Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00384967/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb Uczestników Projektu „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II” (6 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8134571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb Uczestników Projektu „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II” (6 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f544c73b-4bd0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.41.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226100,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43359,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 6 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia sześcioma częściami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Każda z form szkoleń zawodowych, odpowiednio kończy się:
a) uzyskaniem kwalifikacji cząstkowej lub efektów uczenia się określonych w Zintegrowanych Rejestrze Kwalifikacji (ZRK) poprzez proces walidacji i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabytą kwalifikację lub zestaw efektów uczenia się, wydanego przez instytucję certyfikującą uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów, tj. przez podmiot, który uzyskał uprawnienia do certyfikowania, spełniając wymogi określone w ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22.12.2015 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 226) a w okresie przejściowym także podmiot, który spełnia podstawowe wymogi określone w Ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji,
b) nabyciem lub wzmocnieniem kompetencji i umiejętności zawodowych, ułatwiających czynności zawodowe wykonywane w PS, obejmujące zbiór efektów uczenia nieujęty w ZRK – potwierdzonych pisemnym poświadczeniem organizatora formy szkoleniowej oraz – jeżeli jest to możliwe – procesem walidacji i certyfikacji przeprowadzonym przez uprawnioną instytucję certyfikującą funkcjonującą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
c) nabyciem uprawnień (w zależności od specyfiki danego uprawnienia) potwierdzone dokumentem potwierdzającym nadanie uprawnień, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
d) szkolenia zawodowe dla pracowników PES, każdorazowo powinny się kończyć uzyskaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego nabyte kwalifikacje/uprawnienia zawodowe.
e) szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pacy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
Ogólny zapis dot. wszystkich części:
- łącznie max. 22 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie 369 godzin szkoleniowych dla wszystkich 6 części – (suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie max. 22 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 7 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisem przedmiotu zamówienia.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 6 części.
Część 1
Szkolenie pn. Pizza dzisiejsze i przyszłe trendy - 5 osób, minimalny zakres godzinowy: 16h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu rzeszowskiego (woj. podkarpackie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11666,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 6 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia sześcioma częściami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Każda z form szkoleń zawodowych, odpowiednio kończy się:
a) uzyskaniem kwalifikacji cząstkowej lub efektów uczenia się określonych w Zintegrowanych Rejestrze Kwalifikacji (ZRK) poprzez proces walidacji i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabytą kwalifikację lub zestaw efektów uczenia się, wydanego przez instytucję certyfikującą uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów, tj. przez podmiot, który uzyskał uprawnienia do certyfikowania, spełniając wymogi określone w ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22.12.2015 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 226) a w okresie przejściowym także podmiot, który spełnia podstawowe wymogi określone w Ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji,
b) nabyciem lub wzmocnieniem kompetencji i umiejętności zawodowych, ułatwiających czynności zawodowe wykonywane w PS, obejmujące zbiór efektów uczenia nieujęty w ZRK – potwierdzonych pisemnym poświadczeniem organizatora formy szkoleniowej oraz – jeżeli jest to możliwe – procesem walidacji i certyfikacji przeprowadzonym przez uprawnioną instytucję certyfikującą funkcjonującą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
c) nabyciem uprawnień (w zależności od specyfiki danego uprawnienia) potwierdzone dokumentem potwierdzającym nadanie uprawnień, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
d) szkolenia zawodowe dla pracowników PES, każdorazowo powinny się kończyć uzyskaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego nabyte kwalifikacje/uprawnienia zawodowe.
e) szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pacy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
Ogólny zapis dot. wszystkich części:
- łącznie max. 22 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie 369 godzin szkoleniowych dla wszystkich 6 części – (suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie max. 22 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 7 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisem przedmiotu zamówienia.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 6 części.
