Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00422821/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie laboratoriów w ramach projektu NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych (sprzęt IT oraz oprogramowanie) z dopuszczeniem ofert częściowych - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225892180
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie laboratoriów w ramach projektu NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych (sprzęt IT oraz oprogramowanie) z dopuszczeniem ofert częściowych - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4762a5e-60f7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028511/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Wyposażenie laboratoriów w ramach projektu NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych (sprzęt IT oraz oprogramowanie) z dopuszczeniem ofert częściowych - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznychi Biomedycznych, nr POIR.04.02.00-00-C004/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-52/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 282240 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest rozbudowa zasilaczy zasilania gwarantowanego UPS (produkcji Delta Electronics INC.) o moduły mocy 50kW zlokalizowanych w serwerowni budynku Krajowego Centrum Zaawansowanych Analiz Obrazowania w Naukach Biologicznych I Biomedycznych Ul. Leśna 13, 11-730, w Mikołajkach.Stan istniejący:
System zasilania obiektu zbudowany jest z dwóch zasilaczy zasilania gwarantowanego UPS modułowych Modulon DPH300kW System 300kVA (produkcji Delta Electronics INC.). Każdy wyposażony jest w jeden moduł mocy 50kW, (układ pracy 50kW + 50kW). Czas podtrzymania 7 min dla każdego UPS dla mocy docelowej 200kW każdy.
Parametry układu zasilającego UPS:
" System dystrybucji zasilania gwarantowanego od UPS do RACK w kon?guracji dwumagistralowej - 2N
" Zestaw UPS składający się z niezależnych jednostek UPS o mocy do 200 kVA przy PF =1
" Każdy zasilacz UPS wyposażony w niezależny układ bypassu elektronicznego.
" Zestaw UPS wyposażony w ręczny bypass serwisowy.
" Możliwość wykonywania czynności serwisowych lub rozbudowy zestawu UPS-ów bez konieczności przejścia na by-pass.
" Klasa zasilaczy UPS wg EN-62040-3: VFI-SS-111 lub równoważnej.
" Każdy UPS wyposażony w swój zestaw baterii w technologii AGM, instalowanych na stojakach.
" Zastosowane akumulatory charakteryzują się projektowaną żywotnością VERYLONGLIFE wg EUROBAT.
" Zasilacze UPS włączone są do zintegrowanego systemu nadzoru infrastruktury i systemu monitorującego.
" Możliwość komunikacji przez protokół Modbus RTU lub Modbus IP
" Możliwość komunikacja za pomocą styków bezpotencjałowych, poza ww. protokołami transmisji danych
" Docelowa moc zasilacza to 200 kVA/ 200 kW z możliwością rozbudowy do 300 kVA/ 300 kW
" Klasy?kacja sprawności wyjściowej: VFI-SS-111
" Współczynnik mocy wyjściowej 1.0
Specyfikacja techniczna UPS:
" ModelDPH-300K / DPH-500K / DPH-600K
" Moc znamionowa
o DPH-300K50-300 kVA/kW
o Moduł mocy 50 kW : do 6 sztuk
" Wejście
o Napięcie znamionowe220/380 V, 230/400 V, 240/415 V (3 fazy, 4 przewody + uziemienie)
o Zakres napięcia176~276 V AC (pełne obciążenie)
o THDi< 3% **
o Współczynnik mocy> 0,99
o Zakres częstotliwości40~70 Hz
" Wyjście
o Napięcie220/380 V, 230/400 V, 240/415 V (3 fazy, 4 przewody + uziemienie)
o THDu? 0,5% (obciążenie liniowe)
o Regulacja napięcia± 1% (statyczna)
o Częstotliwość50/60 ± 0,05 Hz
o Przeciążalność? 125% : 10 minut
o ? 150% : 1 minut
o 150%: 1 sekunda
" Wyświetlacz 10" kolorowy ekran dotykowy
" Interfejs komunikacyjny
o StandardRS232 x 1,
o port równoległy x 4,
o USB typ A x 2,
o USB typ B x 1,
o MODBUS x 1,
o złącze SMART x 1,
o REPO x 1, EPO x 1,
o cyfrowe wejścia sygnałowe x 4,
o cyfrowe wyjścia sygnałowe x 6,
o złącze pomiaru temperatury x 4,
o wejścia cyfrowe stanu zabezpieczeń zewnętrznych x 4,
o BMS (RJ45) x 1,
o Ethernet x 1
" Zgodność
o Bezpieczeństwo CE
" Sprawność
o AC-AC Mode do 96,5%
o Tryb ECO 99%
" Baterie
o Napięcie znamionowe± 240 V DC
o Napięcie ładowania± 272V (regulowane w zakresie od 204 V do 312 V)
o Ochrona przed głębokim rozładowaniem Tak
" Warunki eksploatacji
o Temperatura pracy0~40?
o Wilgotność względna0~90% (bez kondensacji)
o Poziom hałasu (w odległości 1 m)
o DPH-300K< 75 dB
o Stopień ochrony IP20
" Inne
o Redundancja i praca równoległa - Redundancja na poziomie modułów i systemu
o Wyłącznik awaryjny - Zdalny (domyślnie) i lokalny (opcjonalnie)
o Uruchamianie z baterii - Tak
" Dane fizyczne
o Wymiary (szer. x głęb. x wys.)
o DPH-300K600 x 1100 x 2000 mm
o Waga: System UPS (bez modułów mocy)
o DPH-300K 311 kg
" Waga: Moduł mocy 50 kW (opcjonalny)36 kg
* Moc znamionową modułu mocy można ustawić za pomocą ekranu dotykowego na 50 kVA lub 55,6 kVA.
