eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDzierżawa 3 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych (KKP) lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) i dostawa zestawów jednorazowych w ilości do 1150 sztuk



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dzierżawa 3 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych (KKP) lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) i dostawa zestawów jednorazowych w ilości do 1150 sztuk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291635

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Malborska, 2

1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 10-255

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rckikol.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckikol.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458876

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00453899

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zgodnie z treścią art. 439 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia przekraczających 10 % względem poziomu cen ustalonego na dzień zawarcia umowy na podstawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem określonym w Komunikacie Prezesa GUS
7. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej przedstawionym zakresie:
a. zmiana danych wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej,
b. zmiana wielkości przedmiotu zamówienia tj. dopuszcza się możliwość zmniejszenia o 20% wielkości przedmiotu zamówienia i związana z tym zmiana łącznej wartości przedmiotu umowy - zmianę tę Zamawiający pozostawia wyłącznie do swojej decyzji, a Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje,
c. wydłużenie terminu obowiązywania umowy dzierżawy o maksymalnie 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania ilościowego lub kwotowego przedmiotu dostawy;
d. zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SWZ,
e. powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących ,,siłą wyższą''), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy,
f. zmiana nazwy własnej przedmiotu umowy, sposobu jego pakowania lub konfekcjonowania – zmiana ta może być związana z ulepszeniem składu jakościowego w/w lub podyktowana zmianą procesu technologicznego produkcji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania techniczne, wymagania prawne i jakościowe określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie będzie wpływał na cenę,
g. zmianę producenta wyrobów (w ramach grupy kapitałowej, do której należy producent wyrobu zaoferowanego przez Wykonawcę), wraz z ewentualnie towarzyszącą jej zmianą numeru katalogowego lub nazwy wyrobu, jeżeli zmienione wyroby będą nadal spełniać wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia i zostanie utrzymana cena z oferty,
h. obniżenie cen jednostkowych w przypadku udzielenia przez Wykonawcę rabatu,
i. wydłużenia terminu dostawy danej partii wyrobów w przypadku okresowych braków wyrobów, np. wskutek zaburzenia łańcucha dostaw, trudności w transporcie wyrobów do Europy, okresowych ograniczeń w dostępności wyrobów spowodowanych przerwami w produkcji czy opóźnieniami w zwolnieniu serii
j. możliwość dostaw przedmiotu umowy nowszej generacji na skutek postępu
i rozwoju technologii medycznych przy nie zmienionej cenie przetargowej.
8. Zmiana cen następuje w formie aneksu sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.

Całość zmian zawarto w projekcie umowy opublikowanym na stronie postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.