eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wa³brzychOdbiór odpadów komunalnych za okres od 01.01.2023r. do 31.12.2024r. z terenu Szpitala przy ul. Soko³owskiego 4 i Batorego 4



Og³oszenie z dnia 2022-11-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór odpadów komunalnych za okres od 01.01.2023r. do 31.12.2024r. z terenu Szpitala przy ul. Soko³owskiego 4 i Batorego 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Soko³owskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Soko³owskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wa³brzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.slomiana@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych za okres od 01.01.2023r. do 31.12.2024r. z terenu Szpitala przy ul. Soko³owskiego 4 i Batorego 4

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c7fc6ba4-6c9c-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00458707

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00064382/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 Odbiór odpadów komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu za³o¿enia Konta U¿ytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez U¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
3. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
4. Sk³adaj±c ofertê zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej z³o¿enie w przypadku si³y wy¿szej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne zwi±zane z brakiem np. aktualnej przegl±darki, itp.
Wiêcej informacji na temat wymagañ technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje sie w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl, stanowi±cych Za³±cznik nr 10 i 10a do SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z przeprowadzaniem postêpowania o udzielenie zamówienia na „Odbiór odpadów komunalnych za okres od 01.01.2023r. do 31.12.2024r. z terenu Szpitala przy ul. Soko³owskiego 4 i Batorego 4” - Zp/79/TP/22 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu ul. Soko³owskiego 4, 58-309 Wa³brzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1. Informujemy, ¿e Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt mo¿liwy jest za po¶rednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobê zastêpuj±c± IODO, kontakt za po¶rednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
Celem przetwarzania danych osobowych jest wype³nienie obowi±zków prawnych ci±¿±cych na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Odbiór odpadów komunalnych za okres od 01.01.2023r. do 31.12.2024r. z terenu Szpitala przy ul. Soko³owskiego 4 i Batorego 4” - Zp/79/TP/22 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z pó¼n. zm.). Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyj±tkowych przypadkach w tym samym celu bêdziemy równie¿ przetwarzaæ dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych lub naruszeñ prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w zwi±zku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wy¿ej ustawy. Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
2. Dane przekazane przez Pani±/Pana bêd± podlega³y udostêpnieniu nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: organy w³adzy publicznej, organy ¶cigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy wystêpuj± z ¿±daniem w oparciu o stosown± podstawê prawn± w tym np. Krajowa Izba Odwo³awcza, inne podmioty, które ¶wiadcz± us³ugi na rzecz administratora np. podmiotom ¶wiadcz±cym obs³ugê prawn±, podmiotom, z którymi administrator zawar³ umowê przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.
3. Administrator nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
4. Dane osobowe, wynikaj±ce ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z za³±cznikami, bêd± przechowywane przez okres 4 lat licz±c od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powy¿ej 4 lat, przechowywana jest przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli ¶rodki finansowe zosta³y pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja bêdzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznaj±cych te ¶rodki i mog± wynosiæ okresy d³u¿sze ni¿ 4 lata. Po tym terminie dane bêd± protokolarnie niszczone.
5. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych, gdy s± niezgodne ze stanem rzeczywistym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/79/TP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych oraz zagospodarowanie odebranych odpadów z terenu Specjalistycznego Szpitala przy ul. Soko³owskiego 4 oraz ul. Batorego 4 w Wa³brzychu w ilo¶ci oko³o 6 200 m3. Dalszy i dok³adny opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej jako: SWZ).

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia warto¶ci zamówienia nie mniej jednak ni¿ do 70%, za¶ Wykonawca wyra¿a na to zgodê oraz o¶wiadcza, ¿e w stosunku do Zamawiaj±cego nie bêdzie dochodzi³ jakichkolwiek roszczeñ z tego tytu³u.
Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y:
a) odbiór, transport i zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami w zakresie transportu,
b) prowadzenie dzia³alno¶ci zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa,
c)ponoszenie odpowiedzialno¶ci za transport odpadów od miejsca czasowego gromadzenia odpadów (wraz z za³adunkiem),
d) przekazanie do nieodp³atnego u¿ywania, bez pobierania kaucji, pojemników na odpady komunalne. Pojemniki maj± znajdowaæ siê na terenie Szpitala w systemie 24 godziny na dobê – ci±gle i nieprzerwanie.
Wykonawca jest zobowi±zany we w³asnym zakresie do za³adunku na w³asny ¶rodek transportu.
LP KODODPADU OPIS PRZEDMIOTU JEDN. MIARY ILO¦Æ
1 20 03 01 Zmieszane odpady komunalne Pojemnik 7 m3 typu KP7 744
2 20 01 39 Tworzywa sztuczne Pojemnik 1 100 l
/ 1,1 m3 / 208
3 20 01 01 Papier Pojemnik 1 100 l
/ 1,1 m3 / 96
4 20 01 02 Szk³o Pojemnik 0,24 m3 104
5 20 02 01 BIO odpady Pojemnik 0,24 m3 104
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych oraz zagospodarowanie odebranych odpadów z terenu Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Soko³owskiego przy ul. Soko³owskiego 4 i ul. Batorego 4 w Wa³brzychu w ilo¶ci i czêstotliwo¶ci podanej poni¿ej:

