Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00513487/01 - Wynik z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz Prokuratur Rejonowych w Lesku i Brzozowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Krośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370300965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czajkowskiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134371800
1.5.8.) Numer faksu: 134371833
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pokro@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.po.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz Prokuratur Rejonowych w Lesku i Brzozowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac98dcf4-7177-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135251/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz Prokuratur Rejonowych w Lesku i Brzozowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac98dcf4-7177-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
3. System jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.
7. Składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
11. Korzystanie z Sytemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
12. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu.
13. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro.podawcze.pokro@prokuratura.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
19. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
20. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem, Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem postępowania: 3034-7.261.2.2023 Zaleca się, by do wiadomości zawierających wnioski o wyjaśnienie treści SWZ załączać treść pytań także w formie pliku edytowalnego.
21. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są :
Bogdan Bukowczyk - tel. 134371841,
Grzegorz Leśniak- tel. 134371842.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla wykonawców zawarta jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3034-7.261.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 240685,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z dystrybucją do 3 obiektów prokuratur okręgu krośnieńskiego: Prokuratury Okręgowej w Krośnie, ul. Czajkowskiego 51; Prokuratury Rejonowej w Lesku ul. Unii Brzeskiej 14; Prokuratury Rejonowej w Brzozowie ul. Plac Grunwaldzki 4. Dostarczanie gazu ma się odbywać na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowy kompleksowej) i być wykonywana na warunkach, określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie.
Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD), niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.
Wykonawca powinien posiadać aktualną umowę z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD), działająca na terenie Zamawiającego i umożliwiającą sprzedaż paliwa gazowego do punktów poboru.
Obecnie sprzedaż realizowana jest w oparciu o umowy rezerwowe z PGNIG Obrót Detaliczny sp z o.o .
Prokuratura Okręgowa w Krośnie nie jest zwolniona od akcyzy na wyroby gazowe
(zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym).
Gaz ma być dostarczany do punktu zdawczo-odbiorczego, którym jest zespół urządzeń gazowych, służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącej własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu. Zespół urządzeń gazowych składa się z gazomierza i rejestratora szczytów godzinowych.
Paliwo u odbiorcy zużywane będzie przez kocioł grzewczy .
1. Punkt odbioru w Krośnie ul. Czajkowskiego 51 zakwalifikowany jest przez właściwy dla niego system dystrybucyjny (OSD) do grupy taryfowej W – 4
Obecnym OSD jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. .
Nr punktu poboru 8018590365500084882672
Zamówienie ilości paliwa gazowego w poszczególnych miesiącach.
Ciśnienie gazu nie mniej niż 1,8 kPa.
Do obliczeń przyjęto wskaźnik 11,175 średnioroczny współczynnik konwersji ( we wrześniu 10,930
a w grudniu 11,002)
Zestawienie:
styczeń 2022- 1950 m3, 21 791 kWh
luty 2022- 1758 m3, 19 646 kWh
marzec 2022-1320 m3, 14 751 kWh
kwiecień 2022- 1150 m3, 12 851 kWh
maj 2022- 646 m3, 7220 kWh
czerwiec 2022- 74 m3, 827 kWh
lipiec 2022 – 0 m3, 0,00 kWh
sierpień 2022 – 0 m3, 0,00 kWh
wrzesień 2022 – 332 m3, 3 629 kWh
październik 2022- 1 030 m3, 11 510 kWh
listopad 2022- 1350 m3, 15 086 kWh
grudzień 2022- 1 658 m3, 18 241 kWh
2. Punkt odbioru w Lesku ul. Unii Brzeskiej 14 zakwalifikowany jest przez właściwy dla niego system dystrybucyjny (OSD) do grupy taryfowej W – 3,6
Obecnym OSD jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. .
Nr punktu poboru 8018590365500086341665
Zamówienie ilości paliwa gazowego w poszczególnych miesiącach.
Ciśnienie gazu nie mniej niż 1,8 kPa.
Do obliczeń przyjęto wskaźnik do sierpnia 11,356 i od września 10,995 średnioroczny współczynnik
konwersji
Zestawienie:
styczeń 2022- 1120 m3, 12 719 kWh
luty 2022- 920 m3, 10 448 kWh
marzec 2022-730 m3, 8 290 kWh
kwiecień 2022- 510 m3, 5 792 kWh
maj 2022- 0 m3, 0,00 kWh
czerwiec 2022- 0 m3, 0,00 kWh
lipiec 2022 – 0 m3, 0,00 kWh
sierpień 2022 – 0 m3, 0,00 kWh
wrzesień 2022 – 92 m3, 1 012 kWh
październik 2022- 866 m3, 9 522 kWh
listopad 2022- 920 m3, 10 115 kWh
grudzień 2022- 1110 m3, 12 204 kWh
3. Punkt odbioru w Brzozowie ul. Plac Grunwaldzki 4 zakwalifikowany jest przez właściwy dla niego system dystrybucyjny (OSD) do grupy taryfowej W – 4
Obecnym OSD jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. .
Nr punktu poboru 8018590365500086609697
Zamówienie ilości paliwa gazowego w poszczególnych miesiącach.
Ciśnienie gazu nie mniej niż 1,8 kPa.
Do obliczeń przyjęto wskaźnik do sierpnia 11,354 i od września 10,990 a w grudniu 11,107
średnioroczny współczynnik
konwersji
Zestawienie:
styczeń 2022- 1602 m3, 18 189 kWh
luty 2022- 1420 m3, 16 123 kWh
marzec 2022- 1303 m3, 14 794 kWh
kwiecień 2022- 910 m3, 10 446 kWh
maj 2022- 0 m3, 0,00 kWh
czerwiec 2022- 0 m3, 0,00 kWh
lipiec 2022 – 0 m3, 0,00 kWh
sierpień 2022 – 0 m3, 0,00 kWh
wrzesień 2022 – 255 m3, 2 793 kWh
październik 2022- 581 m3, 6 385 kWh
listopad 2022- 1209 m3, 13 287 kWh
grudzień 2022- 1418 m3, 15 750 kWh
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium wyboru i oceny ofert jest cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Wykonawca musi posiadać ważna koncesję w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki .
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga złożenia przez podwykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ustępie 1, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) koncesję w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydana przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga złożenia przez podwykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ustępie 1, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę stanowi formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią w elektronicznym, ustandaryzowanym formularzu oferty (nazywana w Systemie jako „Oferta podstawowa’) wypełnianym przez Wykonawcę w Systemie podczas składania oferty, a treścią formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ i załączonego do oferty, za obowiązującą przyjmuje się treść formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją. Przekazanie elektronicznego ustandaryzowanego formularza oferty wypełnianego przez Wykonawcę w Systemie, nie stanowi złożenia oferty zgodnie z wymaganiami SWZ.Ponadto do oferty należy załączyć:
1) Formularz cenowy (wzór załącznik nr 3a, 3b, 3c)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X punkt A ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-07 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przez system ezamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie"
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Krośnie, ul. Wolności 3 w Krośnie.
- Zapewnienie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa gazowego wraz ze świadczeniem usług dystrybucji do obiektów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-147/2024
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla LODR w Końskowoli w okresie 01.01.2025 -31.12.2026 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
- Kompleksowa dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele.
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Ludwin i innych jednostek
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.