eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówBudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30b9f457-346c-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30b9f457-346c-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040826/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387148

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej HDPE100 z uzbrojeniem i sieci kanalizacji sanitarnej PVC DN200 wraz
z przepompownią ścieków z kanałem tłocznym z rur ∅110 PE100 w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie
u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza, i Cegielnianej w m. Łuków” współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.2. Roboty budowlane wykonywane będą w oparciu o przyjęte rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i rozwiązania lokalizacyjne w zakresie rzeczowym do wykonania wynikającym
z SIWZ oraz projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę
Nr 413/2024 z dnia 17.06.2024 r.
4.3. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie między innymi następujących robót budowlanych stanowiących etap I zamierzenia budowlanego:
4.3.1. budowę sieci wodociągowej o łącznej długości 1.257,90 m z: rur PE100 RC  225 PN10 (8,50 m), rur PE100 RC  160 PN10 (1.208,40 m) i rur PE100 RC  110 PN10 (41,00 m), wraz z zabudową: zasuw sekcyjnych: DN 200 (3 kpl.), DN 150 (9 kpl.), DN 100 (1 kpl.), zasuw hydrantów DN 80 (7 kpl.), hydrantów ppoż. nadziemnych DN 80 (4 kpl.) i hydrantów ppoż. podziemnych DN 80 (3 kpl.),
4.3.2. budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PVC typ ciężki SN8  200x5,9
o długości 739,00 mb, wraz z zabudową studni rewizyjnych PE DN800 (31 szt.),
4.3.3. budowę kompletnej prefabrykowanej przejezdnej przepompowni ścieków DN1200 wraz
z szafą zasilająco sterowniczą i zasilaniem (1 kpl.),
4.3.4. budowę ciśnieniowego rurociągu tłocznego z rur PE100  110 PN 10 o długości 249,00 mb,
4.3.5. włączenie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej do istniejących sieci zgodnie
z Dokumentacją Projektową,
4.3.6. wykonanie próby szczelności, odcinkami około 200,00m zgodnie z normą,
4.3.7. płukanie i czyszczenie rurociągów kanalizacji sanitarnej,
4.3.8. płukanie, dezynfekcja i dechloracja rurociągów wodociągowych,
4.3.9. badanie jakości wody,
4.3.10. wykonanie wszystkich prac zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 413/2024 z dnia 17.06.2024 r. i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4.4. Zamówienie obejmuje również:
4.4.1. przywrócenie zajętego terenu do stanu pierwotnego przed rozpoczęciem prowadzenia robót. Przedmiot Zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ,
4.4.2. protokolarne odbiory nawierzchni z właścicielem/ zarządcą drogi, wykonanie badań zagęszczenia gruntu,
4.4.3. kompleksową obsługę geodezyjną przedmiotu zamówienia oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
4.4.4. wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egzemplarzy (1 oryginał, 1 kopia) oraz 1egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD zawierającą mapy powykonawcze (wersja papierowa i wersja w formacie dxf lub dwg) wraz z dowodem wprowadzenia ich do stosownego Ośrodka Geodezji i Kartografii,
4.4.5. wszystkie inne prace i czynności niezbędne do poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia, nawet jeżeli nie zostały one dokładnie określone i wymienione w niniejszym opisie,
4.4.6. zawiadomienie w imieniu Zamawiającego, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o terminie rozpoczęcia robót budowlanych,
4.4.7. dokonanie zawiadomień (o ile dotyczy) o zakończeniu budowy (pozytywne i ostateczne, bez sprzeciwu organu nadzoru budowlanego) wraz z odbiorem sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej przez instytucje:
 Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łukowie,
 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie.
4.4.8. wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (1 szt.) o dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, wg przekazanego projektu (szczegółowy opis w Załączniku).
4.5. Zamawiający wymaga od oferenta stosowania się do złożonego harmonogramu płatności w związku z realizacją Projektu przy udziale dofinansowania ze środków budżetu państwa.
4.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (OPZ) w poszczególnych częściach załącznika nr 1 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1393481,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1598385,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1393481,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVESTMIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384945852

7.3.3) Ulica: 21A

7.3.4) Miejscowość: Czeberaki

7.3.5) Kod pocztowy: 21-210

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1393481,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.