HARMONOGRAM ODBIORU ODPADÓW

Szpital ul. Soko³owskiego 4
Poniedzia³ek – zmieszane odpady komunalne: 2 pojemniki o pojemno¶ci 7 m3
¦roda - zmieszane odpady komunalne: 1 pojemnik o pojemno¶ci 7 m3
- tworzywa sztuczne: 1 pojemnik o pojemno¶ci 1,1 m3
Pi±tek - zmieszane odpady komunalne: 2 pojemniki o pojemno¶ci 7 m3

Co dwa tygodnie:
- szk³o 1 pojemnik o pojemno¶ci 0,24 m3
- BIO odpady 1 pojemnik o pojemno¶ci 0,24 m3

Co tydzieñ:
- papier 1 pojemnik o pojemno¶ci 1,1 m3


Szpital ul. Batorego 4
Wtorek – zmieszane odpady komunalne: 1 pojemnik o pojemno¶ci 7 m3
¦roda - tworzywa sztuczne: 1 pojemnik o pojemno¶ci 1,1 m3
Pi±tek - zmieszane odpady komunalne: 1 pojemnik o pojemno¶ci 7 m3

Co dwa tygodnie:
- szk³o 1 pojemnik o pojemno¶ci 0,24 m3
- BIO odpady 1 pojemnik o pojemno¶ci 0,24 m3
- papier 1 pojemnik o pojemno¶ci 1,1 m3

KODY ODPADÓW I TYPY POJEMNIKÓW
Pojemnik kontener 7 m3 typu KP7 – zmieszane odpady komunalne 20 03 01
Pojemnik o pojemno¶ci 1100 l / 1,1 m3 / - tworzywa sztuczne 20 01 39
Pojemnik o pojemno¶ci 1100 l / 1,1 m3 / - papier 20 01 01
Pojemnik o pojemno¶ci 240 l / 0,24 m3 / - szk³o 20 01 02
Pojemnik o pojemno¶ci 240 l / 0,24 m3 / - BIO odpady 20 02 01

Umowa zawarta na okres 24 m-cy od dnia 01.01.2023 r.

Ilo¶ci odpadów:
24 miesi±ce – ok. 5200,00 m3 Szpital ul. Soko³owskiego
24 miesi±ce – ok. 1000,00 m3 Szpital ul. Batorego
Razem – ok. 6200,00 m3

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena najni¿sza otrzymuje automatycznie 100 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wy¿szej cenie:
Cena najni¿sza z oferty a
--------------------------------- x 100 pkt = ilo¶æ punktów dla oferty oc.
Cena wy¿sza z oferty ocenianej o wy¿szej cenie

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Zgodnie z tre¶ci± art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy stawia warunek w powy¿szym zakresie: Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualne uprawnienia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy stawia warunek w powy¿szym zakresie: Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotê min. 200 000,00 z³.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej dwie us³ugi tego samego rodzaju odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia, tj. us³ug zwi±zanych z odpadami, w tym co najmniej 1 us³uga wykonywana przez okres min.1 roku na kwotê min. 100 000,00 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy P.z.p.:

1. a) posiada aktualny wpis do Rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, wydany na mocy Ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. (tekst jednolity Dz. U. 2022r. poz. 1297) zezwalaj±cy na ¶wiadczenie us³ug odbioru odpadów komunalnych.
b) posiada wpis do rejestru BDO stanowi±cego integraln± czê¶æ bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. tekst jednolity: Dz.U. z 2022r. poz. 699) w zakresie podmiotu transportuj±cego odpady.
W przypadku gdy termin wa¿no¶ci decyzji wygasa w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ nowe zezwolenie i przedstawiæ je Zamawiaj±cemu. Nie dopuszcza siê przerw w terminach obowi±zywania (wa¿no¶ci) nastêpuj±cych po sobie decyzji.
2. Posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie ¶wiadczenia us³ug w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; tj.: wykonanie co najmniej dwóch us³ug tego samego rodzaju odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia, tj. us³ug zwi±zanych z odpadami, w tym co najmniej 1 us³uga wykonywana przez okres min.1 roku na kwotê min. 100 000,00 z³.
3. Na podstawie wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia (za³±cznik nr 8 do SWZ).
4. Na podstawie o¶wiadczenia dot. liczby osób z minimalnym wynagrodzeniem za pracê, które bêd± uczestniczyæ w realizacji us³ugi (za³±cznik nr 9 do SWZ).
5. Sytuacja ekonomiczna: na podstawie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotê min. 200 000,00 z³.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1-2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-08 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-08 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Oferta musi zawieraæ:
1. Wype³niony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – za³±cznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 4 do SWZ. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie polegaæ na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (za³±cznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy – za³±cznik nr 4a (z³o¿yæ, je¿eli dotyczy).
3. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy Konsorcjum lub Spó³ki Cywilnej.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy.
5. Tabela podwykonawcy – stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.