Część 2
Szkolenie pn. Prawidłowa obecność firmy w Internecie - 2 osoby, minimalny zakres godzinowy:24h/ dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu rzeszowskiego (woj. podkarpackie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 5850,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 6 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia sześcioma częściami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Każda z form szkoleń zawodowych, odpowiednio kończy się:
a) uzyskaniem kwalifikacji cząstkowej lub efektów uczenia się określonych w Zintegrowanych Rejestrze Kwalifikacji (ZRK) poprzez proces walidacji i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabytą kwalifikację lub zestaw efektów uczenia się, wydanego przez instytucję certyfikującą uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów, tj. przez podmiot, który uzyskał uprawnienia do certyfikowania, spełniając wymogi określone w ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22.12.2015 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 226) a w okresie przejściowym także podmiot, który spełnia podstawowe wymogi określone w Ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji,
b) nabyciem lub wzmocnieniem kompetencji i umiejętności zawodowych, ułatwiających czynności zawodowe wykonywane w PS, obejmujące zbiór efektów uczenia nieujęty w ZRK – potwierdzonych pisemnym poświadczeniem organizatora formy szkoleniowej oraz – jeżeli jest to możliwe – procesem walidacji i certyfikacji przeprowadzonym przez uprawnioną instytucję certyfikującą funkcjonującą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
c) nabyciem uprawnień (w zależności od specyfiki danego uprawnienia) potwierdzone dokumentem potwierdzającym nadanie uprawnień, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
d) szkolenia zawodowe dla pracowników PES, każdorazowo powinny się kończyć uzyskaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego nabyte kwalifikacje/uprawnienia zawodowe.
e) szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pacy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
Ogólny zapis dot. wszystkich części:
- łącznie max. 22 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie 369 godzin szkoleniowych dla wszystkich 6 części – (suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie max. 22 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 7 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisem przedmiotu zamówienia.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 6 części.
Część 3
Szkolenie pn. Pozytywna dyscyplina - 5 osób, minimalny zakres godzinowy 7h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu strzyżowskiego (woj. podkarpackie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 3816,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 6 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia sześcioma częściami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Każda z form szkoleń zawodowych, odpowiednio kończy się:
a) uzyskaniem kwalifikacji cząstkowej lub efektów uczenia się określonych w Zintegrowanych Rejestrze Kwalifikacji (ZRK) poprzez proces walidacji i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabytą kwalifikację lub zestaw efektów uczenia się, wydanego przez instytucję certyfikującą uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów, tj. przez podmiot, który uzyskał uprawnienia do certyfikowania, spełniając wymogi określone w ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22.12.2015 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 226) a w okresie przejściowym także podmiot, który spełnia podstawowe wymogi określone w Ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji,
b) nabyciem lub wzmocnieniem kompetencji i umiejętności zawodowych, ułatwiających czynności zawodowe wykonywane w PS, obejmujące zbiór efektów uczenia nieujęty w ZRK – potwierdzonych pisemnym poświadczeniem organizatora formy szkoleniowej oraz – jeżeli jest to możliwe – procesem walidacji i certyfikacji przeprowadzonym przez uprawnioną instytucję certyfikującą funkcjonującą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
c) nabyciem uprawnień (w zależności od specyfiki danego uprawnienia) potwierdzone dokumentem potwierdzającym nadanie uprawnień, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
d) szkolenia zawodowe dla pracowników PES, każdorazowo powinny się kończyć uzyskaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego nabyte kwalifikacje/uprawnienia zawodowe.
e) szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pacy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
Ogólny zapis dot. wszystkich części:
- łącznie max. 22 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie 369 godzin szkoleniowych dla wszystkich 6 części – (suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie max. 22 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 7 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisem przedmiotu zamówienia.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 6 części.
Część 4
Szkolenie pn. Prawo Zamówień Publicznych - 3 osoby, minimalny zakres godzinowy 21h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu rzeszowskiego (woj. podkarpackie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 7700,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 6 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia sześcioma częściami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Każda z form szkoleń zawodowych, odpowiednio kończy się:
a) uzyskaniem kwalifikacji cząstkowej lub efektów uczenia się określonych w Zintegrowanych Rejestrze Kwalifikacji (ZRK) poprzez proces walidacji i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabytą kwalifikację lub zestaw efektów uczenia się, wydanego przez instytucję certyfikującą uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów, tj. przez podmiot, który uzyskał uprawnienia do certyfikowania, spełniając wymogi określone w ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22.12.2015 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 226) a w okresie przejściowym także podmiot, który spełnia podstawowe wymogi określone w Ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji,
b) nabyciem lub wzmocnieniem kompetencji i umiejętności zawodowych, ułatwiających czynności zawodowe wykonywane w PS, obejmujące zbiór efektów uczenia nieujęty w ZRK – potwierdzonych pisemnym poświadczeniem organizatora formy szkoleniowej oraz – jeżeli jest to możliwe – procesem walidacji i certyfikacji przeprowadzonym przez uprawnioną instytucję certyfikującą funkcjonującą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
c) nabyciem uprawnień (w zależności od specyfiki danego uprawnienia) potwierdzone dokumentem potwierdzającym nadanie uprawnień, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
d) szkolenia zawodowe dla pracowników PES, każdorazowo powinny się kończyć uzyskaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego nabyte kwalifikacje/uprawnienia zawodowe.
e) szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pacy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
Ogólny zapis dot. wszystkich części:
- łącznie max. 22 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie 369 godzin szkoleniowych dla wszystkich 6 części – (suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie max. 22 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 7 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisem przedmiotu zamówienia.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 6 części.
Część 5
Szkolenie pn. Sprzedawca Food Truck - 4 osoby, minimalny zakres godzinowy 8h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu tarnobrzeskiego lub Nowa Dęba (woj. podkarpackie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 6657,34 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 6 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia sześcioma częściami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Każda z form szkoleń zawodowych, odpowiednio kończy się:
a) uzyskaniem kwalifikacji cząstkowej lub efektów uczenia się określonych w Zintegrowanych Rejestrze Kwalifikacji (ZRK) poprzez proces walidacji i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabytą kwalifikację lub zestaw efektów uczenia się, wydanego przez instytucję certyfikującą uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów, tj. przez podmiot, który uzyskał uprawnienia do certyfikowania, spełniając wymogi określone w ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22.12.2015 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 226) a w okresie przejściowym także podmiot, który spełnia podstawowe wymogi określone w Ustawie o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji,
b) nabyciem lub wzmocnieniem kompetencji i umiejętności zawodowych, ułatwiających czynności zawodowe wykonywane w PS, obejmujące zbiór efektów uczenia nieujęty w ZRK – potwierdzonych pisemnym poświadczeniem organizatora formy szkoleniowej oraz – jeżeli jest to możliwe – procesem walidacji i certyfikacji przeprowadzonym przez uprawnioną instytucję certyfikującą funkcjonującą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
c) nabyciem uprawnień (w zależności od specyfiki danego uprawnienia) potwierdzone dokumentem potwierdzającym nadanie uprawnień, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
d) szkolenia zawodowe dla pracowników PES, każdorazowo powinny się kończyć uzyskaniem certyfikatu zewnętrznego potwierdzającego nabyte kwalifikacje/uprawnienia zawodowe.
e) szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pacy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
Ogólny zapis dot. wszystkich części:
- łącznie max. 22 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie 369 godzin szkoleniowych dla wszystkich 6 części – (suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 2-10 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
- Łącznie max. 22 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 7 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisem przedmiotu zamówienia.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 6 części.
Część 6
Szkolenie pn. Terapia wisceralna - 3 osoby, minimalny zakres godzinowy 37h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu rzeszowskiego (woj. podkarpackie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 7668,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8762498132
7.3.3) Ulica: Chełmińska 106A/36
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5106,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4`N Studio Grzegorz Wieczorowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9241247787
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-001
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
4`N STUDIO GRZEGORZ WIECZOROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
4`N STUDIO GRZEGORZ WIECZOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEA Terapia Rozwój Justyna Masłyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8672032200
7.3.3) Ulica: Krakowska 155l/2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-506
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDEA Terapia Rozwój - Justyna Masłyk
jakie przetargi wygrała firma
IDEA Terapia Rozwój - Justyna Masłyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8762498132
7.3.3) Ulica: Chełmińska 106A/36
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEA Terapia Rozwój Justyna Masłyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8672032200
7.3.3) Ulica: Krakowska 155l/2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-506
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDEA Terapia Rozwój - Justyna Masłyk
jakie przetargi wygrała firma
IDEA Terapia Rozwój - Justyna Masłyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Power Motive
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832131394
7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365
7.3.5) Kod pocztowy: 32-420
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla istniejących wylotów zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich w województwie podkarpackim - 4 zadania
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.