eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślRemont budynku Domu Ludowego w Ostrowie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Domu Ludowego w Ostrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borelowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 0-16 670 48 00

1.5.8.) Numer faksu: 0-16 670 52 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaprzemysl@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1aade5f-5e94-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku Domu Ludowego w Ostrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1aade5f-5e94-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039274/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Remont budynku Domu Ludowego w Ostrowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419830

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.10.ZP.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 50959,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:
„Remont budynku Domu Ludowego w Ostrowie.”
Na przedmiot zamówienia składają się następujące zakresy:
I. Remont dachu wyższego budynku
1. Mycie pokrycia dachowego z wykorzystaniem dedykowanych środków chemicznych oraz oczyszczenie z rdzy,
2. Wykonanie uszczelnień miejscowych pokrycia,
3. Malowanie farbą gruntującą w miejscach uszkodzeń (występowania rdzy),
4. Nałożenie podwójnych powłok malarskich na całych połaciach dachowych,
5. Wykonanie robót analogicznych dla pasa podrynnowego, orynnowania oraz obróbek blacharskich attyki,
6. Naprawa (poprzez wymianę) dwóch lejów spustowych z blachy powlekanej,

II. Remont dachu niższego budynku
1. Mycie pokrycia dachowego z wykorzystaniem dedykowanych środków chemicznych oraz oczyszczenie z rdzy,
2. Wykonanie uszczelnień miejscowych pokrycia,
3. Malowanie farbą gruntującą w miejscach uszkodzeń (występowania rdzy),
4. Nałożenie podwójnych powłok malarskich na całych połaciach dachowych,
5. Wykonanie robót analogicznych dla pasa podrynnowego, orynnowania oraz obróbek blacharskich attyki,

III. Remont kominów wyższego dachu

1. Przygotowanie podłoża (ścian bocznych) pod docieplenie metodą lekką mokrą,
gruntowanie powierzchni;
2. Docieplenie warstwą styropianu gr. 5 cm;
3. Wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowym tynkiem akrylowym barwionym w masie,
4. Remont czapek kominowych poprzez oczyszczenie i zagruntowanie powierzchni oraz wykonaniem pokrycia z papy termoizgrzewalnej;
5. Wykonanie obwodowego ofasowania czapek z blachy powlekanej,

IV. Remont kominów niższego budynku
1. Przygotowanie podłoża (ścian bocznych) pod docieplenie metodą lekką mokrą,
gruntowanie powierzchni;
2. Docieplenie warstwą styropianu gr. 5 cm;
3. Wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowym tynkiem akrylowym barwionym w masie,
4. Remont czapek kominowych poprzez oczyszczenie i zagruntowanie powierzchni oraz wykonaniem pokrycia z papy termoizgrzewalnej;
5. Wykonanie obwodowego ofasowania czapek z blachy powlekanej,

V. Mur ogniowy na ścianie szczytowej
1. Remont murka ogniowego poprzez spoinowanie cegieł,
2. Montaż podkładowych płyt OSB
3. Montaż obróbki blacharskiej murka z blachy powlekanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67621,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86069,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72819,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane R.P. Zawitkowscy S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367980630

7.3.3) Ulica: Dojazdowa

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72819,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.