
- montaż nowego grzejnika na ścianie bocznej;
- demontaż parapetu i rozbiórka ściany w miejscu wnęki pod oknem – na szerokość projektowanych drzwi do windy wraz z domurowaniem wyrównującym pozostawioną wnękę do pełnej grubości ściany;
- montaż szybu windowego wraz z platformą wznoszącą i systemami oraz instalacjami bezpieczeństwa
- zasilenie i uruchomienie windy;
- wykonanie komunikacji łączącej szyb windowy;
- zamontowanie kratek wentylacyjnych o wymiarach 14x14cm, jedna zlokalizowana w dolnej części szybu, druga w części górnej;
- zamontowanie oświetlenia za pomocą panela oświetleniowego bezpośrednio nad platformą;
- roboty wykończeniowe w obrębie nowo wykonanych drzwi do szybu windowego;
- dojście do szybu – chodnik:
• kostka betonowa grubości 6cm układana w spadku na zewnętrzna w celu prawidłowego
odprowadzenia wody opadowej;
• warstwa piasku z cementem zagęszczonego mechanicznie – podbudowa kostki;
- W zakresie instalacji elektrycznych przewiduje się podłączenie zasilenia windy z tablicy głównej budynku. Szczegóły rozwiązań wg dokumentacji technicznej – projektu budowlanego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196190,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229493,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196190,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZME BAJPAX Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492233475
7.3.3) Ulica: Mstowska 3
7.3.4) Miejscowość: Nieznanice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-270
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196190,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.