eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzionkówBieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych w Radzionkowie w 2024 roku.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych w Radzionkowie w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42

1.5.2.) Miejscowość: Radzionków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323887106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych w Radzionkowie w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bd81cb8-6291-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008489/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych w Radzionkowie w 2024 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżących remontów dróg gminnych i wewnętrznych w Radzionkowie w 2024 roku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
Zadanie 1 - Remonty bieżące na drogach gminnych w 2024 roku, na które składają się następujące roboty budowlane: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową grysową zamkniętą; b) wykonanie nakładki z asfaltobetonu grubości 5 cm; c) remont nawierzchni z płyt betonowych; d) remont nawierzchni z kostki betonowej;
e) remont nawierzchni z kostki betonowej wraz z wymianą podbudowy grub. 20 cm; f) remont chodników o nawierzchni z płyt betonowych 35/35; g) wymiana krawężników betonowych 15/30 cm na wibroprasowane 15/30 (lub rozbiórka pasa chodnika); h) wymiana obrzeży betonowych 8/30 cm;
i) utwardzenie dróg gruntowych żużlem wielkopiecowym lub frazem asfaltowym grubości 15 cm; j) uzupełnienie ubytków masą bitumiczną na zimno; k) remont nawierzchni z kostki kamiennej; l) regulacja kratki ściekowej i włazów; m) wymiana wpustu ulicznego; n) wymiana przykanalika. Zadanie 2 – Remonty bieżące na drogach wewnętrznych w 2024 roku, na które składają się następujące roboty budowlane: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową grysową zamkniętą; b) wykonanie nakładki z asfaltobetonu o grubości 5 cm; c) remont nawierzchni z płyt betonowych; d) remont nawierzchni z kostki betonowej; e) remont nawierzchni z kostki betonowej wraz z wymianą podbudowy o grubości 20 cm; f) wymiana krawężników betonowych 15/30 cm na wibroprasowane 15/30 (lub rozbiórka pasa chodnika); g) wymiana obrzeży betonowych 8/30 cm; h) utwardzenie dróg gruntowych żużlem wielkopiecowym lub frazem asfaltowym o grubości 15 cm; i) regulacja kratki ściekowej i włazów; j) wymiana wpustu ulicznego; k) wymiana przykanalika. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki: a) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót b)załącznik nr 1A do SWZ – Przedmiar robót zawierający kalkulację cenową wartości zadania nr 1. c) załącznik nr 1B do SWZ - Przedmiar robót zawierający kalkulację cenową wartości zadania nr 2. 4. Zamawiający zastrzega, że w przypadku robót budowlanych wskazanych w pozycjach 4 i 5 przedmiaru robót dla obydwu zadań (załącznik 1A i załącznik 1B) w celu ich wykonania należy wykorzystać od 25% do 75% materiału z odzysku, co podlega kontroli Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Zamówienie zostało przeprowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bez możliwości przeprowadzenia negocjacji. W postępowaniu wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył 597.500,00 zł brutto na realizację zamówienia. Cena najniższej oferty wynosi 903.846,50 zł i znacząco przekracza, aż o 306.346,50 zł kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, a Zamawiający nie dysponuje środkami by zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najtańszej.

UZASADNIENIE PRAWNE:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie
art. 255 pkt 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 903846,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1581100,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.