Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371519/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska sportowego typu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łochów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75
1.5.2.) Miejscowość: Łochów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalochow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e6c9be0-2d5e-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska sportowego typu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e6c9be0-2d5e-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002466/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja boiska sportowego typu ORLIK przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 516038,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni syntetycznej na boisku piłkarskim typu Orlik, zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie, o wymiarach 30x62m.
2. W ramach modernizacji należy wymienić nawierzchnię boiska o powierzchni 1860 m2 na nawierzchnię z trawy syntetycznej, wykonanej w technologii piaskowej o następujących parametrach techniczno-użytkowych:
1) kolor: zielony w dwóch odcieniach - Bicolor;
2) wykorzystanie: piłkarskie;
3) rodzaj włókna: monofil, 100% PE;
4) wysokość włókna trawy: min. 60mm;
5) gęstość pęczków: min. 10 070/m2 - max 10 600/m2;
6) gęstość włókien: min. 161 000 włókien/m2 - max 169 000 włókien/m2;
7) grubość włókna: min. 300 mikronów max 400 mikronów;
8) wytrzymałość na wyrywanie: min. 40N;
9) przepuszczalność wody dla trawy: min. 2 000mm/h;
10)przepuszczalność wody dla systemu: min. 2 000mm/h;
11)wypełnienie: piasek kwarcowy w ilości 25 kg/m2 oraz granulat gumowy (EPDM z recyklingu) w ilości 16 kg/m2.
3. Nowo położona nawierzchnia musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i badania, potwierdzające spełnianie obowiązujących norm jakości materiałów dla tego typu obiektów użyteczności publicznej.
4. Nawierzchnia musi być bezpieczna dla użytkowników, nie być urazogenna i odpowiadać specyfice sportowej modernizowanego obiektu.
5. W ramach prac związanych z ułożeniem nawierzchni syntetycznej trawiastej, należy w szczególności:
1) zdemontować istniejącą nawierzchnię syntetyczną i pozostawić na terenie Szkoły,
2) poprawić podbudowę,
3) ułożyć nową nawierzchnię ze sztucznej trawy,
4) wytyczyć i wkleić linie,
5) zasypać nawierzchnię piaskiem kwarcowym oraz granulatem,
6) zasypać nawierzchnię i ją rozczesać,
7) uporządkować teren po wykonanych pracach.
4. Zadanie realizowane jest z dofinansowaniem ze środków udzielonych w ramach pomocy finansowej udzielonej przez Województwo Mazowieckie w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej „Mazowsze dla sportu 2024”.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się: Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
6. Załączony do SWZ przez Zamawiającego Przedmiar robót ma charakter informacyjny, pomocniczy i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku
z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ma obowiązek wykonać prace nie ujęte w Przedmiarze robót, które można było przewidzieć na podstawie załączonej Dokumentacji technicznej.
7. Wszystkie wymagania określone w dokumentacji technicznej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
8. W przypadku, gdy w Dokumentacji technicznej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego wykonawcę jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy traktować je jako rozwiązania przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych opisywanych w SWZ, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego w Rozdziale III ust. 9 SWZ. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10.Wykonawca jest zobowiązany zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do potrzebnego zastosowania. Wszystkie materiały, urządzenia
i rozwiązania równoważne muszą być w szczególności: tej samej wytrzymałości
i trwałości, o tym samym poziomie estetyki, o parametrach technicznych materiałów
i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji technicznej, muszą być kompatybilne
z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż oraz posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne.
11.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz załączonymi do niej dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną.
12.Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 3 lata licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 5 lat licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SWZ.
13.Opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
39293300-5 - Sztuczna trawa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gniado Janusz "KORTBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011850425
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 7a
7.3.4) Miejscowość: Okuniew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-079
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
INNE PRZETARGI ŁOCHÓW
więcej: przetargi ŁOCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku punktu przedszkolnego z przeznaczeniem na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik-2012" przy Szkole Podstawowej Nr 33 im. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie", przy ul. Pogodnej 19 na działce Nr 1/52 ...
- Modernizacja budynku z zakresie remontu dachu budynku Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie,
- "Rozbudowa Żłobka Nr 1 w Augustowie"
- Remont i utrzymanie rowów, przepustów, ścieków i poboczy ulic na terenie Miasta Nowego Sącza w 2025 roku
- BUDOWA UL. DŁUGIEJ OD UL. PRZEJAZDOWEJ DO UL. MOKREJ W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Sztuczna trawa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.