Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2023 r. - Rejon Łódź Bałuty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2023 r. - Rejon Łódź Bałuty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8235f6a-724e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007564/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.46 Remont urządzeń odwadniających, rowów i poboczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wybrany tryb udzielenia zamówienia publicznego wynika z faktu, że część 1 – Rejon Łódź Bałuty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2023 r. z podziałem na cztery części” numer DSR-ZP-III.271.71.2023 została unieważniona z powodu braku złożonych ofert.
Pierwotne warunki zamówienia, które były ustalone w postępowaniu przetargowym nie zostały przez Zamawiającego w istotny sposób zmienione.
W związku z powyższym zachodzi podstawa do udzielenia przedmiotowego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b7243d26-3508-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.94.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263965,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2023 r. - Rejon Łódź Bałuty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324670,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324670,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324670,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „CHADO” Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Grażyna Chałat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331099692
7.3.3) Ulica: Przecław 24
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
„Andro” Anna Maria Fijałkowska - pełny zakres
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "CHADO" Grażyna Chałat
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "CHADO" Grażyna Chałat
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324670,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 2/D/25 Dostawa sprzętu i materiałów dla Zakładu Patomorfologii
- 5/TP/ZP/D/2025 Dostawa serwerów z oprogramowaniem oraz instalacja .
- Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 2 części Część 1: ul. Młynarska 54 Część 2: ul. Sporna 30
- Dostawa materiałów szewnych.
- Naprawa instalacji domofonowej i bramofonowej.
- Roboty konserwacyjne dekarskie w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kłaj- etap V
- Przebudowa drogi w miejscowości Skrzynki, Przesiadłów, Ojrzanów i Tobiasze.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2221P i 2226P - przebudowa chodnika w m. Jarząbkowo
- Budowa drogi gminnej - ulicy Ogrodowej w Nasielsku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4488P - budowa chodnika w m. Dziadowice
- wykonanie inwestycji pn. "Rozbudowa ul. S. Okrzei"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.