Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00405805/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W GARWOLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014823759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wnowicka@pzdgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl/ oraz www.pzdgarwolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie w sezonie zimowym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fef1aee9-5364-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024136/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie w sezonie zimowym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405805/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.242.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie – Służba Drogowa w Trojanowie o łącznej długości 165,026 km w sezonie zimowym 2022/2023.
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach – teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie, przy użyciu; Samochodów ciężarowych z pługami odśnieżnymi, piaskarkami – 2 szt.+ ładowarka do załadunku materiałów uszorstniających na piaskarki – 1 szt. (będących własnością Wykonawcy).
Długość dróg do zwalczania śliskości zimowej – 32,964 km
Mieszankę piaskowo-solną zabezpiecza Zamawiający.
Ilość godzin w sezonie zimowym 2022/2023 – 280 godz.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
Uwaga;
1) Za czas pracy sprzętu (samochód z pługiem i piaskarką) uważa się czas od momentu rozpoczęcia załadunku piaskarki do momentu zakończenia posypywania.
2) Wykonawca zapewni obecność operatorów ładowarek na składowisku materiałów w trakcie trwania całego procesu sypania.
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do stawienia się w siedzibie Zamawiającego i złożenia pisemnych wyjaśnień w sprawie skarg użytkowników dotyczących wykonywanej przez siebie usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUST-TRANS- Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388994273
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miasta Garwolina wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - CZYSZKÓWEK
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - UNIN KOLONIA
- Budowa i przebudowa dróg i chodników na terenie miasta Garwolina w celu poprawy dostępności komunikacyjnej na terenie Miasta Garwolina.
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu nr JNI 1001836 na rzece Wilga w miejscowości Miastków Kościelny w km 0+288 drogi powiatowej nr 1337W Miastków Kościelny - Ryczyska -Gózdek wraz z dojazdami
- Budowa Publicznego Żłobka "Garwoliński Świat Malucha" oraz Publicznego Przedszkola nr 2 "Akademia Pana Kleksa".
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.