Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383589/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Główny 14
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338475548
1.5.8.) Numer faksu: 338445900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@oswiecim.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89faebe4-4659-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89faebe4-4659-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00102511/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Adm. 26-18/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdz. III. SWZ
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu oraz na terenach przyległych do tychże budynków w okresie od dnia 01 listopada 2022 r. do dnia 31 października 2023 r., w następujących lokalizacjach::
1.1. OBIEKT "A" Sąd Rejonowy w Oświęcimiu, Rynek Główny 14, 32-600 Oświęcim;
1.2. OBIEKT "B" Sąd Rejonowy w Oświęcimiu, ul. Władysława Jagiełły 29 i 31, 32-600 Oświęcim;
1.3. OBIEKT "C" VI Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Kętach, Rynek 20, 32-650 Kęty.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień:
90910000-9 – usługi sprzątania
90911200-8 – usługi sprzątania budynków
90911300-9 – usługi czyszczenia okien
90919200-4 – usługi sprzątania biur
90919100-3 – usługa czyszczenia urządzeń biurowych
90610000-6 – usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 – usługi sprzątania parkingów
90620000-9 – usługi odśnieżania
77310000-6 – usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312100-1 – usługi odchwaszczania
90921000-9 – usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący wielkość, zakres zamówienia oraz wymagania Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 i 2 ustawy PZP, wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzenie tej części zamówienia podwykonawcy, przyjmując do realizacji zamówienie, zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.), osoby do realizacji zamówienia, które będą wykonywały czynności przewidziane dla świadczenia usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu oraz na terenach przyległych do tychże budynków, zgodnie z harmonogramem opisanym w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
8. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt 7 powyżej powinno trwać w całym okresie wykonywania zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną na umowę o pracę lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce na podstawie umowy o pracę innej osoby, do czasu zakończenia realizacji zamówienia.
9. Sposób weryfikacji wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany przez osoby niekarane, a także wobec których nie toczy się postępowanie karne o przestępstwo umyślne, lub karno-skarbowe o wykroczenie lub przestępstwo umyślne lub w sprawie o wykroczenie umyślne. Weryfikacja, czy osoby spełniają powyższy wymóg jest obowiązkiem Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu w ostatnim dniu roboczym przed datą rozpoczęcia świadczenia usług wykazu tych osób według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do wzoru umowy. Na etapie składania ofert Zamawiający nie wymaga załączania zaświadczeń o niekaralności do oferty.
11. Zamawiający wymaga aby osoby sprzątające oraz sprawujące nadzór zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. Z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) oraz przepisów dotyczących odpowiedzialności karnej za naruszenie tajemnicy państwowej i służbowej. Weryfikacja, czy osoby spełniają powyższy wymóg jest obowiązkiem Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2a do umowy.
12. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221544,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509442,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221544,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo – Handlowa A.P. FORTIS Agata Popińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380530083
7.3.3) Ulica: Objazdowa 14/4A
7.3.4) Miejscowość: Skoczów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H. A.P FORTIS AGATA BAUEREK
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H. A.P FORTIS AGATA BAUEREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221544 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Usługa nadzoru inwestorskiego dla baraków o nr inw. B-137 i B-144 z przyległym reliktem B-146.
- Świadczenie usług cateringowych dla odbiorców projektów edukacyjnych organizowanych przez Międzynarodowe Centrum Edukacji o Auschwitz i Holokauście
- Informatyzacja - pakiety oprogramowania biurowego
- Rozbiórka zabudowań magazynowych przy ul. Wyzwolenia w Oświęcimiu,
- "Usługa sprzętowa w zakresie budowy skarp/obwałowań Kwatery II (KW2) oraz Kwatery III (KW3) składowiska odpadów komunalnych"
- "Przebudowa drogi powiatowej 1897K (ul. Wadowicka) w km od 7+109,08 do km 8+990,75 (obiekt mostowy w km 8+040,02 do km 8+134,85) w miejscowości Poręba Wielka, Powiat Oświęcimski"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Nadarzyn
- Usługi utrzymania czystości (sprzątania) powierzchni wewnętrznej na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespołu Szkół Technicznych przy al. Kilińskiego 4 w Płocku wraz z pielęgnacją przesadzonego materiału roślinnego
- Mechaniczne pozimowe zamiatanie ulic gminnych (czyszczenie ulic na mokro) na terenie miasta Kobyłka w 2025 r.
- Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników i terenów zielonych na terenie Gminy Pawłowice
- Usługa sprzątania powierzchni biurowych i użytkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego wraz z utrzymaniem czystości, konserwacją zieleni i odśnieżaniem.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.