** Dla THDu <1%.
Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia - opis minimalnych wymagań funkcjonalno-technicznych oczekiwanych od zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz innych wymagań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zawarty jest w kolumnie B Tabeli Załącznika nr 2.1 do SWZ- Parametry.
Wszystkie warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy opisanych w Załączniku nr 7.1 do SWZ - Projekt umowy.
Wymagania dotyczące terminy realizacji:
Zamawiający wymaga, aby termin realizacji przedmiotu zamówienia nastąpił nie później niż 30 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy). Montaż i testy obciążeniowe zrealizowane będą w uzgodnieniu z Zamawiającym
Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy termin realizacji zamówienia, niż przedstawiono wyżej. Zaoferowanie krótszego terminu realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Oferty proponujące dłuższy termin od wskazanego powyżej zostaną odrzucone
Wymagania dotyczące gwarancji:
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie części przedmiotu zamówienia i wykonanych prac w ramach realizacji umowy, zgodnie z postanowieniami umowy.
Oferty proponujące krótszy okres gwarancji od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres gwarancji. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji dla dostarczonego przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest zakup i dostarczenie komputów przenośnych Laptop oraz akcesoriów.Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia - opis minimalnych wymagań funkcjonalno-technicznych oczekiwanych od zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz ilości, zawarty jest w kolumnie B Tabeli Załącznika nr 2.2 do SWZ- Parametry.
Wszystkie warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy opisanych w Załączniku nr 7.2 do SWZ - Projekt umowy.
Wymagania dotyczące terminy realizacji:
Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia nastąpiła nie później niż 30 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy).
Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy termin realizacji zamówienia, niż przedstawiono wyżej. Zaoferowanie krótszego terminu realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Oferty proponujące dłuższy termin od wskazanego powyżej zostaną odrzucone
Wymagania dotyczące gwarancji:
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Oferty proponujące krótszy okres gwarancji od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres gwarancji. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji dla dostarczonego przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 112350 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest zakup i dostarczenie urządzeń wielofunkcyjnych.Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia - opis minimalnych wymagań funkcjonalno-technicznych oczekiwanych od zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz ilości, zawarty jest w kolumnie B Tabeli Załącznika nr 2.3 do SWZ- Parametry.
Wszystkie warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy opisanych w Załączniku nr 7.3 do SWZ - Projekt umowy.
Wymagania dotyczące terminy realizacji:
Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia nastąpiła nie później niż 30 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy).
Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy termin realizacji zamówienia, niż przedstawiono wyżej. Zaoferowanie krótszego terminu realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Oferty proponujące dłuższy termin od wskazanego powyżej zostaną odrzucone
Wymagania dotyczące gwarancji:
Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Oferty proponujące krótszy okres gwarancji od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres gwarancji. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji dla dostarczonego przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 19890 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QUMAN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231427383
7.3.3) Ulica: Gościnna
7.3.4) Miejscowość: Blizne Łaszczyńskiego
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113578,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113578,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113578,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261650136
7.3.3) Ulica: Włodarzewska 65B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-384
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
jakie przetargi wygrała firma
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113578 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23542,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23542,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23542,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261650136
7.3.3) Ulica: Włodarzewska 65B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-384
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
jakie przetargi wygrała firma
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23542 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 2 i 3 niniejszego postępowania jest częścią zamówienia w ramach projektu NEBI w kategorii „Zakup wyposażenia i materiałów służących procesowi realizacji inwestycji” – 3.4.1 – Łączna szacunkowa wartość tej kategorii w projekcie wynosi 3 000 000 zł netto.
Konieczność wszczęcia tego postępowania wynika z unieważnienia cz. 2, 4 i 9 postępowania AZP-261-42/2023 – prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Do niniejszego postępowania zastosowano tzw. tryb podstawowy (art. 275 pkt 1 ustawy PZP), gdyż łączna wartość części objętych niniejszym postępowaniem jest mniejsza niż 20% wartości zamówienia w postępowaniu AZP-261-42/2023 i mniejsza niż 20% wartości zamówień w ww. kategoriach/stanowiskach projektu POIR NEBI. Ponadto wartość każdej z części niniejszego postępowania jest mniejsza niż równowartość w złotych 80 000 euro.
Zastosowano tryb jest zgodny z art. 30 ust.4 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup wraz z dostawą sprzętu do UG Kluczewsko oraz GOPS w Kluczewsku - etap I
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.