Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00381060/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny osobistej oraz konserwacji obuwia dla żołnierzy DZSW i żołnierzy jw w rejonie zaopatrywania 34. WOG -zamówienie z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny osobistej oraz konserwacji obuwia dla żołnierzy DZSW i żołnierzy jw w rejonie zaopatrywania 34. WOG -zamówienie z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7fbda88-4baf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143005/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawa środków do utrzymania higieny dla służby mundurowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/61/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia jest dostawa środków czystości.2.Szczegółową specyfikację ilościową i opis przedmiotu zamówienia określają Formularze kalkulacji ceny ofertowej: zał. nr 1A do SWZ - dot. części nr 1,
3.Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje a Dostawca wyraża zgodę na prawo opcji udzielane na zasadach, o których mowa
w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 149360,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia jest dostawa środków czystości dla DZSW.2.Szczegółową specyfikację ilościową i opis przedmiotu zamówienia określają Formularze kalkulacji ceny ofertowej: zał. nr 1B do SWZ - dot. części nr 2,
3.Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje a Dostawca wyraża zgodę na prawo opcji udzielane na zasadach, o których mowa
w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 30972,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia jest dostawa przyborów do higieny dla DZSW.2.Szczegółową specyfikację ilościową i opis przedmiotu zamówienia określają Formularze kalkulacji ceny ofertowej: zał. nr 1C do SWZ - dot. części nr 3,
3.Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje a Dostawca wyraża zgodę na prawo opcji udzielane na zasadach, o których mowa
w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 46869,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia jest dostawa igielnika i przyborów do konserwacji obuwia dla DZSW.2.Szczegółową specyfikację ilościową i opis przedmiotu zamówienia określają Formularze kalkulacji ceny ofertowej: zał. nr 1D do SWZ - dot. części nr 4,
3.Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje a Dostawca wyraża zgodę na prawo opcji udzielane na zasadach, o których mowa
w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 78365,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DEOBOX" Rafał Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170342587
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25771,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42646,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25771,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtowni Art. Spoż-Przem. "WIPSÓR" Jerzy Roszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390102863
7.3.4) Miejscowość: Barczewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH "WIPSÓR" JERZY ROSZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25771,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37929,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92544,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37929,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Jan Duszeńko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8840005883
7.3.4) Miejscowość: Strzegom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37929,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71624,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124430,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71624,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Jan Duszeńko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8840005883
7.3.4) Miejscowość: Strzegom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71624,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny HACCP
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- Dostawa artykułów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach na 2025 rok
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.