eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WaśniówRemonty dróg gminnych na terenie gminy Waśniów



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych na terenie gminy Waśniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Waśniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026

1.5.8.) Numer faksu: (41) 2646028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wasniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych na terenie gminy Waśniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-923d6555-4003-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073787/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dróg gminnych nr 393011T, oraz 393010T łączących miejscowość Boleszyn i Kotarszyn o łącznej długości 2354mb

1.1.8 Remont drogi nr 393002T Sarnia Zwola – Grzegorzowice o długości 1562mb w km od 0+000 do 1+562

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371134/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2710.49.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 zamówienia – Remont dróg gminnych nr 393011T oraz 393010T, łączących miejscowość Boleszyn i Kotarszyn, o łącznej długości 2354mb, w ramach którego Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a. w zakresie remontu drogi nr 393011T w msc. Boleszyn o długości 1774 mb w km od 0+000 do 1+774 (Zadanie 1):
- wykonania robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych,
- wykonania odwodnienia, w szczególności wykonania czyszczenia rowów i przepustów wraz z wyprofilowaniem dna i skarp i wzmocnieniem skarp płytami ażurowymi oraz wymiany przepustów HDPE Ø400 i Ø1000,
- frezowania,
- wbudowania warstw z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- wykonania poboczy i zjazdów z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
- wykonania robót wykończeniowych i zabezpieczających,
- wykonania oznakowania pionowego, poziomego,
- dostawy i montażu barier drogowych,
- dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w art. 38 ustawy z dnia 23 października 2018 roku o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg, z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego projektu tablicy informacyjnej oraz wytycznych do jej wykonania,
b. w zakresie remontu drogi nr 393010T Nosów Nowy – Kotarszyn o długości 580 mb w km od 1+180 do 1+760 (Zadanie 2):
- wykonania robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych,
- frezowania,
- wykonanie koryta pod poszerzenie jezdni,
- wykonanie warstw podbudowy drogowej,
- wbudowania warstw z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- wykonania poboczy z kruszywa łamanego,
- wzmocnienia skarp płytami ażurowymi,
- wykonania robót wykończeniowych i zabezpieczających,
- wykonania oznakowania pionowego, poziomego,
- dostawy i montażu barier drogowych,
- dostawy i montażu wiaty przystankowej,
- dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w art. 38 ustawy z dnia 23 października 2018 roku o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg, z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego projektu tablicy informacyjnej oraz wytycznych do jej wykonania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 stanowi:
a. Załącznik nr 1A do SWZ – „OPZ Boleszyn”, obejmujący dokumentację projektową (część rysunkowa, część opisowa, w tym projekt stałej organizacji ruchu), szczegółową specyfikację techniczną oraz przedmiar,
b. Załącznik nr 1B do SWZ – „OPZ Kotarszyn”, obejmujący dokumentację projektową (część rysunkowa, część opisowa, w tym projekt stałej organizacji ruchu), szczegółową specyfikację techniczną oraz przedmiar,
z zastrzeżeniem obowiązku dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w art. 38 ustawy z dnia 23 października 2018 roku o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg (pozycja nieuwzględniona w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiarze).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1179499,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 – Remont drogi nr 393002T Sarnia Zwola – Grzegorzowice o długości 1562mb w km od 0+000 do 1+562, w ramach którego Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
- wykonania robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych,
- frezowania,
- wykonanie odwodnienia, w szczególności wykonania czyszczenia rowów wraz z wyprofilowaniem dna i skarp i oczyszczenia przepustów Ø1000,
- wykonania koryta pod poszerzenie jezdni,
- wykonania warstw podbudowy drogowej,
- wbudowania warstw z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- wykonania poboczy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
- wykonania robót wykończeniowych i zabezpieczających,
- wykonania oznakowania pionowego,
- dostawy i montażu barier drogowych,
- dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w art. 38 ustawy z dnia 23 października 2018 roku o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg, z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego projektu tablicy informacyjnej oraz wytycznych do jej wykonania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – „OPZ Sarnia Zwola”, obejmujący dokumentację projektową (część rysunkowa, część opisowa, w tym projekt stałej organizacji ruchu), szczegółową specyfikację techniczną oraz przedmiar, z zastrzeżeniem obowiązku dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w art. 38 ustawy z dnia 23 października 2018 roku o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg (pozycja nieuwzględniona w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiarze).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 709474,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1297036,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1910697,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1297036,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1297036,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890463,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1174697,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890463,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890463,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.