Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00355634/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00368589/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
- 2023/BZP 00192572/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i zagospodarowanie, w procesie odzysku, odpadu o kodzie 19 05 03–kompost nieodpowiadający wymaganiom”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW KOMUNALNYCH "STARY LAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192981658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9
1.5.2.) Miejscowość: Stary Las
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@starylas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starylas.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuokstarylas.mojbip.pl/31.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór i zagospodarowanie, w procesie odzysku, odpadu o kodzie 19 05 03–kompost nieodpowiadający wymaganiom”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-316e74c0-38bd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355634/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP.06.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 312000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywny odbiór i zagospodarowanie, w procesie odzysku, odpadu o kodzie 19 05 03
– kompost nieodpowiadający wymaganiom, wytworzony w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych „Stary Las” Sp. z o.
o. w miejscowości Stary Las 9, gmina Starogard Gdański, woj. pomorskie.
2. Kompost wytworzony został w procesie biologicznego przetwarzania odpadów zielonych i innych selektywnie zebranych
odpadów biodegradowalnych, frakcja poniżej 20 mm.
3. Odpad nie posiada właściwości i składników, które mogą powodować, że jest niebezpieczny.
Badania fizykochemiczne odpadu stanowią Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Ilość odpadu do zagospodarowania to 6 000 Mg.
5. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu przedmiotu zamówienia, w
zależności od specyfiki przyjętych rozwiązań technicznych i technologicznych w cyklu produkcyjnym, nieprzewidzianych
zmian w ilościach przyjmowanych do zagospodarowania odpadów lub warunków magazynowania, przy czym Zamawiający
zobowiązuje się do przekazania nie mniej niż 4 000 Mg odpadów (gwarantowana ilość).
6. Odpad o kodzie 19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom, wytworzony w procesie kompostowania odpadów
musi zostać zagospodarowany w procesie odzysku, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z
2022 r. poz. 699 ze zm.) z wyłączeniem procesów R1, R2, R13.
7. Odbiór odpadu odbywać się będzie z terenu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych „Start Las”, Stary Las 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1879200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOTRANS DOBROVOLSCY Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922278700
7.3.3) Ulica: 53
7.3.4) Miejscowość: Wysoka
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIOTRANS DOBROVOLSCY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIOTRANS DOBROVOLSCY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40500000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- Usługa w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi na terenie nieruchomości zarządzanych przez Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/4/2025
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości CBA na terenie Polski.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.